Partener
Ce este MySQL?
MySQL este un sistem de gestionare a bazelor de date relaționale bazat pe SQL. Este utilizat în principal pentru baze de date web și poate stoca informații despre produsele disponibile în magazinul online.
Cum îl puteți folosi?
Această integrare urmează actualizări despre noii dvs. clienți, coloane și rânduri în solicitările dvs. De asemenea, vă permite să creați rânduri noi, să gestionați clienții, să creați conversații și să găsiți rânduri în solicitări
Avantaje
- Păstrează inventarul organizat
- Gata cu comutarea, totul este disponibil într-o singură soluție
Frequently asked questions
Ce este MySQL?
MySQL este un serviciu de baze de date utilizat în principal pentru baze de date web. De exemplu, poate stoca în siguranță întregul dvs. inventar de comerț electronic.
Care sunt avantajele integrării MySQL cu LiveAgent?
- primiți notificări despre clienți noi - economisiți-vă timpul de serviciu clienți utilizând o singură interfață - gestionați-vă clienții din LiveAgent
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire, iar LiveAgent este un program informatic de portal pentru clienți care oferă acces la resurse și monitorizarea tichetelor. Clienții preferă să-și rezolve problemele singuri și se așteaptă să găsească secțiuni de auto-ajutorare pe site-uri web, însă puține întreprinderi le oferă. portalurile de autoservire. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.
Articolul discută despre importanța serviciului de asistență pentru a oferi cel mai înalt nivel de servicii clienților și pentru a răspunde la probleme tehnice și întrebări. Serviciul online LiveAgent este prezentat ca fiind un software de servicii pentru clienți cu diverse caracteristici și beneficii, inclusiv îngrijirea personalizată, chat live și baza de cunoștințe. Această soluție poate reduce costurile și timpul comunicării cu clienții și poate contribui la creșterea satisfacției clienților. De asemenea, articolul detaliază modul în care companiile pot îmbunătăți serviciul de asistență prin instruirea adecvată a agenților lor de serviciu clienți și prin implicarea angajaților.
The article discusses several website building platforms, including Ucraft and Webflow, and highlights LiveAgent as a tool to provide customer support and increase sales through live chat and other features. The article also mentions that Ucraft offers a simple integration with LiveAgent through a support link and chat ID. Additionally, LiveAgent offers various software and features for customer service and email management.