În momentul de față este permisă publicarea articolelor scrise de vizitatori și sunt pe placul nostru, dar vă rugăm să rețineți faptul că suntem selectivi în ce privește calitatea lor. Din moment ce preferăm calitatea și nu cantitatea, alegem să nu publicăm un conținut mai puțin calitativ care poate fi regăsit oriunde pe internet. Găsiți mai jos toate informațiile pe care trebuie să le știți.
Urmărirea vizitatorilor paginii de internet
Funcția de urmărire a vizitatorilor paginii de internet din programul informatic de birou de asistență vă permite să vizualizați adresa URL actuală a clienților din cadrul conversațiilor și să primiți notificări atunci când aceștia trec de la o pagină web la alta.
Șabloane de e-mail de invitație la scrierea unui blog
LiveAgent oferă șabloane de email pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic. Creați o experiență mai bună pentru clienți prin soluția omnicanală și prioritizarea nevoilor lor. Folosiți lista de verificare pentru serviciul clienți și pagina de destinație pentru a atrage și reține mai mulți clienți.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Șabloane de e-mail de conținut
Trimiteți conținut și e-mailuri personalizate pentru a crește impactul strategiei dvs. Țineți un design coerent și includeți backlink-uri pentru a crește traficul și notorietatea.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.