Încercare gratuită
  • Academy
  • Felicitări și bilete de mulțumire pentru clienți

Felicitări și bilete de mulțumire pentru clienți

De ce ar trebui să trimiteți felicitări de mulțumire clienților?

În timp ce e-mailurile de mulțumire a clienților sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a arăta recunoștința față de clienți, e-mailurile sunt de obicei citite (dacă sunt citite) și șterse. Cu toate acestea, o felicitare de mulțumire tipărită/un bilet de mulțumire scris de mână și bine realizat are mai multe șanse să fie păstrat cel puțin pentru o vreme și să servească drept reamintire a mărcii dvs. Este o strategie de marketing eficientă care poate impresiona cu adevărat clienții, le poate îmbunătăți loialitatea și poate genera mai multe recomandări pentru afacerea dvs.

Scris de mână sau tipărit?

În funcție de tipul și de mărimea afacerii dvs., puteți lua în considerare fie trimiterea de felicitări de mulțumire tipărite, fie de bilețele de mulțumire scrise de mână. Pentru o organizație mare care dorește să mulțumească la peste 500 de clienți, felicitările de mulțumire tipărite ar fi, în mod natural, mai logice. Biletele scrise de mână sunt mai potrivite pentru întreprinderile mici, pentru cei care lucrează singuri, pentru serviciile personale și pentru companiile B2B cu o bază modestă de clienți.

În general, dacă timpul, bugetul și resursele permit, un bilet de mulțumire scris de mână ar fi o opțiune mai bună, deoarece va avea întotdeauna un impact mai mare. Adevărata autenticitate din biletele scrise de mână este că poate face clienții să se simtă cu adevărat speciali și investiți emoțional. Iar emoția este considerată cel mai mare factor de loialitate în multe industrii. De fapt, un studiu realizat de CapGemini a constatat că 70% dintre consumatorii implicați emoțional cheltuiesc de până la două ori sau mai mult pentru mărcile cărora le sunt loiali. Mai mult, 80% vor promova mărcile cărora le sunt loiali în rândul familiei și al prietenilor lor.

Cât de mult ar trebui să așteptați pentru a trimite felicitări de mulțumire?

Dacă sunteți manager de afaceri și doriți să vă apreciați clienții cu un bilet/o felicitare de mulțumire, momentul optim este, de preferință, imediat după ce a avut loc evenimentul. În general, regula generală, este de câteva zile în cadrul evenimentului. De exemplu, atunci când clientul achiziționează un produs/serviciu de la compania dvs. Cu toate acestea, chiar dacă nu reușiți să trimiteți un bilet de mulțumire în acest interval de timp, să știți că a nu trimite unul este mult mai rău.

Felicitări de mulțumire pentru afaceri – Șabloane

Ce scrieți într-o felicitare de mulțumire pentru un client? Mai jos, sunt câteva felicitări de mulțumire de afaceri – șabloane pe care le puteți folosi ca bază pentru crearea propriilor felicitări/bilete de apreciere.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Cum să scrieți o scrisoare de mulțumire pe care clienții dvs. o vor aprecia.

Mulțumiri pentru că este un client fidel

A mulțumi unui client pentru o achiziție

A mulțumi unui client pentru o recomandare

Alte modalități de a vă exprima recunoștința față de clienții dvs.

Există câteva modalități de a vă exprima recunoștința față de clienții dvs. Felicitările și biletele de mulțumire pentru clienți reprezintă o parte importantă a aprecierii clienților. Cu toate acestea, există multe alte modalități. De exemplu: cupoane, reduceri, produse/servicii gratuite și multe altele.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Idei de apreciere a clienților.

Descoperiți pe cont propriu

Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați totul în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.