Partener
Ce este GoTrunk?
GoTrunk este un serviciu puternic de trunking SIP pentru apeluri de intrare și ieșire. Compania operează la nivel global și oferă servicii pentru mii de clienți.
Scopul companiei este de a oferi soluții de comunicații de clasă mondială pentru întreprinderile care utilizează SIP (Session Internet Protocol) și VoIP (Voice over Internet Protocol). Având în vedere acest lucru, GoTrunk a încheiat un parteneriat cu LiveAgent, astfel încât clienții noștri să poată utiliza la maxim potențialul call center-ului LiveAgent.
Cum puteți utiliza GoTrunk?
GoTrunk poate fi utilizat ca furnizor principal de servicii VoIP. Pur și simplu conectați-l la software-ul de asistență LiveAgent, configurați call center-ul și începeți să efectuați apeluri. LiveAgent oferă funcții avansate de call center, care vă permit să efectuați apeluri unu-la-unu cu clienții, să setați reguli de rutare pentru a direcționa apelurile către departamentele corecte sau chiar să efectuați apeluri video.
Centrele de apeluri pot fi utilizate în mai multe moduri, cum ar fi pentru îmbunătățirea managementului relațiilor cu clienții, colectarea reacțiilor de la clienți, sau realizarea de sondaje prin apeluri telefonice pentru îmbunătățirea satisfacției clienților.
Doriți să vedeți cum funcționează call center-ul în acțiune? Mergeți mai departe și consultați pagina noastră cu caracteristicile call center-ului sau aruncați o privire la videoclipul de mai jos pentru a vedea tot ce puteți face cu software-ul pentru call center de la LiveAgent.
Costă ceva integrarea GoTrunk cu LiveAgent?
LiveAgent oferă o integrare gratuită cu GoTrunk, astfel încât îl puteți accesa gratuit. Cu toate acestea, GoTrunk este un serviciu cu plată, așa că pentru a utiliza numerele de telefon ale acestuia va trebui să achiziționați un număr/abonament.
Avantajele utilizării GoTrunk
- Costuri de apelare mai mici
- Integrare ușoară
- Opțiunea de a utiliza o varietate de dispozitive (softphone/hardware)
- Capacitatea de a opera la nivel mondial
Cum se integrează GoTrunk cu LiveAgent
- Conectați-vă la contul dvs. GoTrunk. Dacă nu aveți un cont GoTrunk, creați unul – este gratuit. De asemenea, trebuie să treceți printr-un proces de activare a contului, pur și simplu introduceți numărul de telefon și veți primi un apel.

- Când sunteți în contul dvs., deschideți panoul de bord din stânga și faceți click pe Numere de telefon. Aici vă puteți crea numărul GoTrunk sau puteți găsi unul pe care îl dețineți deja. În cazul în care creați un număr nou, există mai multe opțiuni din care puteți alege, în funcție de țara dvs., așa că alegeți-o pe cea care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

- În continuare, deschideți contul LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Faceți click pe butonul portocaliu pentru a crea un număr nou pentru call center-ul dvs. LiveAgent. Selectați GoTrunk din selecția de furnizori.

- Acum tot ce trebuie să faceți este să vă furnizați informațiile. Introduceți numele de utilizator, parola, și numărul de telefon GoTrunk. Puteți, de asemenea, să denumiți numărul, să selectați departamentul care va primi apeluri de la acel număr, să selectați un prefix de apelare și, de asemenea, să optați pentru înregistrarea apelurilor. Când ați terminat, faceți click pe Adăugare în partea de jos a ferestrei.

Gata, numărul dvs. GoTrunk este conectat la LiveAgent și puteți începe să efectuați și să primiți apeluri telefonice de la clienți. Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Aruncați o privire la pagina noastră cu caracteristicile call center-ului sau urmăriți videoclipul de mai jos. În cazul în care doriți să încercați LiveAgent pe cont propriu, înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile în partea de jos a acestei pagini.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently asked questions
Ce înseamnă SIP?
SIP înseamnă Session Initiation Protocol (Protocol de Inițiere a Sesiunii). Este un protocol de semnalizare care definește mesajele care sunt trimise între punctele finale și care gestionează toate elementele apelului. Este utilizat pentru efectuarea de apeluri, apeluri video, mesagerie și, de asemenea, pentru distribuirea de conținut media.
Ce este GoTrunk?
GoTrunk este partenerul VoIP al LiveAgent. În general, GoTrunk este un serviciu SIP trunking pentru apeluri de intrare și ieșire. Vă puteți conecta numărul de telefon GoTrunk cu LiveAgent pentru a crea un call center în cadrul software-ului de asistență.
Care sunt costurile de conectare GoTrunk cu LiveAgent?
Conectarea GoTrunk este gratuită în LiveAgent. Rețineți că GoTrunk funcționează independent și, prin urmare, vă poate percepe taxe corespunzătoare pentru serviciile sale.
LiveAgent oferă soluții inovatoare de asistență pentru clienți, inclusiv un sistem de tichete capabil să gestioneze volume mari de solicitări și acțiuni în masă pentru economisirea de timp și prevenirea epuizării psihologice a agenților. Este important să aveți un personal instruit și empatic pentru un serviciu clienți eficient. LiveAgent oferă, de asemenea, servicii de migrare și este disponibil pentru demonstrații. Compania are popularitate în rândul firmelor care utilizează software pentru centre de apeluri primite și care doresc să își îmbunătățească serviciile pentru clienți.
LiveAgent este un sistem CRM care poate fi integrat pentru a sprijini activitatea de gestionare a relației cu clienții. Această tehnologie colectează informații din mai multe canale pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Există mai multe tipuri de sisteme CRM, cum ar fi sistemul colaborativ, analitic și strategic, care sunt utilizate pentru a sprijini interacțiunile cu clienții și echipa de suport. LiveAgent oferă integrări, suport și alte caracteristici.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.