Ce este un panou de agent?
Când agenții se conectează la LiveAgent, pot gestiona multe lucruri din panoul de agent. Ei pot activa puginul, pot crea și gestiona tichete, înlocui logo-ul implicit LiveAgent, crea un nou utilizator, edita organizații și multe altele. Astfel, sesiunile de chat pot fi inițiate cu ușurință direct din panoul de agent. Totul este concentrat într-un singur loc. Panoul de agent se află în partea stângă a unei ferestre LiveAgent. Este ușor de utilizat, clar și simplu.
Întrebări frecvente
Unde se află panoul de agent?
Panoul de agent este disponibil în LiveAgent. Acesta este accesibil în partea stângă a unei ferestre LiveAgent. Este ușor de utilizat, fiind o componentă clară și simplă pentru echipele de agenți.
Ce puteți face în panoul de agent?
Panoul de agent vă permite să gestionați totul prin LiveAgent. Puteți activa pluginul, vă puteți sorta tichetele, puteți face unele modificări pentru afacerea dvs. Ce vă mai așteaptă aici? Puteți accesa cu ușurință șabloanele de email ale clienților și cele ale agenților pentru a vă ajusta mai bine comunicarea.