Spuneți adio unui software lent și inferior

Treceți la LiveAgent & migrați-vă datele de la Kustomer astăzi.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Aveți în vedere migrarea de la Kustomer?

Obțineți acces la un set de instrumente fiabile care acoperă toate canalele importante pentru clienți. Sistemul de ticketing de la LiveAgent acoperă e-mail-urile, chat-ul live, call center-ul, portalul pentru clienți, Viber și social media – Facebook, Instagram și Twitter. Încercați-l astăzi cu versiunea de încercare gratuită de 14 zile sau consultați planurile noastre de tarifare accesibile care nu vă vor ruina bugetul.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Comparație Kustomer vs LiveAgent

Funcții Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
Kustomer
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
Kustomer nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Kustomer oferă Chat Live în plan pentru 89$/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Kustomer nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă portalul de autoservire în plan pentru 89 $/agent/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 89 $/agent/lună.
Twitter
"> O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare cu Twitter în plan pentru 89 $/agent/lună.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționăile din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare Instagram în plan pentru 89 $/agent/lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Kustomer nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 89$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Kustomer nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă automatizare și reguli în plan pentru 89 $/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă funcții API în plan pentru 139 $/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Kustomer nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Kustomer nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă un istoric nelimitat în plan pentru 89 $/agent/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Kustomer oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 89 $/agent/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29 $/agent/lună.
Kustomer oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 89$/agent/lună.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în plan pentru 89$/agent/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Kustomer nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Kustomer nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Migrați astăzi la LiveAgent

Facem tot ce ne stă în putință pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă clienților, pentru a vă ajuta să faceți cea mai bună performanță. Obțineți acces la sistemul nostru uimitor de ticketing care poate gestiona toate canalele importante ale clienților. Este susținut de o varietate de caracteristici și integrări. De asemenea, oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru toată lumea.

Ce date și fișiere puteți migra?

Tichete

Toate comunicările clienților dvs. de pe fiecare canal

Persoane

Contacte, grupuri de contacte și profiluri ale agenților

Etichete

Etichete pentru a vă ajuta să păstrați lucrurile organizate

Set de instrumente cu mai multe canale susținut de funcții excelente

Asigurați satisfacția clienților și creșteți productivitatea agenților cu ajutorul instrumentelor potrivite. Adăugați baza de cunoștințe și Viber în sistemul dvs. de ticketing și începeți să acoperiți cele mai utilizate canale de comunicare. 

Fiecare dintre ele este susținută de funcții de productivitate care vă ușurează munca. În plus, LiveAgent poate fi integrat cu peste 140 de aplicații. Creați fluxuri de lucru unificate și scutiți-vă de comutarea între mai multe aplicații.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Toate canalele importante de asistență pentru clienți sub un singur acoperiș

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Experimentați satisfacția clienților cu LiveAgent

Înțelegem că disponibilitatea față de clienți este un aspect important al unui departament de asistență excelent. De aceea, echipele noastre de asistență sunt disponibile 24/7 pentru a vă ajuta sau pentru a vă oferi informații importante cu privire la produsele noastre. Contactați-ne oricând prin email , chat live sau sunați-ne . Vom face tot posibilul pentru a rezolva orice problemă și pentru a vă ajuta cu orice aveți nevoie .

Treceți la LiveAgent și deveniți un client fericit

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Sunteți gata să începeți procesul de migrare?

Alăturați-vă astăzi la LiveAgent și discutați despre noi migrarea personalizată . Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi sau alegeți unul dintre planurile noastre de prețuri accesibile. Este potrivit pentru întreprinderi de majoritatea dimensiunilor și promitem că nu vă va ruina bugetul.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Migrați către LiveAgent

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la Kustomer
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

Rapoartele LiveAgent furnizează informații generale despre performanța contului și nevoile de îmbunătățire în serviciul clienților. Oferă diverse tipuri de rapoarte, inclusiv analize generale, rapoarte de performanță, de agent, de departament și de timp, care pot fi exportate în fișiere CSV.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Telsome este un furnizor de telefonie pentru întreprinderile care se concentrează pe calitate și îmbunătățire. Aflați despre integrarea Telsome în LiveAgent.

Telsome

Telsome oferă soluții de telefonie pentru întreprinderi, iar integrarea sa cu LiveAgent facilitează conectarea și oferă avantaje precum funcționalități avansate și taxe lunare mici.

LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale, inclusiv cele mai populare platforme de rețele sociale.

Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.

Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.

Dacă doriți ca clienții dvs. să vă contacteze mai repede, luați în considerare integrarea Shopify pentru LiveAgent. Această integrare vă permite să configurați chat-ul live în magazinul dvs. electronic.

Shopify

Integrarea Shopify cu LiveAgent vă permite să gestionați clienții fără probleme, oferind asistență rapidă și plasând un buton de chat live pe site-ul dvs. Acest lucru poate îmbunătăți implicarea și satisfacția clienților, ajutându-vă să transformați vizitatorii în clienți plătitori.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x