SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Politică de confidențialitate
Ce este SendMyCall?
SendMyCall este un furnizor de sisteme de telefonie de afaceri și VoIP. Serviciile lor includ numere virtuale, un sistem de telefonie PBX pentru companii, numere gratuite și gestionarea apelurilor.
Cum puteți utiliza SendMyCall?
Sistemul de ticketing LiveAgent gestionează, de asemenea, apelurile clienților. Datorită acestei funcții, vă puteți configura cu ușurință centrul de apeluri și puteți începe să răspundeți la apeluri. SendMyCall poate fi selectat ca furnizor VoIP pentru centrul dvs. de apel LiveAgent.
Rezolvați orice întrebare prin telefon cu LiveAgent și începeți să oferiți asistență excelentă pentru clienți. Funcțiile call center-ului ne asigură că managementul clienților dvs. va fi armonios. Profitați de apeluri video, arbori IVR, butoane de apel personalizate, și multe altele.
Care sunt avantajele utilizării SendMyCall?
- Planuri de prețuri accesibile și flexibile
- Oferă numere gratuite
- Acoperire la nivel mondial
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Integrarea SendMyCall cu LiveAgent costă ceva?
Integrarea SendMyCall pentru LiveAgent este inclus în unul dintre planuri, deci nu există taxe suplimentare pentru acesta. Pur și simplu conectați-vă numărul SendMyCall, configurați centrul de apeluri și începeți să efectuați și să răspundeți la apelurile clienților.
Cum se integrează SendMyCall cu LiveAgent?
Procesul de integrare este simplu și durează doar câteva minute. Nu este nevoie să activați plugin-uri sau să vă bazați pe servicii terțe pentru a finaliza integrarea SendMyCall cu LiveAgent. Urmați pașii de mai jos pentru a afla cum să finalizați procesul de integrare.
- În primul rând, accesați site-ul web SendMyCall și cumpărați-vă noul număr virtual. Puteți face acest lucru dând click pe butonul Cumpărați acum din colțul din dreapta sus al paginii de pornire.
- În această secțiune selectați o țară și o zonă în care doriți să fie localizat numărul. Selectați VoIP în secțiunea Selectați destinația de redirecționare și apoi introduceți Gazdă și Detalii . Când ați terminat, dați click pe Continuare.
- Vi se va cere să vă înregistrați înainte de plată. Odată ce ați terminat procesul de înregistrare, aveți gata numele de utilizator, parola și numărul virtual pentru următorii pași.
- Acum deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus și selectați SendMyCall din lista furnizorilor VoIP.
- Furnizați detaliile dvs., cum ar fi nume de utilizator , parolă și numărul dvs. de telefon SendMyCall . De asemenea, trebuie să selectați departamentul respectiv, să formați prefixul, gazda, opțiunea de a înregistra apeluri și să denumiți numărul. Când ați terminat, dați click pe Salvare .
Ați adăugat cu succes numărul dvs. SendMyCall în centrul de apeluri LiveAgent. Acum îl puteți utiliza pentru a efectua și a răspunde la apelurile clienților. Doriți să aflați mai multe despre furnizarea de asistență pentru clienți prin telefon? Consultați articolele Academiei noastre pentru a afla noi sfaturi și trucuri.
Frequently Asked Questions
Ce este SendMyCall?
SendMyCall este o companie care furnizează numere de telefon virtuale, sisteme PBX pentru birouri și numere gratuite. Prețurile lor sunt flexibile și puteți alege din multe țări și zone din întreaga lume.
Funcționează SendMyCall cu LiveAgent?
Da, SendMyCall este unul dintre furnizorii VoIP suportați de LiveAgent. Puteți adăuga numerele dvs. virtuale SendMyCall în centrul de apeluri LiveAgent și puteți începe să efectuați și să răspundeți la apelurile clienților.
Cum pot integra SendMyCall cu LiveAgent?
Este ușor, iată pașii. Obțineți numărul de telefon SendMyCall Accesați Configurarea LiveAgent > Apel > Numere Creați un număr nou și selectați SendMyCall Adăugați numele de utilizator, parola și alte detalii și dați click pe Salvare
LiveAgent oferă o platformă pentru gestionarea serviciului clienților, inclusiv e-mail și VoIP. Agenții pot personaliza șabloanele de răspuns pentru a economisi timp și a crește satisfacția și loialitatea clienților. Compania are parteneriate cu furnizori VoIP și oferă funcții precum migrare de date și gestionare a e-mailurilor.
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.