Partener
Ce este ShipStation?
ShipStation este un software multi-canal de expediere a produselor pentru comercianții online cu amănuntul. Include caracteristici și instrumente, cum ar fi expediere în serie, tarife reduse de expediere, gestionarea clienților și branding personalizat. Gestionați transportul magazinelor dvs. online cu ușurință.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați integrarea ShipStation pentru a urmări știri și actualizări despre clienții dvs., articole livrate și comenzi. De asemenea, îl puteți utiliza pentru a crea comenzi, a crea conversații și a gestiona clienții. Puteți crea integrări la alegere și puteți conecta diferite părți ale celor două aplicații. Este o chestiune de câteva minute.
Avantaje
- Vă ajută să vă gestionați comenzile și expedierile
- Ține evidența noilor clienți
- Managementul clienților și al expedierilor
- Gata cu comutarea între aplicații
- Flux de lucru crescut
Cum se integrează ShipStation cu LiveAgent prin intermediul Zapier
Zapier vă permite să creați integrări între două aplicații și să le conectați. Procesul durează doar câteva minute. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți o aplicație și să o conectați cu LiveAgent. Veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă nu aveți unul, puteți să-l creați la acest link cu adresa dvs. de e-mail. Când sunteți conectat, accesați pagina de integrări LiveAgent + ShipStation.

Când vă aflați pe pagină, derulați în jos până când vedeți secțiunea Conectați LiveAgent + ShipStation în câteva minute. Aici puteți alege declanșatorul și o acțiune. Un declanșator într-o aplicație activează acțiunea în cealaltă.
Ca exemplu pentru acest ghid, vă vom arăta un declanșator ShipStation Comandă Nouă și acțiunea LiveAgent Creați o Conversație. Puteți alege diferite setări de integrare. Când ați terminat selectarea, continuați făcând clic pe butonul albastru.

În această secțiune, trebuie să configurați declanșatorul. Începeți prin conectarea la contul dvs. ShipStation. Va trebui să oferiți acces la unele dintre datele dvs.

De asemenea, va trebui să furnizați cheia API. O puteți găsi în contul dvs. ShipStation. Mergeți la Setări> Cont > Setări API. Generați o nouă cheie API și copiați atât cheia, cât și secretul cheii în fereastra Zapier.

Vă recomandăm să testați declanșatorul pentru a vedea dacă funcționează. Când ați terminat, continuați cu procesul.

Acum este timpul să configurați acțiunea LiveAgent. Va trebui să vă conectați la contul dvs. LiveAgent și să oferiți acces la gestionarea datelor dvs. Apoi, trebuie să configurați detaliile acțiunii. În cazul nostru, trebuie să specificăm mesajul care va fi trimis după ce ShipStation primește o nouă comandă.

Asta e tot. Ultimul pas este să testați declanșatorul și să vedeți dacă funcționează.

Acum o puteți încerca. Accesați contul ShipStation și creați o nouă comandă în secțiunea Comenzi.

Verificați căsuța de e-mail a sistemului de tichete LiveAgent. Puteți vedea un mesaj de la ShipStation care vă informează despre o nouă comandă efectuată.

Simțiți-vă liber să creați mai multe integrări în alte scopuri și să vă eficientizați magazinele online.
Frequently asked questions
Ce este ShipStation?
ShipStation este o soluție de livrare pentru magazinele online. Vă ajută să creați etichete de expediere, să comunicați informațiile de urmărire clienților dvs., oferă automatizare, imprimare fără fir și multe altele.
Care sunt avantajele utilizării ShipStation cu LiveAgent?
- gestionarea comenzilor și a expedierilor din LiveAgent - economisește timp pentru serviciul dvs. pentru clienți - îmbunătățește productivitatea
LiveAgent oferă multiple caracteristici și soluții de gestionare a relației cu clienții, inclusiv conversații directe, sistem de tichete de asistență și instrumente puternice de autoserviciu. Acestea ajută la îmbunătățirea performanței și calității serviciilor oferite clienților, reducând în același timp rata de abandonare a coșului de cumpărături și atrăgând clienți potențiali. Cu o interfață intuitivă și fără contracte și taxe ascunse, LiveAgent oferă o valoare excelentă pentru banii investiți.
LiveAgent is a customer service software with features such as customizable ticket fields, system integrations, and data migration. The software allows for personalized and efficient responses to customer inquiries. LiveAgent also offers a variety of resources including support portals, a blog, and webinars. The company offers a free trial and various pricing options.
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Substack
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții pentru managementul reclamațiilor și al e-mailurilor. Oferta lor include și un program de afiliere și un parteneriat cu clienții. Compania a câștigat premii și certificate și are recenzii pozitive din partea clienților. LiveAgent oferă și suport tehnic prin telefon și social media, precum și un newsletter pentru actualizări și reduceri. Toate drepturile sunt rezervate de către Quality Unit, LLC conform termenilor și condițiilor, politicii de securitate și politicii de confidențialitate GDPR a companiei.
LiveAgent este o companie specializată în software-ul pentru serviciul clienți, inclusiv sistemul VoIP și software-ul pentru centre de apeluri. Aceasta oferă un birou de asistență și un serviciu pentru clienți, caracteristici interesante și integrări alternative, iar calitățile esențiale ale unui serviciu clienți grozav includ promptitudinea, eficacitatea și empatia. Compania oferă, de asemenea, software pentru gestionarea e-mailurilor și a reclamațiilor. În plus, oferă un blog, seminarii web și test de dactilografiere. Prin abonarea la buletinul informativ, clienții pot primi cele mai recente știri despre actualizările și reducerile LiveAgent.