Spuneți la revedere la osTicket

Comutați la LiveAgent & vom migra datele dvs. astăzi.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Doriți să migrați de la osTicket?

Aveți în vedere trecerea de la osTicket la o altă soluție? LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să vă ocupați în mod eficient de întrebările cu privire la serviciile pentru cliențiComutați la o soluție de ticketing multicanal și migrați-vă datele astăzi. Oferiți asistență pentru clienți mai bună cu o soluție completă de asistență.  Obțineți acces la un sistem de ticketing care gestionează e-mailuri, chat live, call center, rețele de socializare, și portal pentru clienți. Încercați-l astăzi gratuit cu încercarea noastră de 14 zile.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

De ce ar trebui să migrați la LiveAgent

Iată 3 avantaje principale ale utilizării LiveAgent.

Satisfacție sporită

Un software fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie crescute.

Economisiți timp și bani

LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil și asta este ceea ce îl face un software excelent pentru servicii clienți

Rate mai bune de conversie

Oferiți cea mai bună asistență pentru clienți și transformați vizitatorii și potențialii clienți ai site-ului dvs. în clienți plătitori.

comparație osTicket vs LiveAgent

Funcționalități LiveAgent osTicket
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează cererile de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă ticketing în plan pentru 9 $/agent/lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
osTicket nu oferă offer Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
osTicket nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal al clienților pe care aceștia îl pot utiliza pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă portalul de autoservire în plan pentru 9$/agent/lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din social media al software-ului de asistență.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
osTicket nu oferă o integrare Facebook..
Twitter
O integrare Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweeturi direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
osTicket nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
osTicket nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje Viber direct din social media al software-ului de asistență.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
osTicket nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instrucțiuni.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 9$/agent/lună.
Forumul pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă forumul clienților în plan pentru 9$/agent/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
osTicket oferă automatizare și reguli în plan pentru 9$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă funcții API în plan pentru 9$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefone înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcționalități IVR.
osTicket nu oferă funcționalități IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
osTicket nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă un istoric nelimitat.
osTicket nu oferă un istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
osTicket nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
osTicket nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
osTicket oferă tichete/email-uri nelimitate în plan pentru 9 $/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
osTicket nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Suportul pentru clienți este oferit 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Începeți proba și migrați

Migrați tot ceea ce aveți nevoie pentru a putea începe imediat să rezolvați problemele clienților. Începeți să vă familiarizați cu LiveAgent

Dacă întâmpinați probleme sau doriți să învățați ceva nou, nu uitați să ne contactați. Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru orice întrebări pe care le aveți despre LiveAgent.

Beneficiile migrării către LiveAgent

Aruncați o privire la ceea ce obțineți atunci când decideți să migrați la LiveAgent
ticket thread

Sistem de ticketing multi-canal

E-mailuri, chat live, call center, portalul pentru clienți, Facebook, Instagram, Twitter și Viber
money icon

Birou de asistență rentabil

Plătiți pentru ceea ce aveți nevoie și nimic altceva. Adăugați caracteristici personalizate la planul dvs. atunci când aveți nevoie de ele
On time resolution

Eficiență sporită cu caracteristici

Fiecare instrument este însoțit de funcții de productivitate care vă ajută să vă automatizați și să vă ușurați fluxul de lucru
Extension puzzle piece

Integrări cu peste 140 de aplicații

Integrați aplicațiile cu plugin-urile noastre care vă ajută să rămâneți concentrat și să comutați mai puțin între ferestre

Obțineți acces la sistemul nostru de ticketing multicanal

Când migrați, puteți aștepta cu nerăbdare să vă extindeți acoperirea și să acoperiți mai multe canale de comunicare decât înainte. Manipulați tichete prin e-mail, chat live , call center, portalul pentru clienți, Facebook, Twitter, Instagram și Viber Familiarizați-vă cu noul set de instrumente în timp ce vă migrăm datele și aflați cum să oferiți asistență pe toate canalele de comunicare importante.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Oferiți asistență pe toate canalele importante

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gata? Haideți să vă migram datele

Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și familiarizați-vă cu LiveAgent. Când decideți că doriți să vă migrați datele, sunați-ne sau lăsați-ne un mesaj prin chat live sau e-mail. Vom discuta despre migrarea datelor dvs. și ne vom asigura că veți primi toate datele de la osTicket în LiveAgent. Doriți să aflați mai multe mai întâi?Aruncați o privire asupra videoclipului nostru de tur sau navigați printre caracteristici, integrări sau alte pagini pentru a afla mai multe despre LiveAgent

FAQ

Puteți migra de la osTicket la LiveAgent?

Da, puteți migra de la osTicket la LiveAgent. Migrați toate datele de care aveți nevoie pentru a începe să folosiți noul software de asistență.

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul osTicket?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul osTicket sunt o eficiență sporită, mai multe canale pentru clienți, unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat live disponibile și multe altele.

Ce fel de date puteți migra de la osTicket la LiveAgent?

În general, tot ce aveți nevoie, care includ de obicei contacte, profiluri de agenți, toate tichetele clienților, feedback, etichete și altele

Related Articles to Migrare de la osTicket
Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Gist la LiveAgent?

LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri cu o varietate de planuri disponibile pentru a răspunde nevoilor companiilor, începând de la planul gratuit cu istoricul tichetelor timp de 7 zile până la cel mai popular plan ce include 40 de adrese de email, 10 butoane de chat live și suport pentru WhatsApp. Acesta este utilizat de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a furniza asistență de clasă mondială clienților lor.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este un sistem complet de birou de asistență care poate gestiona fiecare canal important de comunicare cu clienții. Beneficiați de acces la funcțiile noastre de productivitate, numărul mare de integrări și de asistență pentru clienți 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit. Creați un cont gratuit și primiți actualizări despre produse și oferte promoționale. Vă mutați de la Samanage la LiveAgent? Migrați chiar acum!

Doriți să vă migrați datele de la Extindeți la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți încercarea gratuită astăzi.

Treceți de la Extend la LiveAgent?

LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți cu asistență 24/7 și o soluție de asistență de ultimă generație, împreună cu instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Alegerea LiveAgent vă poate crește economiile și rentabilitatea investiției. LiveAgent oferă 43 de traduceri diferite și widget-uri adaptabile la limbă pentru a satisface nevoile clienților din întreaga lume.

LiveAgent oferă o migrare gratuită Groove, care este complet executată de personalul nostru de asistență tehnică. Migrați-vă datele din Groove astăzi și oferiți un ajutor mai bun.

Trebuie să migrați date din Groove?

LiveAgent este cel mai popular software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Ofertele lor includ planuri de afaceri pentru IMM-uri, business-uri medii și mari, care variază de la $9 la $49 pe lună, oferind diferite beneficii, inclusiv istoric nelimitat al tichetelor, adrese de e-mail multiple, butoane de chat live și WhatsApp. Au și un plan gratuit care oferă 7 zile de istoric al tichetelor, 1 adresă de e-mail, 1 buton de chat și 1 formular de contact. Încercați LiveAgent GRATUIT astăzi.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație