Partener
Vanilla Telecoms este o companie de top din Malta care furnizează servicii de internet precum și produse SIP de înaltă calitate. Compania se află pe piață din anul 2007 și a înregistrat o dezvoltare extrem de rapidă de-a lungul următorilor ani. Compania pune accent pe valori precum flexibilitate, simplitate, grijă și seriozitate. De asemenea, cei de la Vanilla Telecoms sunt “un distribuitor oficial al produselor de top Grandstream, câștigătoare a numeroase premii.”
Cât costă integrarea Vanilla Telecoms cu LiveAgent?
Vanilla Telecoms face parte din programul LiveAgent, ca atare nu există o taxă suplimentară.
Ghid pentru conectarea Vanilla Telecoms cu LiveAgent:
1. Obțineți un număr VoIP Vanilla Telecoms
2. Logați-vă in în contul LiveAgent
3. Urmații pașii din capturile de ecran
4. Completați cu informațiile solicitate
5. Adăugați și folosiți imediat
Beneficii:
- cost scăzut
- foarte fiabil
- indicator CX mai bun
- productivitate sporită
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently asked questions
Cine sunt cei de la Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms este o companie de telecomunicații care oferă de asemenea și servicii VoIP. Acronimul VoIP provine de la Voice over Internet Protocol și înseamnă că puteți efectua și primi apeluri cu ajutorul unei conexiuni la internet.
În ce constă integrarea Vanilla Telecoms?
LiveAgent oferă clienților săi posibilitatea de a conecta numărul lor VoIP oferit de diferiți furnizori. Printre aceștia se numără și Vanilla Telecoms.
Care sunt avantajele deținerii unui număr VoIP?
A deține un număr VoIP aduce multe beneficii. Principalul avantaj constă în faptul că este accesibil de oriunde. Deoarece puteți utiliza o varietate de dispozitive, puteți fi conectat în permanență. Prin faptul că este disponibil 24/7, departamentul dvs. de suport clienți poate înregistra o creștere a productivității și a indicatorului CX (interacțiunile companiei cu clienții).
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Comunicarea eficientă cu clienții este vitală pentru orice companie, iar platforma ClickPhone LiveAgent oferă o varietate de opțiuni pentru acest lucru, cum ar fi chat-ul live și programmele de asistență. Utilizarea numelui propriu și a unui indicator de tastare pot îmbunătăți relația cu clienții. LiveAgent dispune de o galerie de formulare de contact și un program de servicii clienți pentru mai multe opțiuni. Compania are, de asemenea, un blog și un sistem de gestionare a reclamațiilor, precum și un program de afiliere și un calculator de costuri pentru clienți.
Pachetul LiveAgent oferă instrumente puternice pentru afaceri de orice dimensiune sau domeniu, cu posibilitatea de personalizare. Cererile de asistență sunt gestionate prin diverse sisteme pentru a îmbunătăți experiența clientului. Se oferă suport personalizat și se asigură migrarea datelor. Site-ul include, de asemenea, un blog, seminarii web și teste de dactilografie. Contacte de vânzări sunt disponibile pentru întrebări suplimentare.