Ce reprezintă programul de lucru?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Programul de lucru se referă la orele în care personalul din departamentul de suport își desfășoară de obicei activitatea. Firmele întocmesc un program de lucru în timpul căruia clienții pot contacta echipa de suport. Timpul de răspuns depinde de programul de lucru. Până la urmă nimeni nu dorește să aibă clienți care să aștepte un răspuns din partea centrului de asistență și să-l primească când sunt ocupați, dorm sau sunt în concediu.
Câteva intervale orare pot fi stabilite pentru departamente diferite. Acest lucru este benefic atunci când agenții lucrează în ore diferite sau în zone de timp diferite. De exemplu, personalul de suport al companiei este disponibil în permanență, 24 ore. Ca atare, agenții vor fi responsabili pentru apeluri în timpul turei lor de lucru.
What are the normal business hours?
Orele normale de lucru sunt de obicei de la 8 am la 6 pm, de luni până vineri, exceptând zilele cu sărbători legale.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 ore reprezintă 2 zile lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de obicei de luni până vineri, atunci când majoritatea afacerilor își desfășoară activitatea.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Programul de suport clienți ajută agenții dvs. să gestioneze toate solicitările dintr-un singur loc. Nu este necesar să treceți de la o interfață la alta.
De exemplu, puteți primi toate solicitările prin email, live chat, call center, rețele de socializare într-un singur inbox Universal. Faceți setările și automatizările în LiveAgent astfel încât să ajungeți la un grad mare al performanței serviciului de suport clienți.
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Serviciul de suport clienți funcționează de obicei în ture. Este dificil să oferiți suport 24/7 dacă firma nu-și permite să angajeze noi oameni.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
LiveAgent oferă funcționalitatea numită Program de lucru, care vă permite să setați orele de lucru în program. Setând orele de lucru ajută centrul de suport să se pregătească pentru tura de lucru. Acest lucru ajută și la adoptarea de către clienți a unor așteptări realiste.
Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Alte avantaje ale programului de suport clienți
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.