Partener
Asigurați-vă că aveți drepturi de administrator atât pentru contul LiveAgent, cât și pentru cel Quriobot. Un manual complet de integrare este disponibil mai jos.
- Înregistrați-vă la Quriobot aici.
- Pentru aceasta, nu puteți utiliza codul implicit de widget furnizat de LiveAgent deoarece chat-ul va fi lansat numai după selectarea acelei opțiuni în Quriobot, deci veți avea nevoie de funcția Advanced Buton Integration, cu detalii care pot fi găsite aici. Apoi, dorim ca Quriobot să înceapă din nou când sesiunea dvs. de chat live s-a încheiat, așa că, pentru asta, avem nevoie de câteva trucuri magice, cu mai multe informații aici (este necesară doar logica „la închidere” în acest caz).
- Codul widget-ului LiveAgent pe care trebuie să îl adăugați înainte de sfârșitul secțiunii din pagina dvs. HTML va arăta astfel:
var chatButton; (function(d, src, c) { var t = d.scripts[d.scripts.length - 1], s = d.createElement('script'); s.id = 'la_x2s6df8d'; s.async = true; s.src = src; s.onload = s.onreadystatechange = function() { var rs = this.readyState; if(rs && (rs != 'complete') && (rs != 'loaded')) { return; } c(this); }; t.parentElement.insertBefore(s, t.nextSibling); }) (document, '//YOURURL', function(e) { chatButton = LiveAgent.createButton('YOURID', e); chatButton.oldOnCloseFunction_ = chatButton.onCloseFunction_; chatButton.onCloseFunction_ = function() { chatButton.oldOnCloseFunction_(); quriobot.show_frame(); } });
Notă: Vă rugăm să vă schimbați adresa URL și ID-ul DUMNEAVOASTRĂ din codul de mai sus cu ale dvs. furnizate de LiveAgent și, de asemenea, observați quriobot.show_frame (); care este necesar pentru ca Quriobot să apară din nou.
- Dacă ați adăugat acest lucru la site-ul dvs., suntem gata să adăugăm apelurile necesare la Quriobot pentru a începe chat-ul live al LiveAgent. Pentru aceasta aveți nevoie doar de două apeluri pentru a funcționa: 1 pentru a porni LiveAgent și 1 pentru a ascunde Quriobot.

function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Asta este! Dacă adăugați acest lucru ca răspuns la o opțiune de răspuns, de exemplu, veți porni chat-ul LiveAgent și veți ascunde Quriobot. Închiderea LiveAgent va face ca Quriobot să reapară!
Extra: Dacă doriți ca avatarul lipicios Quriobot să fie ascuns și atunci când porniți soluția LiveAgent, pur și simplu adăugați următoarea linie la cod și avatarul lipicios va fi ascuns până când îl faceți să reapară la închiderea chat-ului live.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Dacă întâmpinați unele probleme cu Quriobot, vă rugăm să contactați support@quriobot.com și dacă aveți probleme cu LiveAgent, vă rugăm să ne contactați la support@liveagent.com
Ce este Quriobot?
Este greu să fii disponibil pe chat-uri 24/7, dar nu este imposibil. Acum nu trebuie să pierdeți captarea de noi clienți potențiali sau să lăsați clienții în așteptare. Cu Quriobot puteți crea un robot inteligent care oferă răspunsuri inteligente. Imaginați-vă că aveți un buton de chat pregătit, dar clientul dvs. are nevoie de ceva ușor care ar putea fi rezolvat cu ușurință fără a discuta? Sau să îl plasați direct la cel mai bun agent posibil? Iată cum puteți face acest lucru.
De ce ar trebui să încercați?
Quriobot este disponibil 24/7. Este foarte bine documentat, ușor de lucrat și foarte intuitiv. Vă ajută să creșteți conversia cu 28% și crește ratele de recuperare a eventualilor clienți potențiali cu până la 21%. Mulți dintre clienții noștri l-au încercat deja.
Cum funcționeazã?
Puteți crea un chatbot intuitiv care va interacționa permanent cu clienții dvs. Chatbot-ul Quriobot poate fi utilizat pentru generarea de clienți potențiali, asistență pentru clienți și feedback. Puteți comuta cu ușurință între chat-ul live și Quriobot. Puteți încerca toate caracteristicile pe Quriobot.com. Cea mai bună parte a acestui lucru este că îl puteți testa gratuit.

Frequently asked questions
Ce este Quriobot?
Quriobot permite companiilor să construiască un chatbot personalizat. Principalul avantaj este că chatbot-ul funcționează 24/7. Prin urmare, poate preveni pierderea potențialilor clienți.
Ce este un chatbot?
Chatbot-ul este o inteligență artificială care emulează conversația naturală. Astfel, este capabil să comunice eficient, de exemplu cu potențialii clienți atunci când asistența / serviciul pentru clienți nu este disponibil.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Instruirea personalului de serviciu pentru clienți este cheia dezvoltării unui serviciu impecabil de suport clienți și a creșterii satisfacției și loialității clienților. LiveAgent oferă soluții complete și eficiente pentru servicii de asistență, inclusiv un birou de asistență de calitate și o varietate de produse software pentru serviciul clienților. În plus, un manager de servicii pentru clienți și un supervizor al serviciului pot ajuta la îmbunătățirea experienței clienților și creșterea veniturilor companiei.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.
Învățați cu webinariile LiveAgent
LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.