Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Program de lucru

Ce reprezintă programul de lucru?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Programul de lucru se referă la orele în care personalul din departamentul de suport își desfășoară de obicei activitatea. Firmele întocmesc un program de lucru în timpul căruia clienții pot contacta echipa de suport. Timpul de răspuns depinde de programul de lucru. Până la urmă nimeni nu dorește să aibă clienți care să aștepte un răspuns din partea centrului de asistență și să-l primească când sunt ocupați, dorm sau sunt în concediu.

Câteva intervale orare pot fi stabilite pentru departamente diferite. Acest lucru este benefic atunci când agenții lucrează în ore diferite sau în zone de timp diferite. De exemplu, personalul de suport al companiei este disponibil în permanență, 24 ore. Ca atare, agenții vor fi responsabili pentru apeluri în timpul turei lor de lucru.

Care sunt orele normale de lucru?

Orele normale de lucru sunt de obicei de la 8 am la 6 pm, de luni până vineri, exceptând zilele cu sărbători legale.

Totuși ar trebui să țineți cont de faptul că orele și zilele normale de lucru diferă în funcție de locația companiei.

Câte zile lucrătoare reprezintă 48 ore?

48 ore reprezintă 2 zile lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de obicei de luni până vineri, atunci când majoritatea afacerilor își desfășoară activitatea.

Care sunt orele de lucru în SUA?

Orele de lucru se stabilesc în funcție de tipul afacerii. Instituțiile oficiale din SUA, precum băncile au program de lucru de la ora 8 am până la ora 5 pm, de luni până vineri. Cu toate acestea, magazinele pot avea program prelungit și poate chiar în fiecare zi a săptămânii, mai puțin în zilele de sărbătoare. Programul restaurantelor poate varia, în funcție de locație. Per ansamblu, programul de lucru este de la ora 9 am până la ora 5 pm.

Cum vă poate ajuta programul de suport clienți să vă gestionați afacerea 24/7?

Programul de suport clienți ajută agenții dvs. să gestioneze toate solicitările dintr-un singur loc. Nu este necesar să treceți de la o interfață la alta.

De exemplu, puteți primi toate solicitările prin email, live chat, call center, rețele de socializare într-un singur inbox Universal. Faceți setările și automatizările în LiveAgent astfel încât să ajungeți la un grad mare al performanței serviciului de suport clienți.

Dacă doriți să aflați mai multe despre LiveAgent, citiți despre Programul de suport clienți.

Dar ce impact are programul de suport asupra programului de lucru?

Serviciul de suport clienți funcționează de obicei în ture. Este dificil să oferiți suport 24/7 dacă firma nu-și permite să angajeze noi oameni.

Programul de suport clienți, cum ar fi LiveAgent pune la dispoziție un portal pentru clienți, care vă poate ajuta în multe privințe. Unul și cel mai important factor este crearea articolelor pentru Baza de Cunoștințe. Oferirea posibilitatea auto-asistenței poate reprezenta un exemplu; articole pentru Baza de Cunoștințe. Aceasta poate asigura suport clienților atunci când personalul de asistență nu este disponibil.

LiveAgent oferă funcționalitatea numită Program de lucru, care vă permite să setați orele de lucru în program. Setând orele de lucru ajută centrul de suport să se pregătească pentru tura de lucru. Acest lucru ajută și la adoptarea de către clienți a unor așteptări realiste.

Descoperiți mai multe despre Funcționalitatea LiveAgent- Programul de lucru.

Alte avantaje ale programului de suport clienți

  • retenția clienților
  • satisfacția clienților
  • mai puține cheltuieli pentru resurse
  • eficiența timpului
  • profit mai mare
  • loialitatea clienților
  • comunitatea clienților

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Ce înseamna termenul de program de lucru?

Programul de lucru reprezintă orele când se desfășoară de regulă activitatea în cadrul unei companii. Orele standard de lucru variază de la țară la țară. În multe țări, programul de lucru este de regulă de la 9:00 am până la 5:00 pm (denumit și 9-5).

Cum se setează programul de lucru în LiveAgent?

Pentru a seta orele de lucru în LiveAgent, mergeți la ‘Configurare’ și selectați opțiunile ‘Automatizare’ și ‘SLA’. Următorul pas este de a da click pe ‘Creare plan’. Aici, puteți seta orele de lucru selectând ‘Programul de lucru este definit pentru următoarele ore de muncă’”, după care selectați zona de timp, setați orele de muncă pentru fiecare zi a săptămânii și ‘excludeți sărbătorile’ când compania dvs. nu-și va desfășura activitatea.

Care sunt orele de lucru care trebuie setate?

Orele de lucru pe care trebuie să le introduceți ar trebui să fie stabilite în funcție de tipul afacerii. Atunci când trebuie setate orele de lucru, luați în considerare publicul țintă – în ce moment al zilei ar vrea să cumpere produsul sau serviciul dvs. Dar cel mai important lucru este să includeți și să adoptați același program de lucru în toate canalele prin care comunicați.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație