Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Atunci când este creat un nou utilizator în LiveAgent, este necesar să stabiliți rolul agentului, prin care sunt definite responsabilitățile și opțiunile acestuia. În LiveAgent este posibil să alegeți rolul implicit.
Există câteva tipuri implicite de utilizatori, precum proprietar (deținător), administrator și agent.
Însă unii reprezentanți ai departamentului de suport clienți gestionează cereri speciale venite de la clienți, prin urmare este necesar să se creeze un rol personalizat al agentului.
LiveAgent nu are încă opțiunea de atribuții personalizate ale agentului.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Funcțiile personalizate ale agenților sunt atribuții individuale ale acestora pentru a gestiona anumite solicitări. Acestea sunt adaptate cerințelor clienților speciali. Funcțiile standard în LiveAgent sunt cele de proprietar (deținător), administrator și agent.
Cum accesez rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Din păcate, nu există încă funcții personalizate pentru agenți în cadrul LiveAgent. În acest moment, puteți alege unul din cele trei roluri care au responsabilitățile foarte bine definite.
Pot edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Momentan, nu puteți edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent deoarece acestea nu sunt disponibile. Orice modificare poate fi aplicată în cele trei roluri standard dacă dețineți permisiunea.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.