Căutați o alternativă la osTicket?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la osTicket de pe piață.

  • ✓ Fără taxe de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Când vine vorba de afacerea dumneavoastră, LiveAgent este soluția supremă de servicii de asistență pentru clienți. Luați în considerare trecerea de la osTicket la un program diferit de servicii de asistență. LiveAgent dispune de nenumărate instrumente, caracteristici și integrări care vor îmbunătăți fluxul de lucru, mulțumi clienții și îmbunătăți randamentul investițiilor. Încercați-l acum, primele 14 zile gratuite, fără niciun fel de obligații și fără folosirea cardului bancar.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

De ce este LiveAgent o alternativă excelentă

Acestea sunt cele 3 beneficii principale ale utilizării serviciului LiveAgent

Satisfacție sporită

Un program fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie mai mari.

 

Economisiți timp și bani

LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil, iar acest lucru îl face un program excelent de servicii pentru clienți.

 

Rate mai bune de conversie

Oferiți cea mai bună asistență clienților și transformați vizitatorii paginii de internet și potențialii clienți în clienți plătitori.

 

osTicket vs. LiveAgent dintr-o privire

Funcții Liveagent osTicket
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
"> LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă ticketing în plan pentru 9 $/agent/lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
osTicket nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
osTicket nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă portalul de autoservire în cadrul planului pentru 9 $/agent/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
osTicket nu oferă o integrare cu Facebook.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
osTicket nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
osTicket nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
osTicket nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 9 $/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă un forum pentru clienți în cadrul unui plan de 9 $/agent/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
"> LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă automatizare și reguli în plan pentru 9$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă funcții API în plan pentru 9 $/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
osTicket nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
osTicket nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat
osTicket nu oferă istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate
osTicket nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
osTicket nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă tichete/e-mailuri nelimitate în plan pentru 9$/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
osTicket nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
increase availability

Alternativa la osTicket care nu dezamăgește

Bineînțeles, suntem convinși că cei de la osTicket dau tot ce au mai bun pentru a-și satisface clienții. Însă, nu orice soluție este cea potrivită pentru fiecare afacere sau companie. LiveAgent este o alternativă de luat în considerare în cazul în care doriți să încercați ceva diferit. LiveAgent este un program de servicii de asistență care oferă instrumente excelente și fiabile, cum ar fi poștă electronică, conversații directe, integrări cu rețele sociale, centru de apeluri și bază de cunoștințe, pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă. Totul este gestionat cu un sistem fiabil de tichete în tabloul dumneavoastră de bord. Eficientizați-vă biroul de asistență și sporiți satisfacția clienților cu programul potrivit de servicii de asistență pentru clienți.

Programul de servicii de asistență pentru clienți cu setul potrivit de instrumente

Sistemul de gestionare a tichetelor, baza de cunoștințe, poșta electronică și centrul de apeluri reprezintă doar o mică parte a unui birou de asistență excelent. Ca soluție de servicii de asistență, LiveAgent poate oferi mult mai multe. În plus, punem la dispoziție și cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. Implicați-vă social cu integrările pentru rețele sociale prin intermediul Facebook Messenger, Instagram, Twitter sau Viber. Indiferent că sunteți o echipă de asistență pentru clienți, un agent de asistență sau cineva care își dorește relații mai bune cu clienții, LiveAgent are instrumentele necesare pentru a vă ajuta să oferiți clienților cea mai bună asistență.

 
Focus on customer experience

Dați clic pe o caracteristică sau un instrument de asistență și aflați mai multe

Call routing definition

Comparați osTicket cu LiveAgent

Sumedenia de instrumente individuale de asistență pentru clienți vă poate oferi o idee excelentă despre experiența clienților. Obțineți informații și comparați osTicket cu LiveAgent. Programele de servicii pentru clienți sunt comparate cu privire la diferite caracteristici, cum ar fi fiabilitatea, raportul cost-valoare și uneori chiar și cu privire la caracteristici individuale, cum ar fi sistemul de gestionare a tichetelor, interfața de conversații directe și baza de cunoștințe. Aflați dacă ne descurcăm mai bine decât osTicket și dacă reprezentăm programul potrivit de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră.

Comparație între osTicket și LiveAgent

Comparați osTicket cu LiveAgent și vedeți care se descurcă mai bine

 
osticket_vs_liveagent

Corectă, începând cu 09.11.2020

Obțineți cea mai bună experiență pentru clienți și oferiți-o mai departe

Un program excelent de asistență pentru clienți ar trebui să aibă nu doar cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor sau cea mai bună interfață de conversații directe, însă și să reprezinte un exemplu și să ofere clienților o experiență excepțională.  Din acest motiv, oferim clienților noștri servicii de asistență 24/7. Interacțiunea cu clienții, timpul rapid de răspuns și rezolvarea problemelor clienților reprezintă cele mai importante priorități ale noastre. Ne puteți contacta pe mai multe canale. Asistență prin mesaje, apeluri telefonice, Gmail sau multe altele, depinde doar de dumneavoastră. Ați dori să știți ce înseamnă să aveți parte de experiență excepțională pentru clienți? Dacă da, dați clic mai jos.

get inspired

Părerile clienților spun multe despre asistența oferită acestora

Indiferent că este vorba de organizații mari sau afaceri mici… Toate au numai vorbe de laudă despre sistemul nostru de asistență.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu osTicket?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în plus față de osTicket: conversații directe, integrări pentru rețele sociale, butoane nelimitate de conversații și asistență 24/7.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de osTicket?

Printre beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de osTicket se numără satisfacția sporită a clienților, păstrarea clienților, costuri scăzute pentru serviciile pentru clienți, rată redus de dezabonare și un flux de lucru mai bun pentru agenți.

Related Articles to Alternativă la osTicket
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație