Spuneți la revedere la osTicket

Comutați la LiveAgent & vom migra datele dvs. astăzi.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Doriți să migrați de la osTicket?

Aveți în vedere trecerea de la osTicket la o altă soluție? LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să vă ocupați în mod eficient de întrebările cu privire la serviciile pentru cliențiComutați la o soluție de ticketing multicanal și migrați-vă datele astăzi. Oferiți asistență pentru clienți mai bună cu o soluție completă de asistență.  Obțineți acces la un sistem de ticketing care gestionează e-mailuri, chat live, call center, rețele de socializare, și portal pentru clienți. Încercați-l astăzi gratuit cu încercarea noastră de 14 zile.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

De ce ar trebui să migrați la LiveAgent

Iată 3 avantaje principale ale utilizării LiveAgent.

Satisfacție sporită

Un software fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie crescute.

Economisiți timp și bani

LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil și asta este ceea ce îl face un software excelent pentru servicii clienți

Rate mai bune de conversie

Oferiți cea mai bună asistență pentru clienți și transformați vizitatorii și potențialii clienți ai site-ului dvs. în clienți plătitori.

comparație osTicket vs LiveAgent

Funcționalități LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
osTicket
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează cererile de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă ticketing în plan pentru 9 $/agent/lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
osTicket nu oferă offer Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
osTicket nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal al clienților pe care aceștia îl pot utiliza pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă portalul de autoservire în plan pentru 9$/agent/lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din social media al software-ului de asistență.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
osTicket nu oferă o integrare Facebook..
Twitter
O integrare Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweeturi direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
osTicket nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
osTicket nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje Viber direct din social media al software-ului de asistență.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
osTicket nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instrucțiuni.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 9$/agent/lună.
Forumul pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă forumul clienților în plan pentru 9$/agent/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă automatizare și reguli în plan pentru 9$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă funcții API în plan pentru 9$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefone înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcționalități IVR.
osTicket nu oferă funcționalități IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
osTicket nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă un istoric nelimitat.
osTicket nu oferă un istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
osTicket nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
osTicket nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă tichete/email-uri nelimitate în plan pentru 9 $/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
osTicket nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Suportul pentru clienți este oferit 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Începeți proba și migrați

Migrați tot ceea ce aveți nevoie pentru a putea începe imediat să rezolvați problemele clienților. Începeți să vă familiarizați cu LiveAgent

Dacă întâmpinați probleme sau doriți să învățați ceva nou, nu uitați să ne contactați. Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru orice întrebări pe care le aveți despre LiveAgent.

Beneficiile migrării către LiveAgent

Aruncați o privire la ceea ce obțineți atunci când decideți să migrați la LiveAgent
ticket thread

Sistem de ticketing multi-canal

E-mailuri, chat live, call center, portalul pentru clienți, Facebook, Instagram, Twitter și Viber
money icon

Birou de asistență rentabil

Plătiți pentru ceea ce aveți nevoie și nimic altceva. Adăugați caracteristici personalizate la planul dvs. atunci când aveți nevoie de ele
On time resolution

Eficiență sporită cu caracteristici

Fiecare instrument este însoțit de funcții de productivitate care vă ajută să vă automatizați și să vă ușurați fluxul de lucru
Extension puzzle piece

Integrări cu peste 140 de aplicații

Integrați aplicațiile cu plugin-urile noastre care vă ajută să rămâneți concentrat și să comutați mai puțin între ferestre

Obțineți acces la sistemul nostru de ticketing multicanal

Când migrați, puteți aștepta cu nerăbdare să vă extindeți acoperirea și să acoperiți mai multe canale de comunicare decât înainte. Manipulați tichete prin e-mail, chat live , call center, portalul pentru clienți, Facebook, Twitter, Instagram și Viber Familiarizați-vă cu noul set de instrumente în timp ce vă migrăm datele și aflați cum să oferiți asistență pe toate canalele de comunicare importante.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Oferiți asistență pe toate canalele importante

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gata? Haideți să vă migram datele

Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și familiarizați-vă cu LiveAgent. Când decideți că doriți să vă migrați datele, sunați-ne sau lăsați-ne un mesaj prin chat live sau e-mail. Vom discuta despre migrarea datelor dvs. și ne vom asigura că veți primi toate datele de la osTicket în LiveAgent. Doriți să aflați mai multe mai întâi?Aruncați o privire asupra videoclipului nostru de tur sau navigați printre caracteristici, integrări sau alte pagini pentru a afla mai multe despre LiveAgent

Migrați de la un alt birou de asistență?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare de la osTicket
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.

Pentru a oferi un serviciu clienți mai eficient, este necesar să dețineți mai multe informații despre clienți. Aflați mai multe despre informațiile despre clienți.

Informații despre clienți

LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea comunicării și îmbunătățirea experienței clienților, dar utilizatorii raportează unele probleme legate de funcționalitate și curba de învățare. Este important să se securizeze informațiile despre clienți și să se îmbunătățească serviciul de suport clienți.

Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este o modalitate de comunicare în timp real pe internet. Există mai multe tipuri de chaturi.

Chat în timp real

Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.

Chat-ul online gratuit este un tip de comunicare între două sau mai multe persoane prin intermediul internetului. Este un chat în timp real care utilizează o aplicație bazată pe web.

Chat online gratuit

LiveAgent oferă chat online gratuit în limba română, facilitând comunicarea rapidă și eficientă cu clienții. Acest chat în timp real este esențial pentru întreprinderi, oferind un avantaj competitiv și creșterea productivității serviciului clienți.

Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

O conversație este un schimb de mesaje de obicei între un client și un agent. Conversația se transformă în tichet.

Conversația

Tipurile de dialog (telefon, email, chat live etc.) și îmbunătățirea comunicării cu clienții prin programe de suport, cum ar fi LiveAgent. Sfaturi pentru începerea și încheierea conversațiilor, utilizarea funcționalităților specifice și gestionarea clienților nervoși.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x