Spuneți adio unui software lent și inferior

Treceți la LiveAgent & migrați-vă datele de la Kustomer astăzi.

  • ✓ Fără taxă de configurare   
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Aveți în vedere migrarea de la Kustomer?

Obțineți acces la un set de instrumente fiabile care acoperă toate canalele importante pentru clienți. Sistemul de ticketing de la LiveAgent acoperă e-mail-urile, chat-ul live, call center-ul, portalul pentru clienți, Viber și social mediaFacebook, Instagram și Twitter. Încercați-l astăzi cu versiunea de încercare gratuită de 14 zile sau consultați planurile noastre de tarifare accesibile care nu vă vor ruina bugetul.

  • Aveți în vedere migrarea de la Kustomer? - Produse - Liveagent - Review Uri
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Aveți în vedere migrarea de la Kustomer? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Comparație Kustomer vs LiveAgent

Funcții Liveagent Kustomer
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
Kustomer nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Kustomer oferă Chat Live în plan pentru 89$/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Kustomer nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă portalul de autoservire în plan pentru 89 $/agent/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 89 $/agent/lună.
Twitter
"> O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare cu Twitter în plan pentru 89 $/agent/lună.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționăile din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare Instagram în plan pentru 89 $/agent/lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Kustomer nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 89$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Kustomer nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă automatizare și reguli în plan pentru 89 $/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă funcții API în plan pentru 139 $/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Kustomer nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Kustomer nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă un istoric nelimitat în plan pentru 89 $/agent/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Kustomer oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 89 $/agent/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29 $/agent/lună.
Kustomer oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 89$/agent/lună.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în plan pentru 89$/agent/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Kustomer nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Kustomer nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Migrați astăzi la LiveAgent

Facem tot ce ne stă în putință pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă clienților, pentru a vă ajuta să faceți cea mai bună performanță. Obțineți acces la sistemul nostru uimitor de ticketing care poate gestiona toate canalele importante ale clienților. Este susținut de o varietate de caracteristici și integrări. De asemenea, oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru toată lumea.  

Ce date și fișiere puteți migra?

Ce date și fișiere puteți migra?

Tichete

Toate comunicările clienților dvs. de pe fiecare canal

Tichete

Persoane

Contacte, grupuri de contacte și profiluri ale agenților

Persoane

Etichete

Etichete pentru a vă ajuta să păstrați lucrurile organizate

Set de instrumente cu mai multe canale susținut de funcții excelente

Asigurați satisfacția clienților și creșteți productivitatea agenților cu ajutorul instrumentelor potrivite. Adăugați baza de cunoștințe și Viber în sistemul dvs. de ticketing și începeți să acoperiți cele mai utilizate canale de comunicare. 

Fiecare dintre ele este susținută de funcții de productivitate care vă ușurează munca. În plus, LiveAgent poate fi integrat cu peste 140 de aplicații. Creați fluxuri de lucru unificate și scutiți-vă de comutarea între mai multe aplicații.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Toate canalele importante de asistență pentru clienți sub un singur acoperiș

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Experimentați satisfacția clienților cu LiveAgent

Înțelegem că disponibilitatea față de clienți este un aspect important al unui departament de asistență excelent. De aceea, echipele noastre de asistență sunt disponibile 24/7 pentru a vă ajuta sau pentru a vă oferi informații importante cu privire la produsele noastre. Contactați-ne oricând prin email , chat live sau sunați-ne . Vom face tot posibilul pentru a rezolva orice problemă și pentru a vă ajuta cu orice aveți nevoie .

Treceți la LiveAgent și deveniți un client fericit

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Sunteți gata să începeți procesul de migrare?

Alăturați-vă astăzi la LiveAgent și discutați despre noi migrarea personalizată . Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi sau alegeți unul dintre planurile noastre de prețuri accesibile. Este potrivit pentru întreprinderi de majoritatea dimensiunilor și promitem că nu vă va ruina bugetul.

Youtube video:

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți migra de la Kustomer la LiveAgent?

Pentru a migra de la Kustomer la LiveAgent, nu ezitați să faceți o migrare manuală. În prezent, nu avem un plugin de migrare disponibil, dar anunțați-ne dacă sunteți interesat de el.

Ce date puteți migra de la Kustomer la LiveAgent?

Compania dvs. poate migra date precum tichete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, atașamente și multe altele din Kustomer în LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație