Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nu sunteți mulțumit de soluția actuală de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață pentru OTRS.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți disponibil permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la OTRS, încercați LiveAgent chiar astăzi. LiveAgent este un serviciu de asistență clienți cu un sistem inteligent de management și numeroase funcționalități interconectate, adecvate departamentului de management al companiei și serviciilor de suport clienți.

Optimizați-vă activitatea în timpul programului de lucru și oferiți servicii excelente clienților dar și membrilor echipei dumneavoastră, cu ajutorul unei soluții flexibile. Managementul tichetelor, monitorizarea timpului, evoluția tichetelor, chat în timp real de pe dispozitivele mobile și multe alte instrumente esențiale pentru afacerea dumneavoastră vă sunt oferite la un preț rezonabil.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre instrumentele de management și alte funcții cheie oferite de LiveAgent. Sau puteți încerca perioada gratuită de probă de 14 zile. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

OTRS vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent OTRS
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și clasifică solicitările clienților în cadul serviciului clienți.
LiveAgent oferă opțiunea de ticketing.
OTRS oferă opțiunea de ticketing.
Live Chat
Un widget care funcționează în timp real și pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă opțiunea de Live Chat.
OTRS oferă opțiunea de Live Chat.
Call Center
O aplicație de call center ce poate fi utilizată pentru a efectua și primi apeluri cu ajutorul funcției de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă opțiunea de Call Center.
OTRS nu oferă opțiunea de Call Center.
Auto-asistența
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care aceștia se pot înregistra pentru a accesa propriile tichetele, precum și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
OTRS oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
OTRS oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
OTRS oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
OTRS nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
OTRS nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
OTRS oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
OTRS nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor.
OTRS oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
OTRS oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
OTRS nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
OTRS nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
OTRS nu oferă istoric nelimitat.
Utilizarea programului pe un număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
OTRS nu oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
OTRS nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă soluția de email-uri/tichete nelimitate.
OTRS nu oferă soluția de email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
OTRS nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi înregistrate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
OTRS oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.

O singură platformă pentru un management intuitiv al sarcinilor și al asistenței clienților

LiveAgent face tot posibilul pentru a răspunde cerințelor companiei dvs. prin oferta bogată de servicii și funcționalități. Printre acestea se numără managementul angajaților, timp & frecvență și alte obiective manageriale ce reprezintă cele mai bune instrumente pentru serviciul clienți.

 

Îndepliniți sarcinile accesând un singur inbox

Managementul tichetelor este un instrument cheie pentru desfășurarea activității, care gestionează și centralizează toate email-urile sosite, conversațiile pe live chat, social media și comunicarea prin call center într-o singură casetă (inbox). Puteți de asemenea crea o secțiune a clienților în vederea acumulării informațiilor într-o bază de informații și articole, totul pe o singură platformă.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Economisiți timp cu un flux de lucru mai ușor de parcurs

Economisiți timpul echipe dvs. și creați procese solide cu flux de lucru intuitiv. În afară de sistemul de introducere al tichetelor, LiveAgent oferă nenumărate metode digitale pentru desfășurarea activității precum etichete, sortare, gamificare & medalii, monitorizarea sistemului și alte instrumente care fac o afacere să fie una de succes.

Serviciul de suport clienți cu un sistem omnichannel de gestionare al tichetelor

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Realizați o conexiune personală cu ajutorul opțiunii de chat în timp real

Există o varietate de programe de suport clienți care se descurcă de minune, însă nu toate vă oferă un widget de chat în timp real. LiveAgent deține cel mai rapid astfel de widget, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.

 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Fiți pregătit pentru a avea clienți fericiți

Gradul de satisfacție al clienților și managementul de suport clienți pot fi cu ușurință îmbunătățite prin integrarea unui simplu buton de chat în timp real în website-ul dumneavoastră. Navigând pe website-ul dvs., clienții vor putea să dea un simplu click pentru a intra în legătură cu agenții dvs. pe chat, în orice moment.

Transformați munca în plăcere optând pentru funcționalitățile adecvate

Combinând instrumente precum monitorizarea timpului, vizualizarea în timp real a cuvintelor tastate, gamificare și alte elemente ce țin de activitatea angajaților, LiveAgent se va asigura că puteți realiza orice dintr-un singur program de management al serviciului clienți. 

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live chat, un serviciu excepțional de asistență clienți

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Instrumente și integrări pentru un serviciu clienți eficient

Beneficiați de avantajele instrumentelor esențiale și îndepliniți mai multe sarcini în timpul programului de lucru. Fiecare intrument furnizat de LiveAgent este însoțit de elemente utile, interconectate, care operează pe mai multe platforme și care ajută companiile în plin avânt să-și imbunătățească nivelul de satisfacție.

 

Un management excepțional al fluxului de lucru

Raportările, programul angajaților, monitorizarea rețelei și alte activități de management pot fi ușor gestionate din interfața prietenoasă a programului, ce are instrumente de lucru intuitive. Aceste instrumente digitale de lucru pot trata orice solicitare a clienților și pot alcătui un portal integrat care să ofere suport în mod automat.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Suntem aici pentru a vă ajuta în orice moment

Totodată, avem grijă să ne menținem utilizatorii fericiți. De aceea, ne puteți contacta în orice moment, pentru orice nelămurire ați avea despre o situație pe care nu o puteți rezolva, iar noi vom face tot posibilul să vă ajutăm. Apelați-ne sau trimiteți-ne un mesaj ori de câte ori aveți nevoie de suport. Suntem în permanență disponibili, 24/7.

Utilizatorii fericiți gestionează solicitările clienților cu LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Sunteți pregătit să încercați gratuit?

Începeți astăzi perioada gratuită de probă de 14 zile sau verificați planurile noastre tarifare pentru a vedea care dintre acestea vi se potrivește cel mai bine. De asemenea, nu ezitați să verificați informațiile suplimentare despre utilizarea LiveAgent ca și aplicație inteligentă de management al suportului pentru clienți.

Ne încadrăm în cerințele companiei dumneavoastră? Apăsați butonul de mai jos și începeți să folosiți LiveAgent chiar astăzi. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Prin ce se diferențiază LiveAgent de OTRS?

LiveAgent oferă următoarele funcționalități suplimentare față de OTRS: call center, integrare Instagram, integrare Viber, forum pentru clienți și un număr nelimitat de butoane de chat.

Care sunt avantajele suplimentare ale utiliării LiveAgent în comprație cu OTRS?

Printre avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de OTRS se numără gradul de satisfacție al clienților, retenția clienților, diminuarea costurilor serviciului clienți, reducerea gradului de renunțare și un flux de lucru mai bun.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație