Fayn integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Fayn?
Fayn este primul operator de telecomunicații ceh care se ocupă de serviciile VoIP din 2002. Scopul lor este de a oferi servicii de telecomunicații cu costuri reduse, dar totuși de înaltă calitate.
Cum puteți conecta Fayn cu LiveAgent?
Primul pas este obținerea unui număr VoIP Fayn. Următorul pas este să dați click pe:
- Configurări
- Apel
- Numere
- Fayn
Ultimul pas este să adăugați informațiile necesare.
Cât costă conectarea Fayn cu LiveAgent?
Nu există taxe suplimentare de integrare dacă sunteți client atât Fayn, cât și LiveAgent.
Beneficiile Fayn VoIP:
- cost scăzut
- o mare varietate de dispozitive compatibile
- productivitate îmbunătățită
- fiabilitate ridicată
Doriți să aflați mai multe?
Vizionați videoclipul de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
Ce este Fayn?
Fayn este un furnizor european de VoIP din 2002, oferind servicii de calitate, la prețuri reduse.
Cum puteți conecta Fayn cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Click pe Configurări 3. Apel 4. Numere 5. Căutați Fayn 6. Adăugați acreditările necesare 7. Utilizați imediat
Ce este un operator VoIP?
Operatorul VoIP este în esență un furnizor / companie / afacere care oferă servicii de voce prin protocol Internet. Aceste servicii pot fi, de exemplu, apeluri de intrare și de ieșire printr-o conexiune la internet.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.