Ce este un import în masă?
Instrumentul de importare în masă adaugă mai mulți utilizatori în sistem, mai rapid și mai ușor. Folosiți-l pentru a adăuga noi utilizatori sau pentru a actualiza utilizatorii sau organizațiile existente. Pregătiți valori separate prin virgulă – fișier CSV care va include toate datele necesare ale utilizatorului sau ale organizației.
Frequently asked questions
Ce înseamnă un import în masă?
Importul în masă este o metodă mai rapidă de importare a volumelor de date. Este de obicei utilizat pentru cantități mari de date care necesită metode mai elaborate de transfer.
Care este rolul importului în masă?
Importul în masă vă permite să adăugați mai mulți utilizatori simultan. Acest lucru vă scutește de a fi nevoie să adăugați utilizatorii unul câte unul. Pe lângă datele de bază ale clienților (telefon, email), puteți importa și date mai detaliate care sunt disponibile.
Cum se procedează la un import în bloc în LiveAgent?
Pentru a efectua un import în masă în LiveAgent trebuie să pregătiți un fișier CSV în care valorile să fie separate prin virgule. Acesta ar trebui să includă toate datele necesare pentru utilizatori sau organizații. Acest instrument face mai rapidă și mai ușoară adăugarea mai multor utilizatori în sistem.
Expert note
Importul în masă înseamnă adăugarea rapidă și ușoară a mai mulți utilizatori sau actualizarea celor existenți printr-un fișier CSV cu datele necesare.

LiveAgent este o platformă de servicii clienți și suport tehnic ce oferă suport pentru migrare și seminarii web. Caracteristicile sale includ exportare tichete în format HTML sau PDF, transfer tichete între departamente și agenți, precum și migrație gratuită de la Helpshift. LiveAgent oferă o perioadă gratuită de 14 zile, fără a fi necesar un card de credit, și poate fi accesat prin portalul de asistență, suport pentru migrare și seminarii web.
LiveAgent oferă software de asistență pentru industria eGaming și eSports, cu o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Acest software ajută la îmbunătățirea experienței clienților și comunicarea cu aceștia, reduce timpul de răspuns și volumul tichetelor, fiind apreciat de comercianți și brokeri. Se integrează cu CRM, gestionarea email-urilor și SMS-urilor, servicii VoIP și platforme de social media precum Facebook și Instagram. De asemenea, se menționează gestionarea proiectelor și posibilitatea de a crea formulare sau site-uri web de jocuri.
LiveAgent este o soluție eficientă pentru comunicarea cu clienții, prin chat și e-mail. Acesta este apreciat de multe afaceri, care au putut îmbunătăți satisfacția și vânzările cu ajutorul său. LiveAgent este ușor de utilizat, are caracteristici utile de raportare și poate reduce timpul de gestionare a solicitărilor de asistență. Agenții își pot folosi timpul mai eficient și pot oferi o asistență mai rapidă și precisă. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online și poate fi utilizat pentru integrare telefonică, rețele sociale și poștă electronică.
Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților
Software-ul LiveAgent este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă, oferind peste 40 de limbi. Personalul poate utiliza limba maternă atunci când răspunde la solicitările clientului, iar clienții pot căuta ajutor în limba lor. LiveAgent oferă peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, iar sistemul intuitiv de ticketing permite vizualizarea și automatizarea sarcinilor comune de servicii pentru clienți. Experiența clientului poate fi adaptată la nevoile specifice ale sectorului prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate, iar LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici.