Aveți în vedere trecerea de la osTicket la o altă soluție? LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să vă ocupați în mod eficient de întrebările cu privire la serviciile pentru clienți. Comutați la o soluție de ticketing multicanal și migrați-vă datele astăzi. Oferiți asistență pentru clienți mai bună cu o soluție completă de asistență.
Obțineți acces la un sistem de ticketing care gestionează e-mailuri, chat live, call center, rețele de socializare, și portal pentru clienți. Încercați-l astăzi gratuit cu încercarea noastră de 14 zile.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Iată 3 avantaje principale ale utilizării LiveAgent.
Un software fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie crescute.
LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil și asta este ceea ce îl face un software excelent pentru servicii clienți
Oferiți cea mai bună asistență pentru clienți și transformați vizitatorii și potențialii clienți ai site-ului dvs. în clienți plătitori.
Permiteți-ne să vă ajutăm să migrați toate datele importante de ticketing de care aveți nevoie pentru a continua munca dvs. excelentă . Vom migra tot ceea ce aveți nevoie, astfel încât să puteți începe să rezolvați imediat problemele clienților. Între timp, puteți face o pauză și vă puteți relaxa sau începeți să vă familiarizați cu LiveAgent.
Dacă întâmpinați probleme sau doriți să aflați ceva nou, asigurați-vă că ne contactați.Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24/7 pentru orice întrebări despre LiveAgent.
Aruncați o privire la ceea ce obțineți atunci când decideți să migrați la LiveAgent
E-mailuri, chat live, call center, portalul pentru clienți, Facebook, Instagram, Twitter și Viber
Plătiți pentru ceea ce aveți nevoie și nimic altceva. Adăugați caracteristici personalizate la planul dvs. atunci când aveți nevoie de ele
Fiecare instrument este însoțit de funcții de productivitate care vă ajută să vă automatizați și să vă ușurați fluxul de lucru
Integrați aplicațiile cu plugin-urile noastre care vă ajută să rămâneți concentrat și să comutați mai puțin între ferestre
Când migrați, puteți aștepta cu nerăbdare să vă extindeți acoperirea și să acoperiți mai multe canale de comunicare decât înainte. Manipulați tichete prin e-mail, chat live , call center, portalul pentru clienți, Facebook, Twitter, Instagram și Viber.
Familiarizați-vă cu noul set de instrumente în timp ce vă migrăm datele și aflați cum să oferiți asistență pe toate canalele de comunicare importante.
Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și familiarizați-vă cu LiveAgent. Când decideți că doriți să vă migrați datele, sunați-ne sau lăsați-ne un mesaj prin chat live sau e-mail. Vom discuta despre migrarea datelor dvs. și ne vom asigura că veți primi toate datele de la osTicket în LiveAgent.
Doriți să aflați mai multe mai întâi?Aruncați o privire asupra videoclipului nostru de tur sau navigați printre caracteristici, integrări sau alte pagini pentru a afla mai multe despre LiveAgent.
Da, puteți migra de la osTicket la LiveAgent cu ajutorul echipei noastre de asistență. Aceasta vă va ajuta să migrați toate datele de care aveți nevoie pentru a începe să utilizați noul software de asistență
Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul osTicket sunt o eficiență sporită, mai multe canale pentru clienți, unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat live disponibile și multe altele.
În general, tot ce aveți nevoie, care includ de obicei contacte, profiluri de agenți, toate tichetele clienților, feedback, etichete și altele
Fiți prima persoană care primește oferte exclusive și cele mai noi știri despre produsele și serviciile noastre direct în căsuța cu mesaje.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date