Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spuneți la revedere la osTicket

Comutați la LiveAgent & vom migra datele dvs. gratuit.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Migrare de la osTicket
Migration background

Doriți să migrați de la osTicket?

Aveți în vedere trecerea de la osTicket la o altă soluție? LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să vă ocupați în mod eficient de întrebările cu privire la serviciile pentru cliențiComutați la o soluție de ticketing multicanal și migrați-vă datele astăzi. Oferiți asistență pentru clienți mai bună cu o soluție completă de asistență. 

Obțineți acces la un sistem de ticketing care gestionează e-mailuri, chat live, call center, rețele de socializare, și portal pentru clienți. Încercați-l astăzi gratuit cu încercarea noastră de 14 zile.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

De ce ar trebui să migrați la LiveAgent

Iată 3 avantaje principale ale utilizării LiveAgent.

Stars

Satisfacție sporită

Un software fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie crescute.

Clock icon

Economisiți timp și bani

LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil și asta este ceea ce îl face un software excelent pentru servicii clienți

Increase icon

Rate mai bune de conversie

Oferiți cea mai bună asistență pentru clienți și transformați vizitatorii și potențialii clienți ai site-ului dvs. în clienți plătitori.

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Vă vom ajuta să migrați și să vă adaptați

Permiteți-ne să vă ajutăm să migrați toate datele importante de ticketing de care aveți nevoie pentru a continua munca dvs. excelentă . Vom migra tot ceea ce aveți nevoie, astfel încât să puteți începe să rezolvați imediat problemele clienților. Între timp, puteți face o pauză și vă puteți relaxa sau începeți să vă familiarizați cu LiveAgent

Dacă întâmpinați probleme sau doriți să aflați ceva nou, asigurați-vă că ne contactați.Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24/7 pentru orice întrebări despre LiveAgent.

Beneficiile migrării către LiveAgent

Aruncați o privire la ceea ce obțineți atunci când decideți să migrați la LiveAgent

ticket thread

Sistem de ticketing multi-canal

E-mailuri, chat live, call center, portalul pentru clienți, Facebook, Instagram, Twitter și Viber

money 1

Birou de asistență rentabil

Plătiți pentru ceea ce aveți nevoie și nimic altceva. Adăugați caracteristici personalizate la planul dvs. atunci când aveți nevoie de ele

On time resolution

Eficiență sporită cu caracteristici

Fiecare instrument este însoțit de funcții de productivitate care vă ajută să vă automatizați și să vă ușurați fluxul de lucru

Extension puzzle piece

Integrări cu peste 140 de aplicații

Integrați aplicațiile cu plugin-urile noastre care vă ajută să rămâneți concentrat și să comutați mai puțin între ferestre

Obțineți acces la sistemul nostru de ticketing multicanal

Când migrați, puteți aștepta cu nerăbdare să vă extindeți acoperirea și să acoperiți mai multe canale de comunicare decât înainte. Manipulați tichete prin e-mail, chat live , call center, portalul pentru clienți, Facebook, Twitter, Instagram și Viber

Familiarizați-vă cu noul set de instrumente în timp ce vă migrăm datele și aflați cum să oferiți asistență pe toate canalele de comunicare importante.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Oferiți asistență pe toate canalele importante

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gata? Haideți să vă migram datele

Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și familiarizați-vă cu LiveAgent. Când decideți că doriți să vă migrați datele, sunați-ne sau lăsați-ne un mesaj prin chat live sau e-mail. Vom discuta despre migrarea datelor dvs. și ne vom asigura că veți primi toate datele de la osTicket în LiveAgent.

Doriți să aflați mai multe mai întâi?Aruncați o privire asupra videoclipului nostru de tur sau navigați printre caracteristici, integrări sau alte pagini pentru a afla mai multe despre LiveAgent

FAQ

Puteți migra de la osTicket la LiveAgent?

Da, puteți migra de la osTicket la LiveAgent cu ajutorul echipei noastre de asistență. Aceasta vă va ajuta să migrați toate datele de care aveți nevoie pentru a începe să utilizați noul software de asistență

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul osTicket?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul osTicket sunt o eficiență sporită, mai multe canale pentru clienți, unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat live disponibile și multe altele.

Ce fel de date puteți migra de la osTicket la LiveAgent?

În general, tot ce aveți nevoie, care includ de obicei contacte, profiluri de agenți, toate tichetele clienților, feedback, etichete și altele

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație