iPlan integration
Partner website
Ce este iPlan?
iPlan este o companie lider în furnizarea de servicii de telecomunicații și tehnologie în principalele orașe din Argentina din 1999.
Încă de la început însoțim companiile, aducându-le propuneri adaptate nevoilor lor. Astăzi, parcurgem împreună cu ele calea spre transformarea digitală.
Obiectivul iPlan este de a revoluționa experiența tehnologică și de a deveni furnizorul preferat de servicii de telecomunicații și IT pentru clienții corporativi, precum și opțiunea premium pentru servicii de internet de înaltă calitate pe piața rezidențială argentiniană.
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent și iPlan sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea iPlan să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr iPlan VoIP cu call center-ul dvs.
Dacă sunteți interesat să conectați iPlan cu centrul de apeluri LiveAgent, trebuie doar să vă conectați la contul dvs. LiveAgent și să urmați instrucțiunile.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați iPlan
4. Dați click pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării iPlan:
Dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, iPlan percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.
Avantajele iPlan
- Rentabilitate
- Îmbunătățirea CX
- acces în toată Argentina
- fiabilitate ridicată
Doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center? Urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iPlan integration!
Frequently Asked Questions
Ce este iPlan?
iPlan este o companie lider în furnizarea de servicii de telecomunicații și tehnologie în principalele orașe din Argentina din 1999.
Cât costă integrarea iPlan cu LiveAgent?
LiveAgent a încheiat un parteneriat cu iPlan. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că iPlan percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr iPlan VoIP în LiveAgent?
Pur și simplu navigați la Configurare > Apel > Numere > iPlan. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat.
LiveAgent oferă servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență, inclusiv integrarea cu iCloud. Acest lucru vă permite să gestionați comunicarea cu clienții care vin la adresa dvs. de e-mail iCloud din LiveAgent. Procesul de integrare este simplu și oferă avantaje suplimentare pentru comunicare eficientă.
LiveAgent oferă chat online gratuit în Română pentru a crește productivitatea serviciului clienți prin comunicare rapidă și funcții complete de helpdesk și call center. Contacte pentru biroul de asistență Bose în Română: Conversații directe, Centru de Apeluri, Rețele sociale, Bază de Cunoștințe. Detalii de contact: https://www.bose.com/ro_eu/contactați-ne.html. De asemenea, se oferă integrare cu Actio, un operator polonez VoIP, pentru a oferi soluții de telecomunicații pentru clienți casnici și de afaceri. Acest lucru poate fi realizat fără costuri suplimentare și oferă o serie de avantaje, inclusiv rentabilitate, fiabilitate și accesibilitate mare.