Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Atunci când este creat un nou utilizator în LiveAgent, este necesar să stabiliți rolul agentului, prin care sunt definite responsabilitățile și opțiunile acestuia. În LiveAgent este posibil să alegeți rolul implicit.
Există câteva tipuri implicite de utilizatori, precum proprietar (deținător), administrator și agent.
Însă unii reprezentanți ai departamentului de suport clienți gestionează cereri speciale venite de la clienți, prin urmare este necesar să se creeze un rol personalizat al agentului.
LiveAgent nu are încă opțiunea de atribuții personalizate ale agentului.
Frequently asked questions
Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Funcțiile personalizate ale agenților sunt atribuții individuale ale acestora pentru a gestiona anumite solicitări. Acestea sunt adaptate cerințelor clienților speciali. Funcțiile standard în LiveAgent sunt cele de proprietar (deținător), administrator și agent.
Cum accesez rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Din păcate, nu există încă funcții personalizate pentru agenți în cadrul LiveAgent. În acest moment, puteți alege unul din cele trei roluri care au responsabilitățile foarte bine definite.
Pot edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Momentan, nu puteți edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent deoarece acestea nu sunt disponibile. Orice modificare poate fi aplicată în cele trei roluri standard dacă dețineți permisiunea.
Agentii sunt persoane care ofera asistenta pentru clienti in companii si sunt capabili sa gestioneze si configureze sistemele. LiveAgent este o platforma de gestionare a serviciului pentru clienti care poate fi benefica pentru orice companie. Disponibile sunt si demo-uri si apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta LiveAgent afacerea dumneavoastra.
LiveAgent este o platformă de servicii clienți, oferind multiple resurse relevante pentru teme, inclusiv diferite șabloane, glosar și program de afiliere. Platforma oferă posibilitatea creării de mai multe șabloane și poate fi integrată cu alte programe. Site-ul include informații despre companie, blog și contacte de vânzare.
LiveAgent oferă un raport detaliat al activității agenților, într-un anumit interval de timp, ce include sortarea după departamente, canale și agenți, precum și exportarea în fișier CSV. Se pot genera rapoarte privind canalul de comunicare preferat și numărul de tichete aferent. Pentru a încerca această platformă nu este necesară nicio plată și se poate beneficia de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Mai multe informații referitoare la această tehnologie și diverse funcționalități sunt oferite de LiveAgent pe site-ul oficial.
Managerului centrului de asistență
LiveAgent oferă un birou de asistență care furnizează un serviciu clienți excepțional. Acesta utilizează un service desk de calitate, poate gestiona diverse forme de comunicare și are o bază de cunoștințe bine dezvoltată, oferind posibilități de automatizare a muncii. LiveAgent oferă și demo-uri, integrări și alternative de software pentru serviciul clienți, printre altele. Compania are un blog, o academie și un calculator de costuri pentru a ajuta clienții să găsească soluții pentru nevoile lor.