Ce este un protocol Tel Link?
Protocoalele Tel-link sunt utilizate pentru configurarea opțiunilor de apelare online (clic pentru apel). Prin utilizarea unui protocol tel-link, pe un site web se creează o legătură de apel cu numărul de telefon, de obicei sub formă de text link, buton sau imagine. Dând clic pe acest link, clienții pot iniția un apel telefonic direct conectat la un număr de telefon la alegere. Majoritatea browserelor web moderne acceptă detectarea automată a numerelor, astfel încât numerele de telefon se transformă automat în linkuri. Uneori s-ar putea să doriți să o faceți singur.
Clienții nu trebuie să descarce alt software decât pluginurile standard, cum ar fi Flash. Aceasta elimină îngrijorările legate de descărcarea de un software dăunător, cum ar fi malware sau spyware. O mulțime de tehnologii click-to-call sunt un serviciu web-to-phone fără client, ceea ce înseamnă că apelul are loc în afara computerului utilizatorului.
Oferirea clienților cu o opțiune de clic pentru a apela este o opțiune valoroasă, deoarece le permite clienților să comunice direct cu agenții dvs.
Cum faceți hyperlink la un număr de telefon?
E simplu. Copiați codul de mai jos pe site-ul dvs. și înlocuiți numărul de telefon dintre ghilimele cu al dvs.
După ce salvați modificările, ar trebui să vedeți numărul dvs. de telefon hyperlink pe site-ul dvs. web. După ce clienții dvs. dau clic pe link, este configurată o comunicare telefonică între ei și agentul dvs.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Doriți să vă îmbunătățiți și mai mult afacerea?
Încorporarea unui link telefonic în site-ul dvs. web este un început excelent pentru a câștiga clienți fideli. Cu toate acestea, dacă doriți să creați un serviciu clienți eficient pentru a vă crește veniturile și a obține un avantaj competitiv, încercați o soluție de asistență. Cel mai bun software pentru birou include e-mailuri, apeluri, chat live, forumuri, baza de cunoștințe, întrebări de clienți din rețelele sociale și multe altele!
Dacă doriți să aflați mai multe, consultați Funcțiile LiveAgent chiar acum.
Încercați LiveAgent GRATUIT
LiveAgent este o soluție de birou de asistență care vă îmbunătățește imediat serviciul pentru clienți. Testați-l acum gratuit și începeți să vă creșteți vânzările imediat.
Frequently asked questions
Ce este un Tel Link?
Tel link este o legătură telefonică utilizată pe site-uri web. Simplu spus, datorită lui se poate face clic pe numărul dvs. de telefon. Prin urmare, ori de câte ori clientul dorește să vă contacteze, el/ea poate face clic pe link și se poate conecta imediat cu asistența dvs. pentru clienți.
Cum adăugați o legătură telefonică în HTML?
Pur și simplu, personalizați/înlocuiți numărul de telefon și textul pe care doriți ca clienții dvs. să îl vadă pe site-ul dvs. web în următorul șablon de legătură telefonică HTML:1-234-567-1111 Click to Call
Ar trebui să pun numărul meu de telefon mobil pe site-ul meu web?
Tel Link este un plus benefic pentru orice site web/companie care caută să ofere un serviciu/asistență pentru clienți mai bun. Beneficiile includ, de obicei, îmbunătățirea satisfacției clienților și relațiile cu clienții. Mai mult, vă poate crește vânzările sau, în general, conversiile.
Expert note
Protocolul Tel Link reprezintă o legătură telefonică pe site-ul web, facilitând comunicarea rapidă cu clienții. Beneficiile includ îmbunătățirea satisfacției clienților și creșterea conversiilor.

LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Software de monitorizare a apelurilor
Monitorizarea apelurilor este un instrument important pentru a asigura calitatea și formarea angajaților și este utilă pentru toți utilizatorii, indiferent de nivelul lor de acces. LiveAgent oferă o soluție all-in-one cu peste 180 de funcții, iar prețul mediu din industrie este de aproximativ 50 USD pe utilizator pe lună. Avantajele includ îmbunătățirea experienței clienților și performanței afacerii. Software-ul de monitorizare a apelurilor se bazează pe tehnologii care permit supraveghetorilor să acceseze apelurile clienților și să asculte conversațiile telefonice. În plus, numai administratorii și persoanele cu drepturi de privilegiu pot utiliza aceste instrumente de monitorizare a apelurilor. Rezumatul señalează beneficiile și caracteristicile software-ului de monitorizare a apelului și ce trebuie să căutați într-un astfel de software.
MCN Telecom este un operator de comunicații și dezvoltator de produse software bazate pe cloud, activ în patru țări europene. Compania oferă soluții convenabile și eficiente din punct de vedere al costurilor și asistență tehnică în cinci limbi. Integrarea MCN Telecom cu LiveAgent este gratuită pentru utilizatorii LiveAgent, dar percepe taxe pentru serviciile sale. Implementarea unui număr VoIP MCN Telecom în LiveAgent este ușoară. LiveAgent oferă o perioadă gratuită de 14 zile și o demo pentru utilizatori.