Partener
Ce este TTNC?
TTNC este un furnizor de servicii VoIP care oferă și servicii dematerializate, receptoare VoIP preconfigurate și sistem de gestionare de apeluri. Acesta oferă o selecție largă de numere de telefon virtuale, având în vedere diverse scopuri comerciale. Clienții acestui furnizor pot alege numere memorabile în funcție de industria în care activează.
Cum se poate utiliza TTNC?
TTNC poate fi utilizat ca furnizor de servicii VoIP pentru afacerea dumneavoastră din Regatul Unit. Alegeți din selecția de numere oferită de acesta, iar programul informatic de asistență LiveAgent se va ocupa de centrul dumneavoastră de apeluri și tichetele clienților.
Sistemul de gestionare al LiveAgent se preocupă de poștă electronică, conversații directe, portal pentru clienți, rețele sociale și centru de apeluri sub un singur acoperiș. Toate aceste instrumente sunt susținute de caracteristici avansate pentru a vă simplifica fluxurile de lucru.
Este simplă gestionarea apelurilor, direcționarea acestora către agenții potriviți, crearea de răspunsuri vocale interactive pentru a îi ajuta pe clienți să intre în legătură cu departamentul potrivit și chiar efectuarea de apeluri video pentru acele momente în care doriți să aveți o legătură mai personală cu clienții.
Care sunt beneficiile utilizării TTNC?
- Furnizor VoIP din Regatul Unit
- Numere memorabile potrivite pentru diferite afaceri
- Compatibilitate cu o multitudine de dispozitive
- Servicii dematerializate disponibile
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Costă integrarea TTNC cu LiveAgent?
Integrarea este gratuită. Odată ce vă obțineți numărul de telefon TTNC, îl puteți pur și simplu adăuga în LiveAgent și puteți începe să vă gestionați apelurile de acolo. Dacă aveți mai multe numere, le puteți adăuga și pe acestea.
Cum se integrează TTNC cu LiveAgent?
Procesul este simplu, întrucât nu este nevoie de configurarea de extensii sau de utilizarea de servicii terțe. Trebuie doar să vă adăugați numărul de telefon în configurarea centrului de apeluri din LiveAgent. Aceasta este procedura.
- Primul pas este să obțineți un număr de telefon TTNC pentru a îl putea conecta la centrul de apeluri LiveAgent. Accesați pagina de internet TTNC și dați clic pe Basket > Choose a number din colțul din stânga sus.

- Pe urmă, vă puteți alege numărul în funcție de prefixul local și preferințe. Puteți opta și să cumpărați un număr memorabil. Odată ce ați obținut numele de utilizator, parola și numărul TTNC, treceți la LiveAgent.

- În LiveAgent, mergeți la Configurare > Apeluri > Numere și dați clic pe butonul Creare din partea de sus pentru a vă adăuga numărul TTNC. Pe urmă, selectați TTNC din lista de furnizori VoIP.

- În ultima parte a configurării, trebuie să vă furnizați numele de utilizator, parola, gazda și numărul TTNC. Selectați un departament către care să direcționați apelurile, alegeți un prefix de număr și selectați dacă doriți ca toate apelurile să fie înregistrate. Dați clic pe Adăugare când sunteți gata.
Numărul dumneavoastră TTNC este acum conectat la centrul dumneavoastră de apeluri LiveAgent. De asemenea, puteți adăuga mai multe numere fără nicio plată suplimentară.
Doriți să aflați mai multe despre programul de birou de asistență LiveAgent și funcțiile acestuia? Urmăriți videoclipul de mai jos pentru a avea parte de un tur sau aruncați o privire peste pagina noastră de caracteristici pentru a vedea tot ceea ce poate face.
Frequently asked questions
Ce este TTNC?
TTNC este un furnizor de telefonie IP și de servicii dematerializate cu sediul în Regatul Unit, care oferă numere de telefon memorabile pentru întreprinderi din diverse industrii
Pot integra TTNC cu LiveAgent?
TTNC este inclus și încorporat deja în LiveAgent, însemnând că nu sunt necesare servicii terțe sau extensii de integrare. Este suficient să vă adăugați numărul TTNC în LiveAgent și să începeți să efectuați apeluri.
Costă integrarea TTNC cu LiveAgent?
Nu, integrarea este gratuită ca parte dintr-un plan LiveAgent.
Cum se integrează TTNC cu LiveAgent?
Este simplu. Odată ce vă obțineți numărul TTNC, deschideți LiveAgent.
- Mergeți la Configurare > Apelare > Numere
- Dați clic pe butonul Creare
- Completați-vă numele de utilizator, parola, numărul și alte detalii
- Dați clic pe Adăugare și sunteți gata
Software-ul nostru de ticketing simplifică cererile clienților și le permite utilizatorilor să-și personalizeze conținutul, bazându-se pe brandingul lor. În plus, avem o bază solidă de informații relevante, care îmbunătățește satisfacția clienților prin oferirea de soluții auto-ajutorare, cum ar fi întrebările frecvente și forumurile comunității.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.