Partener
Flash Media Europa este un operator 100% spaniol înregistrat la CNCM și specializat în VoiP.
Flash Telecom lucrează din 1999 asigurând calitatea tehnică și comercială a sistemelor de telecomunicații. Flash Telecom se străduiește să se ocupe de afacerea dvs. și să lăsați în mâinile lor managementul tehnic al liniilor, portbagajelor, tablourilor și sistemelor vocale.
Flash Telecom se ocupă de gestionarea și controlul tablourilor virtuale, liniilor VoIP, 902 linii, 900 linii și liniilor geografice provinciale.
Cum îl puteți utiliza?
LiveAgent și Flash Telecom sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea Flash Telecom VoIP să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe taxe suplimentare pentru conectarea unui număr VoIP Flash Telecom la call center-ul dvs. Dacă sunteți interesat să conectați Flash Telecom la centrul de apel LiveAgent, pur și simplu conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și urmați instrucțiunile.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere

3. Căutați Flash Telecom

4. și ADĂUGAȚI
5. Introduceți datele de autentificare necesare

Costul integrării Flash Telecom:
Flash Telecom și LiveAgent sunt parteneri. Astfel, dacă aveți un abonament cu LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, Flash Telecom percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania operează separat.
Avantajele Flash Telecom
- Rentabil
- CX îmbunătățită
- Integrare API
- Funcționalități avansate
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează programul informatic de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
FAQ
What is Flash Telecom?
Flash Telecom is a Spanish telecommunication service company operating all across Spain since 1999, providing services such as Voice over Internet Protocol (VoIP).
How much does it cost to integrate Flash Telecom with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated Flash Telecom inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that Flash Telecom charges for its services.
How can you implement a Flash Telecom VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, Flash Telecom is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow the guide below: 1. Navigate to Configurations; Call; Numbers; Flash Telecom 2. Add the VoIP number and use right away
Programul pentru centrul de contact
LiveAgent provides multichannel contact center solutions with features for phone calls, mailboxes, chats, and social media. A good customer service center software should have automatic call distribution, multi-level IVR, and synchronization with CRM and other business tools. LiveAgent also offers a customer monitoring tool and virtual call center program. Managers should know how to leverage their call center technology to improve customer experience.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Comunicarea eficientă cu clienții este vitală pentru orice companie, iar platforma ClickPhone LiveAgent oferă o varietate de opțiuni pentru acest lucru, cum ar fi chat-ul live și programmele de asistență. Utilizarea numelui propriu și a unui indicator de tastare pot îmbunătăți relația cu clienții. LiveAgent dispune de o galerie de formulare de contact și un program de servicii clienți pentru mai multe opțiuni. Compania are, de asemenea, un blog și un sistem de gestionare a reclamațiilor, precum și un program de afiliere și un calculator de costuri pentru clienți.
LiveAgent oferă software de asistență pentru afaceri valutare care reduce timpul de răspuns și volumul tichetelor și permite comunicarea clienților cu comercianții și brokerii. Compania oferă, de asemenea, o gamă largă de alte soluții de gestionare a relațiilor cu clienții, inclusiv birou de asistență și soluții de software pentru serviciul clienților și gestionarea reclamațiilor. Portalul de asistență include informații despre parteneri și programul de afiliere, o academie și un blog pentru a învăța mai multe despre serviciile oferite. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile.