Xero integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Xero?
Xero este o platformă de contabilitate utilizată pentru facturare, raportare, reconciliere bancară și multe altele.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați integrarea Xero pentru a crea sau gestiona noi facturi, comenzi, plăți, contacte, cotații, facturi fiscale, chitanțe. De asemenea, îl puteți utiliza pentru a primi notificări despre știri sau orice modificări ale acestora.
Avantaje
- Urmăriți și gestionați facturile, rapoartele și multe altele
- Creați sarcini și alte acțiuni dintr-un singur software
- Gestionați-vă clienții sau adăugați sarcini și comentarii
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Cum se integrează Xero cu LiveAgent prin intermediul Zapier
Puteți folosi Zapier pentru a integra Xero cu LiveAgent. Zapier face ca procesul de integrare între două aplicații să fie floare la ureche. Este o chestiune de minute și nu aveți nevoie de experiență de codare.
Primul lucru de care aveți nevoie este un cont Zapier. Puteți crea unul aici. Când ați terminat, pur și simplu conectați-vă și continuați cu site-ul de integrări LiveAgent + Xero.
Derulați în jos la pagină până când vedeți secțiunea Conectați LiveAgent + Xero în câteva minute . Puteți selecta declanșatorul și acțiunea în această secțiune. Un declanșator într-o aplicație va provoca o acțiune în cealaltă. Luați în considerare ceea ce doriți să facă integrarea dvs. și faceți o selecție.
După aceea, continuați făcând clic pe butonul albastru de mai jos. Ca exemplu pentru acest ghid, am ales declanșatorul Xero Factură Nouă și acțiunea LiveAgent Conversație Nouă.
În secțiunea următoare, trebuie să configurați declanșatorul Xero. Conectați-vă la contul dvs. și furnizați permisiunile necesare pentru date. Configurarea este o chestiune de a face clic pe câteva opțiuni simple.
Următoarea parte este testarea declanșatorului. Puteți sări peste acest test, dar vă recomandăm să îl încercați pentru a preveni orice problemă.
Acum este timpul să configurați acțiunea LiveAgent. Această configurare necesită completarea câtorva câmpuri, cum ar fi expeditorul și destinatarul, subiectul mesajului și altele. Acest lucru va varia în funcție de integrarea pe care ați decis să o creați. Rețineți că e-mailul expeditorului de mesaje nu poate fi același cu cel pe care îl utilizați pentru contul dvs. LiveAgent.
Când ați terminat, efectuați un test de integrare final pentru a vedea dacă funcționează. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier are la dispoziție un ghid de depanare.
Acum puteți vedea integrarea în acțiune. De fiecare dată când o nouă factură este adăugată în Xero, veți primi un tichet în sistemul de tichete LiveAgent.
Nu ezitați să vă întoarceți la site și să creați mai multe integrări pentru biroul dvs. de asistență LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce este Xero?
Xero este un software de contabilitate bazat pe cloud, utilizat în principal de întreprinderile mici. Cu Xero, puteți: - planifica și stoca plățile - revendica cheltuieli - urmări proiecte
Cum puteți utiliza integrarea Xero cu LiveAgent?
Integrarea Xero în LiveAgent vă permite să: - gestionați facturile, plățile, comenzile, facturile fiscale, chitanțele - primiți notificări despre știri și modificări
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.