Partener
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Politică de confidențialitate
Vanilla Telecoms este o companie de top din Malta care furnizează servicii de internet precum și produse SIP de înaltă calitate. Compania se află pe piață din anul 2007 și a înregistrat o dezvoltare extrem de rapidă de-a lungul următorilor ani. Compania pune accent pe valori precum flexibilitate, simplitate, grijă și seriozitate. De asemenea, cei de la Vanilla Telecoms sunt “un distribuitor oficial al produselor de top Grandstream, câștigătoare a numeroase premii.”
Cât costă integrarea Vanilla Telecoms cu LiveAgent?
Vanilla Telecoms face parte din programul LiveAgent, ca atare nu există o taxă suplimentară.
Ghid pentru conectarea Vanilla Telecoms cu LiveAgent:
1. Obțineți un număr VoIP Vanilla Telecoms
2. Logați-vă in în contul LiveAgent
3. Urmații pașii din capturile de ecran
4. Completați cu informațiile solicitate
5. Adăugați și folosiți imediat
Beneficii:
- cost scăzut
- foarte fiabil
- indicator CX mai bun
- productivitate sporită
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Cine sunt cei de la Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms este o companie de telecomunicații care oferă de asemenea și servicii VoIP. Acronimul VoIP provine de la Voice over Internet Protocol și înseamnă că puteți efectua și primi apeluri cu ajutorul unei conexiuni la internet.
În ce constă integrarea Vanilla Telecoms?
LiveAgent oferă clienților săi posibilitatea de a conecta numărul lor VoIP oferit de diferiți furnizori. Printre aceștia se numără și Vanilla Telecoms.
Care sunt avantajele deținerii unui număr VoIP?
A deține un număr VoIP aduce multe beneficii. Principalul avantaj constă în faptul că este accesibil de oriunde. Deoarece puteți utiliza o varietate de dispozitive, puteți fi conectat în permanență. Prin faptul că este disponibil 24/7, departamentul dvs. de suport clienți poate înregistra o creștere a productivității și a indicatorului CX (interacțiunile companiei cu clienții).
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.