Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcționalități | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează cererile de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă ticketing în plan pentru 9 $/agent/lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
osTicket nu oferă offer Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
osTicket nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal al clienților pe care aceștia îl pot utiliza pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă portalul de autoservire în plan pentru 9$/agent/lună.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din social media al software-ului de asistență.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
osTicket nu oferă o integrare Facebook..
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweeturi direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
osTicket nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
osTicket nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje Viber direct din social media al software-ului de asistență.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
osTicket nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instrucțiuni.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
osTicket oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 9$/agent/lună.
|
Forumul pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă forumul clienților în plan pentru 9$/agent/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
osTicket oferă automatizare și reguli în plan pentru 9$/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă funcții API în plan pentru 9$/agent/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefone înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcționalități IVR.
|
osTicket nu oferă funcționalități IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
osTicket nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent oferă un istoric nelimitat.
|
osTicket nu oferă un istoric nelimitat.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
osTicket nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
osTicket nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă tichete/email-uri nelimitate în plan pentru 9 $/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
osTicket nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Suportul pentru clienți este oferit 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Migrați tot ceea ce aveți nevoie pentru a putea începe imediat să rezolvați problemele clienților. Începeți să vă familiarizați cu LiveAgent.
Dacă întâmpinați probleme sau doriți să învățați ceva nou, nu uitați să ne contactați. Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru orice întrebări pe care le aveți despre LiveAgent.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Themonic
Summarizare a textului din perspectiva marketingului.
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Substack
Substack oferă platforma și suportul necesare pentru publicarea și gestionarea abonamentelor pentru buletine informative online, dar nu oferă suport prin email sau live chat.
LiveAgent este o soluție eficientă și accesibilă de chat live pentru afacerile online. Utilizatorii apreciază abilitatea aplicației de a urmări și clasifica tichetele, îmbunătăți comunicarea cu clienții și economisi timp și bani. În plus, LiveAgent este văzut ca o alternativă mai bună decât alte soluții similare, cu valoare adăugată și îmbunătățirea satisfacției clienților. Chat-ul live poate fi utilizat și pentru instruirea personalului și ușurarea procesului de recrutare, iar LiveAgent oferă funcții de securitate, cum ar fi banarea IP-urilor și criptarea HTTPS. În general, această soluție este recomandată pentru startup-uri și întreprinderi mici care doresc să ofere suport clienți excelent.
Raportul privind canalele de comunicație
Sistemul de ticketing LiveAgent oferă gamificare, recompense pentru agenți și chat live pentru afaceri. Servicii excelente și personalizate pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date