Un jurnal de audit este un set cronologic de înregistrări care oferă dovezi documentare ale activităților care au fost efectuate de către agenții de asistență.
Jurnalul de audit urmărește automat acțiunile precum:
- Utilizator – stare modificată
- Utilizator – autentificat
- Utilizator – deconectat
- Acțiune generală
- Utilizator – vizualizând tichet
- Utilizator – părăsire tichet
- Tichet – stare
- Tichet – mesaj
- Tichet – mesaj intern
- Tichet – fișier
- Tichet – transfer
- Tichet – mesaj de sistem
- Tichet – etichete modificate
- Tichet – mesaj vocal
- Tichet – notă
- Tichet – clasificare
- Tichet – împărțit
- Tichet – altele
- Tichet – apel
- Tichet – conversație
- Tichet – Facebook
- Tichet – redirecționare
- Tichet – bază de cunoștințe
- Tichet – neconectat
- Tichet – mesaj pe Twitter
- Tichet – împărțit
- Tichet – Tencent
- Tichet – Weibo
Filtru personalizat de jurnal de audit
Utilizați filtre personalizate pentru a afișa doar anumite acțiuni sau selectați un agent, departament sau interval de timp pentru a prelua date specifice.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Descoperiți instrumentul de monitorizare a timpului oferit de LiveAgent, ideal pentru urmărirea eficienței și productivității agenților. Obțineți o privire de ansamblu asupra performanțelor și echilibrați volumul de muncă al echipei. Începeți o perioadă de încercare gratuită pentru a optimiza gestionarea timpului fără a necesita un card de credit.
Validator de parole și jurnal de audit
Descoperiți cum validatorul de parole LiveAgent asigură securitatea conturilor dvs. prin evaluarea tăriei parolelor și identificarea celor compromise. Aflați cum să creați parole puternice și să le gestionați eficient cu ajutorul managerilor de parole. Protejați-vă datele și securizați-vă biroul de asistență cu soluțiile noastre avansate de securitate.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!