Căutați o alternativă la osTicket?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la osTicket de pe piață.

  • ✓ Fără taxe de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Când vine vorba de afacerea dumneavoastră, LiveAgent este soluția supremă de servicii de asistență pentru clienți. Luați în considerare trecerea de la osTicket la un program diferit de servicii de asistență. LiveAgent dispune de nenumărate instrumente, caracteristici și integrări care vor îmbunătăți fluxul de lucru, mulțumi clienții și îmbunătăți randamentul investițiilor. Încercați-l acum, primele 14 zile gratuite, fără niciun fel de obligații și fără folosirea cardului bancar.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

De ce este LiveAgent o alternativă excelentă

Acestea sunt cele 3 beneficii principale ale utilizării serviciului LiveAgent

Satisfacție sporită

Un program fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie mai mari.

 

Economisiți timp și bani

LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil, iar acest lucru îl face un program excelent de servicii pentru clienți.

 

Rate mai bune de conversie

Oferiți cea mai bună asistență clienților și transformați vizitatorii paginii de internet și potențialii clienți în clienți plătitori.

 

osTicket vs. LiveAgent dintr-o privire

Funcții Liveagent osTicket
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
"> LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă ticketing în plan pentru 9 $/agent/lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
osTicket nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
osTicket nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă portalul de autoservire în cadrul planului pentru 9 $/agent/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
osTicket nu oferă o integrare cu Facebook.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
osTicket nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
osTicket nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
osTicket nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 9 $/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă un forum pentru clienți în cadrul unui plan de 9 $/agent/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
"> LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă automatizare și reguli în plan pentru 9$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă funcții API în plan pentru 9 $/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
osTicket nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
osTicket nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat
osTicket nu oferă istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate
osTicket nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
osTicket nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă tichete/e-mailuri nelimitate în plan pentru 9$/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
osTicket nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
increase availability

Alternativa la osTicket care nu dezamăgește

Bineînțeles, suntem convinși că cei de la osTicket dau tot ce au mai bun pentru a-și satisface clienții. Însă, nu orice soluție este cea potrivită pentru fiecare afacere sau companie. LiveAgent este o alternativă de luat în considerare în cazul în care doriți să încercați ceva diferit. LiveAgent este un program de servicii de asistență care oferă instrumente excelente și fiabile, cum ar fi poștă electronică, conversații directe, integrări cu rețele sociale, centru de apeluri și bază de cunoștințe, pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă. Totul este gestionat cu un sistem fiabil de tichete în tabloul dumneavoastră de bord. Eficientizați-vă biroul de asistență și sporiți satisfacția clienților cu programul potrivit de servicii de asistență pentru clienți.

Programul de servicii de asistență pentru clienți cu setul potrivit de instrumente

Sistemul de gestionare a tichetelor, baza de cunoștințe, poșta electronică și centrul de apeluri reprezintă doar o mică parte a unui birou de asistență excelent. Ca soluție de servicii de asistență, LiveAgent poate oferi mult mai multe. În plus, punem la dispoziție și cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. Implicați-vă social cu integrările pentru rețele sociale prin intermediul Facebook Messenger, Instagram, Twitter sau Viber. Indiferent că sunteți o echipă de asistență pentru clienți, un agent de asistență sau cineva care își dorește relații mai bune cu clienții, LiveAgent are instrumentele necesare pentru a vă ajuta să oferiți clienților cea mai bună asistență.

 
Focus on customer experience

Dați clic pe o caracteristică sau un instrument de asistență și aflați mai multe

Call routing definition

Comparați osTicket cu LiveAgent

Sumedenia de instrumente individuale de asistență pentru clienți vă poate oferi o idee excelentă despre experiența clienților. Obțineți informații și comparați osTicket cu LiveAgent. Programele de servicii pentru clienți sunt comparate cu privire la diferite caracteristici, cum ar fi fiabilitatea, raportul cost-valoare și uneori chiar și cu privire la caracteristici individuale, cum ar fi sistemul de gestionare a tichetelor, interfața de conversații directe și baza de cunoștințe. Aflați dacă ne descurcăm mai bine decât osTicket și dacă reprezentăm programul potrivit de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră.

Comparație între osTicket și LiveAgent

Comparați osTicket cu LiveAgent și vedeți care se descurcă mai bine

 
osticket_vs_liveagent

Corectă, începând cu 09.11.2020

Obțineți cea mai bună experiență pentru clienți și oferiți-o mai departe

Un program excelent de asistență pentru clienți ar trebui să aibă nu doar cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor sau cea mai bună interfață de conversații directe, însă și să reprezinte un exemplu și să ofere clienților o experiență excepțională.  Din acest motiv, oferim clienților noștri servicii de asistență 24/7. Interacțiunea cu clienții, timpul rapid de răspuns și rezolvarea problemelor clienților reprezintă cele mai importante priorități ale noastre. Ne puteți contacta pe mai multe canale. Asistență prin mesaje, apeluri telefonice, Gmail sau multe altele, depinde doar de dumneavoastră. Ați dori să știți ce înseamnă să aveți parte de experiență excepțională pentru clienți? Dacă da, dați clic mai jos.

get inspired

Părerile clienților spun multe despre asistența oferită acestora

Indiferent că este vorba de organizații mari sau afaceri mici… Toate au numai vorbe de laudă despre sistemul nostru de asistență.

Comparați-ne cu alte programe de gestionare a tichetelor

Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de gestionare a tichetelor? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la osTicket
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Programați o demonstrație

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x