iPlan

Ce este iPlan?

iPlan este o companie lider în furnizarea de servicii de telecomunicații și tehnologie în principalele orașe din Argentina din 1999.

Încă de la început însoțim companiile, aducându-le propuneri adaptate nevoilor lor. Astăzi, parcurgem împreună cu ele calea spre transformarea digitală.

Obiectivul iPlan este de a revoluționa experiența tehnologică și de a deveni furnizorul preferat de servicii de telecomunicații și IT pentru clienții corporativi, precum și opțiunea premium pentru servicii de internet de înaltă calitate pe piața rezidențială argentiniană.

Cum îl puteți folosi?

LiveAgent și iPlan sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea iPlan să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr iPlan VoIP cu call center-ul dvs.

Dacă sunteți interesat să conectați iPlan cu centrul de apeluri LiveAgent, trebuie doar să vă conectați la contul dvs. LiveAgent și să urmați instrucțiunile.

1. Conectați-vă la contul LiveAgent

2. Navigați la numere

Cum îl puteți folosi?

3. Căutați iPlan

Cum îl puteți folosi?

4. Dați click pe adăugare

5. Introduceți datele de autentificare necesare

Cum îl puteți folosi?

Costul integrării iPlan:

Dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, iPlan percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.

Avantajele iPlan

  • Rentabilitate
  • Îmbunătățirea CX
  • acces în toată Argentina
  • fiabilitate ridicată

Doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center? Urmăriți videoclipul de mai jos.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iPlan integration!

Frequently asked questions

Ce este iPlan?

iPlan este o companie lider în furnizarea de servicii de telecomunicații și tehnologie în principalele orașe din Argentina din 1999.

Cât costă integrarea iPlan cu LiveAgent?

LiveAgent a încheiat un parteneriat cu iPlan. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că iPlan percepe taxe pentru serviciile sale.

Cum puteți implementa un număr iPlan VoIP în LiveAgent?

Pur și simplu navigați la Configurare > Apel > Numere > iPlan. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație