Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SendMyCall

Ce este SendMyCall? 

SendMyCall este un furnizor de sisteme de telefonie de afaceri și VoIP. Serviciile lor includ numere virtuale, un sistem de telefonie PBX pentru companii, numere gratuite și gestionarea apelurilor.

Cum puteți utiliza SendMyCall?

Sistemul de ticketing LiveAgent gestionează, de asemenea, apelurile clienților. Datorită acestei funcții, vă puteți configura cu ușurință centrul de apeluri și puteți începe să răspundeți la apeluri. SendMyCall poate fi selectat ca furnizor VoIP pentru centrul dvs. de apel LiveAgent.

Rezolvați orice întrebare prin telefon cu LiveAgent și începeți să oferiți asistență excelentă pentru clienți. Funcțiile call center-ului ne asigură că managementul clienților dvs. va fi armonios. Profitați de apeluri video, arbori IVR, butoane de apel personalizate, și multe altele.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Care sunt avantajele utilizării SendMyCall?

  • Planuri de prețuri accesibile și flexibile
  • Oferă numere gratuite
  • Acoperire la nivel mondial

Start providing better phone support

Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone

FREE TRIAL

Integrarea SendMyCall cu LiveAgent costă ceva?

Integrarea SendMyCall pentru LiveAgent este inclus în unul dintre planuri, deci nu există taxe suplimentare pentru acesta. Pur și simplu conectați-vă numărul SendMyCall, configurați centrul de apeluri și începeți să efectuați și să răspundeți la apelurile clienților.

Cum se integrează SendMyCall cu LiveAgent?

Procesul de integrare este simplu și durează doar câteva minute. Nu este nevoie să activați plugin-uri sau să vă bazați pe servicii terțe pentru a finaliza integrarea SendMyCall cu LiveAgent. Urmați pașii de mai jos pentru a afla cum să finalizați procesul de integrare.

  • În primul rând, accesați site-ul web SendMyCall și cumpărați-vă noul număr virtual. Puteți face acest lucru dând click pe butonul Cumpărați acum din colțul din dreapta sus al paginii de pornire.
Pagina de pornire SendMyCall cu butonul Cumpărați acum din colțul din dreapta sus
Pagina de pornire SendMyCall
  • În această secțiune selectați o țară și o zonă în care doriți să fie localizat numărul. Selectați VoIP în secțiunea Selectați destinația de redirecționare și apoi introduceți Gazdă și Detalii . Când ați terminat, dați click pe Continuare.
Selectarea numărului SendMyCall cu opțiuni de zonă și țară
Cumpărarea numărului SendMyCall
  • Vi se va cere să vă înregistrați înainte de plată. Odată ce ați terminat procesul de înregistrare, aveți gata numele de utilizator, parola și numărul virtual pentru următorii pași.
Formular de înregistrare SendMyCall
Înregistrare
  • Acum deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus și selectați SendMyCall din lista furnizorilor VoIP.
SendMyCall în lista furnizorilor VoIP în configurația LiveAgent
SendMyCall în lista VoIP
  • Furnizați detaliile dvs., cum ar fi nume de utilizator , parolă și numărul dvs. de telefon SendMyCall . De asemenea, trebuie să selectați departamentul respectiv, să formați prefixul, gazda, opțiunea de a înregistra apeluri și să denumiți numărul. Când ați terminat, dați click pe Salvare .
Configurarea numărului SendMyCall în LiveAgent
Configurarea numărului

Ați adăugat cu succes numărul dvs. SendMyCall în centrul de apeluri LiveAgent. Acum îl puteți utiliza pentru a efectua și a răspunde la apelurile clienților. Doriți să aflați mai multe despre furnizarea de asistență pentru clienți prin telefon? Consultați articolele Academiei noastre pentru a afla noi sfaturi și trucuri.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este SendMyCall?

SendMyCall este o companie care furnizează numere de telefon virtuale, sisteme PBX pentru birouri și numere gratuite. Prețurile lor sunt flexibile și puteți alege din multe țări și zone din întreaga lume.

Funcționează SendMyCall cu LiveAgent?

Da, SendMyCall este unul dintre furnizorii VoIP suportați de LiveAgent. Puteți adăuga numerele dvs. virtuale SendMyCall în centrul de apeluri LiveAgent și puteți începe să efectuați și să răspundeți la apelurile clienților.

Cum pot integra SendMyCall cu LiveAgent?

Este ușor, iată pașii.

  • Obțineți numărul de telefon SendMyCall
  • Accesați Configurarea LiveAgent > Apel > Numere
  • Creați un număr nou și selectați SendMyCall
  • Adăugați numele de utilizator, parola și alte detalii și dați click pe Salvare

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație