Migrați-vă datele din Intercom în LiveAgent și bucurați-vă de acces la un sistem multicanal complet de birou de asistență. Obțineți acces la poștă electronică, conversații directe, centru de apeluri, rețele sociale, bază de cunoștințe și portal pentru clienți la un preț corect.
| Caracteristici | LiveAgent 
              
              Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
             | Intercom | 
|---|---|---|
| Sistem de gestionare a tichetelor 
              
              Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
             | 
                
                LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
               | 
                
                Intercom oferă sistem de gestionare a tichetelor.
               | 
| Conversații directe 
              
              O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
             | 
                
                LiveAgent oferă conversații.
               | 
                
                Intercom oferă conversații.
               | 
| Centru de apeluri 
              
              Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
             | 
                
                LiveAgent oferă centru de apeluri.
               | 
                
                Intercom nu oferă centru de apeluri.
               | 
| Autoservire 
              
              O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
             | 
                
                LiveAgent oferă portal de autoservire.
               | 
                
                Intercom oferă portal de autoservire.
               | 
| Facebook 
              
              O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
             | 
                
                LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
               | 
                
                Intercom oferă integrare pentru Facebook.
               | 
| Twitter 
              
              O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
             | 
                
                LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
               | 
                
                Intercom oferă integrare pentru Twitter.
               | 
| Instagram 
              
              O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
             | 
                
                LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
               | 
                
                Intercom nu oferă integrare pentru Instagram.
               | 
| Viber 
              
              O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
             | 
                
                LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
               | 
                
                Intercom nu oferă integrare pentru Viber.
               | 
| Bază de cunoștințe 
              
              Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
             | 
                
                LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
               | 
                
                Intercom oferă bază de cunoștințe.
               | 
| Forum pentru clienți 
              
              Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
             | 
                
                LiveAgent oferă forum pentru clienți.
               | 
                
                Intercom oferă forum pentru clienți.
               | 
| Automatizare și reguli 
              
              Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
             | 
                
                LiveAgent oferă automatizare și reguli.
               | 
                
                Intercom oferă automatizare și reguli.
               | 
| API 
              
              Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
             | 
                
                LiveAgent oferă funcții API.
               | 
                
                Intercom oferă funcții API.
               | 
| Răspuns vocal interactiv (IVR) 
              
              O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
             | 
                
                LiveAgent oferă caracteristici IVR.
               | 
                
                Intercom nu oferă caracteristici IVR.
               | 
| Apeluri video 
              
              Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
             | 
                
                LiveAgent oferă apeluri video.
               | 
                
                Intercom nu oferă apeluri video.
               | 
| Istoric nelimitat 
                
                Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
               | 
                  
                  LiveAgent oferă istoric nelimitat.
                 | 
                  
                  Intercom nu oferă istoric nelimitat.
                 | 
| Pagini de internet nelimitate 
                
                Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
               | 
                  
                  LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
                 | 
                  
                  Intercom oferă pagini de internet nelimitate.
                 | 
| Butoane de conversații nelimitate 
                
                Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
               | 
                  
                  LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
                 | 
                  
                  Intercom nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
                 | 
| Mesaje/tichete nelimitate 
                
                Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
               | 
                  
                  LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
                 | 
                  
                  Intercom oferă mesaje/tichete nelimitate.
                 | 
| Înregistrare nelimitată a apelurilor 
                
                Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
               | 
                  
                  LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
                 | 
                  
                  Intercom nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
                 | 
| Asistență 24/7 
                
                Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
               | 
                  
                  LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
                 | 
                  
                  Intercom oferă asistență nelimitată 24/7.
                 | 
Navigați pe pagina noastră de internet pentru a obține toate informațiile relevante despre sistemul de birou de asistență LiveAgent și vedeți de ce ne-au ales birourile de asistență la nivel mondial. Începeți-vă perioada de încercare gratuită astăzi și familiarizați-vă imediat cu soluția noastră de asistență pentru clienți. Fără obligații și fără nevoia de a folosi cardul bancar.
Dacă doriți să vă migrați pe cont propriu datele din Intercom în LiveAgent, puteți face acest lucru oricând. Dezvoltatorii noștri lucrează la crearea de extensii de migrare pentru o multitudine de soluții de birou de asistență. Intercom nu este încă pe listă, dar dacă v-ați dori să fie, pur și simplu spuneți-ne!
Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.
Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.
Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.
Mai jos am subliniat beneficiile-cheie de care se bucură clienții noștri odată ce își migrează datele din Intercom în LiveAgent.
Agenții noștri sunt gata să vă ofere asistență 24/7 pentru orice fel de probleme.
Programul nostru oferă peste 179 de caracteristici de birou de asistență, complementate de peste 40 de integrări.
LiveAgent oferă un plan permanent gratuit, precum și alte trei planuri la preț de chilipir.
LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.
LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.
Cel mai popular
Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență pentru rețele sociale, oferind asistență 24/7 fără tarife de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Încercați gratuit timp de 30 de zile și bucurați-vă de o satisfacție mai mare a clienților și de mai multe vânzări.
Centru pentru intrările apelurilor
Descoperă cum să îmbunătățești serviciul pentru clienți cu soluțiile de call center de intrare de la LiveAgent! Oferim tehnologii avansate precum IVR, rutare automată a apelurilor și analize detaliate pentru a crește satisfacția clienților și eficiența agenților. Configurează un centru de apeluri în câteva minute și începe perioada de încercare gratuită! Află mai multe acum!
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.



