Partener
Ce este Fayn?
Fayn este primul operator de telecomunicații ceh care se ocupă de serviciile VoIP din 2002. Scopul lor este de a oferi servicii de telecomunicații cu costuri reduse, dar totuși de înaltă calitate.
Cum puteți conecta Fayn cu LiveAgent?
Primul pas este obținerea unui număr VoIP Fayn. Următorul pas este să dați click pe:
- Configurări
- Apel
- Numere
- Fayn
Ultimul pas este să adăugați informațiile necesare.
Cât costă conectarea Fayn cu LiveAgent?
Nu există taxe suplimentare de integrare dacă sunteți client atât Fayn, cât și LiveAgent.
Beneficiile Fayn VoIP:
- cost scăzut
- o mare varietate de dispozitive compatibile
- productivitate îmbunătățită
- fiabilitate ridicată
Doriți să aflați mai multe?
Vizionați videoclipul de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently asked questions
Ce este Fayn?
Fayn este un furnizor european de VoIP din 2002, oferind servicii de calitate, la prețuri reduse.
Cum puteți conecta Fayn cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Click pe Configurări
3. Apel
4. Numere
5. Căutați Fayn
6. Adăugați acreditările necesare
7. Utilizați imediat
Ce este un operator VoIP?
Operatorul VoIP este în esență un furnizor / companie / afacere care oferă servicii de voce prin protocol Internet. Aceste servicii pot fi, de exemplu, apeluri de intrare și de ieșire printr-o conexiune la internet.
Textul vorbește despre industria call center-elor și funcționalitățile acestora, cum ar fi identificarea apelanților și direcționarea lor către agenții potriviți, monitorizarea apelurilor și apelurile interne pentru îmbunătățirea eficienței, precum și integrarea cu furnizori de servicii VoIP. Piața aplicațiilor call center la nivel mondial se preconizează a înregistra 481 miliarde de dolari în 2024. LiveAgent este un furnizor popular de software pentru servicii clienți.
LiveAgent este un software pentru servicii de clienți care oferă integrări alternative și o demonstrație gratuită. Compania oferă asistență și migrarea datelor, iar clienții pot accesa contacte de vânzări și abonament prin diverse site-uri de socializare. LiveAgent are și un program de afiliere și parteneriat cu parteneri VoIP. Calitatea Unit, LLC este proprietarul drepturilor de autor și respectă politicile de securitate și confidențialitate GDPR.
Vtiger este un program informatic de gestionare a relației cu clienții. Acesta poate fi utilizat cu tabloul de bord LiveAgent pentru gestionarea persoanelor de contact, oportunităților de vânzări și campaniilor de marketing. Integrarea cu LiveAgent oferă notificări despre actualizări și urmărește modificările. Folosindu-l, puteți crea cazuri, evenimente, persoane de contact, clienți potențiali, produse, servicii, tichete și multe altele. Avantajele includ creșterea satisfacției și eficienței serviciilor pentru clienți și posibilitatea de a gestiona informațiile clienților din LiveAgent.
Un program de gestionare a poștei electronice poate ajuta la gestionarea volumelor mari de mesaje primite zilnic prin intermediul unui sistem de gestionare a tichetelor, oferind caracteristici de automatizare și stocare nelimitată. Prin îmbunătățirea timpului de răspuns și creșterea satisfacției clienților, programul poate reduce stresul și economisi bani, crescând rentabilitatea. Este important să se stabilească cerințele și să se efectueze cercetări înainte de a alege un program potrivit. Popular Software include sisteme de telefonie VoIP, software pentru autoservire și software de gestionare a e-mailurilor.