Finančná Správa
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Finančná Správa

Finančná Správa

În august 2013, Direcția Financiară a Republicii Slovacia a început să folosească LiveAgent pentru a putea oferi celor peste 2 milioane de contribuabili, asistență în timp real dar și offline. În prezent, au 60 de agenți care lucrează în regim full time și care gestionează mii de solicitări pe lună.

O instituție guvernamentală de un asemenea calibru este un exemplu perfect pentru a sublinia faptul că LiveAgent se pretează oricărei activități comerciale, non-comerciale sau guvernamentale. Dimensiunea nu joacă niciun rol – indiferent că sunteți o firmă cu un singur angajat sau o corporație multinațională – LiveAgent va corespunde nevoilor dumneavoastră.

LiveAgent + Facebook

În timp ce email ticketing și live chat reprezintă serviciile cel mai frecvent utilizate de DFRS, aceștia au la dispoziție și pagina lor de Facebook la care sunt conectați în așa fel încât să poată răspunde postărilor, comentariilor și mesajelor cu ajutorul LiveAgent. Acest lucru reprezintă un avantaj întrucât îi ajută pe agenți să nu fie distrași.

“Trecerea la LiveAgent a reprezentat un important pas înainte.”

Comunicarea este mai personală

“Migrarea la LiveAgent a dus la o comunicare mai simplă, mai rapidă și mai transparentă. Unul din instrumentele cheie îl reprezintă analiza și raportarea, necesare în atingerea scopurilor propuse. Comunicarea cu clienții este mai personală, deoarece cu ajutorul LiveAgent, clienții pot reveni cu adăugiri la răspunsurile noastre, în aceeași căsuță, ceea ce este foarte convenabil – clienții nu trebuie să descrie situația în repetate rânduri.”

Ce spun clienții

Clienții s-au adaptat cu ușurință la noile funcționalități în ce privește soluționarea problemelor pe care le au și primirea unui răspuns în timp real. Datorită unei mai bune accesibilități, numărul solicitărilor venite de la clienți a crescut. Prin intermediul portalului de suport LiveAgent, ei pot comunica la fel de bine ca și în cazul comunicării prin email.

“Am reușit să dublăm numărul solicitărilor provenite de la clienți, în același timp cu scăderea timpul de lucru.”

Patricia Macikova – PR @ Direcția Financiară a Republicii Slovacia

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x