Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la osTicket de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la osTicket?

Când vine vorba de afacerea dumneavoastră, LiveAgent este soluția supremă de servicii de asistență pentru clienți. Luați în considerare trecerea de la osTicket la un program diferit de servicii de asistență.

LiveAgent dispune de nenumărate instrumente, caracteristici și integrări care vor îmbunătăți fluxul de lucru, mulțumi clienții și îmbunătăți randamentul investițiilor. Încercați-l acum, primele 14 zile gratuite, fără niciun fel de obligații și fără folosirea cardului bancar.

De ce este LiveAgent o alternativă excelentă

Acestea sunt cele 3 beneficii principale ale utilizării serviciului LiveAgent

Stars

Satisfacție sporită

Un program fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie mai mari.

Clock icon

Economisiți timp și bani

LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil, iar acest lucru îl face un program excelent de servicii pentru clienți.

Increase icon

Rate mai bune de conversie

Oferiți cea mai bună asistență clienților și transformați vizitatorii paginii de internet și potențialii clienți în clienți plătitori.

osTicket vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent osTicket
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
osTicket oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 9$/agent/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe.
osTicket nu oferă conversații directe.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
osTicket nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
osTicket oferă portal de autoservire în planul de 9$/agent/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
osTicket nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
osTicket nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
osTicket oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
osTicket nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
osTicket oferă bază de cunoștințe în planul de 9$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
osTicket oferă forum pentru clienți în planul de 9$/agent/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă automatizare și reguli în planul de 9$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
osTicket oferă funcții API în planul de 9$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
osTicket nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
osTicket nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
osTicket nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
osTicket nu oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
osTicket nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
osTicket oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 9$/agent/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
osTicket nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
increase availability

Alternativa la osTicket care nu dezamăgește

Bineînțeles, suntem convinși că cei de la osTicket dau tot ce au mai bun pentru a-și satisface clienții. Însă, nu orice soluție este cea potrivită pentru fiecare afacere sau companie. LiveAgent este o alternativă de luat în considerare în cazul în care doriți să încercați ceva diferit.

LiveAgent este un program de servicii de asistență care oferă instrumente excelente și fiabile, cum ar fi poștă electronică, conversații directe, integrări cu rețele sociale, centru de apeluri și bază de cunoștințe, pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă. Totul este gestionat cu un sistem fiabil de tichete în tabloul dumneavoastră de bord. Eficientizați-vă biroul de asistență și sporiți satisfacția clienților cu programul potrivit de servicii de asistență pentru clienți.

Programul de servicii de asistență pentru clienți cu setul potrivit de instrumente

Sistemul de gestionare a tichetelor, baza de cunoștințe, poșta electronică și centrul de apeluri reprezintă doar o mică parte a unui birou de asistență excelent. Ca soluție de servicii de asistență, LiveAgent poate oferi mult mai multe.

În plus, punem la dispoziție și cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. Implicați-vă social cu integrările pentru rețele sociale prin intermediul Facebook Messenger, Instagram, Twitter sau Viber. Indiferent că sunteți o echipă de asistență pentru clienți, un agent de asistență sau cineva care își dorește relații mai bune cu clienții, LiveAgent are instrumentele necesare pentru a vă ajuta să oferiți clienților cea mai bună asistență.

Focus on customer experience

Dați clic pe o caracteristică sau un instrument de asistență și aflați mai multe

Call routing definition

Comparați osTicket cu LiveAgent

Sumedenia de instrumente individuale de asistență pentru clienți vă poate oferi o idee excelentă despre experiența clienților. Obțineți informații și comparați osTicket cu LiveAgent.

Programele de servicii pentru clienți sunt comparate cu privire la diferite caracteristici, cum ar fi fiabilitatea, raportul cost-valoare și uneori chiar și cu privire la caracteristici individuale, cum ar fi sistemul de gestionare a tichetelor, interfața de conversații directe și baza de cunoștințe. Aflați dacă ne descurcăm mai bine decât osTicket și dacă reprezentăm programul potrivit de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră.

Comparație între osTicket și LiveAgent

Comparați osTicket cu LiveAgent și vedeți care se descurcă mai bine

osticket_vs_liveagent

Corectă, începând cu 09.11.2020

Obțineți cea mai bună experiență pentru clienți și oferiți-o mai departe

Un program excelent de asistență pentru clienți ar trebui să aibă nu doar cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor sau cea mai bună interfață de conversații directe, însă și să reprezinte un exemplu și să ofere clienților o experiență excepțională. 

Din acest motiv, oferim clienților noștri servicii de asistență 24/7. Interacțiunea cu clienții, timpul rapid de răspuns și rezolvarea problemelor clienților reprezintă cele mai importante priorități ale noastre. Ne puteți contacta pe mai multe canale. Asistență prin mesaje, apeluri telefonice, Gmail sau multe altele, depinde doar de dumneavoastră. Ați dori să știți ce înseamnă să aveți parte de experiență excepțională pentru clienți? Dacă da, dați clic mai jos.

get inspired

Părerile clienților spun multe despre asistența oferită acestora

Indiferent că este vorba de organizații mari sau afaceri mici… Toate au numai vorbe de laudă despre sistemul nostru de asistență.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu osTicket?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în plus față de osTicket: conversații directe, integrări pentru rețele sociale, butoane nelimitate de conversații și asistență 24/7.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de osTicket?

Printre beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de osTicket se numără satisfacția sporită a clienților, păstrarea clienților, costuri scăzute pentru serviciile pentru clienți, rată redus de dezabonare și un flux de lucru mai bun pentru agenți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație