Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Atunci când este creat un nou utilizator în LiveAgent, este necesar să stabiliți rolul agentului, prin care sunt definite responsabilitățile și opțiunile acestuia. În LiveAgent este posibil să alegeți rolul implicit.
Există câteva tipuri implicite de utilizatori, precum proprietar (deținător), administrator și agent.
Însă unii reprezentanți ai departamentului de suport clienți gestionează cereri speciale venite de la clienți, prin urmare este necesar să se creeze un rol personalizat al agentului.
LiveAgent nu are încă opțiunea de atribuții personalizate ale agentului.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Funcțiile personalizate ale agenților sunt atribuții individuale ale acestora pentru a gestiona anumite solicitări. Acestea sunt adaptate cerințelor clienților speciali. Funcțiile standard în LiveAgent sunt cele de proprietar (deținător), administrator și agent.
Cum accesez rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Din păcate, nu există încă funcții personalizate pentru agenți în cadrul LiveAgent. În acest moment, puteți alege unul din cele trei roluri care au responsabilitățile foarte bine definite.
Pot edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Momentan, nu puteți edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent deoarece acestea nu sunt disponibile. Orice modificare poate fi aplicată în cele trei roluri standard dacă dețineți permisiunea.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.