Ce este eroarea de utilizator?
Problemele care apar la utilizator sunt cunoscute sub numele de „eroare de utilizator”. Când totul este perfect la dvs., iar utilizatorii se plâng de vreo eroare, probabilitatea este că eroarea este la ei.
Frequently Asked Questions
Ce este o eroare de utilizator?
Eroarea utilizatorului este o eroare umană într-un sistem computerizat atunci când interacționează cu acesta.
Cum se detectează o eroare de utilizator?
Eroarea utilizatorului poate fi detectată prin software-ul de urmărire, precum și prin analiza cunoștințelor dvs. despre ceea ce a făcut utilizatorul.
Care este cel mai bun mod de abordare a erorilor utilizatorilor?
Cea mai bună abordare a erorii utilizatorului este că s-a întâmplat dintr-un anumit motiv și puteți rezolva cu ușurință problema analizând ceea ce a făcut utilizatorul.
Expert’s note
Eroarea utilizatorului este o eroare umană într-un sistem computerizat atunci când interacționează cu acesta, care poate fi detectată prin software-ul de urmărire sau prin analiza cunoștințelor utilizatorului.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.