Ce este un domeniu de e-mail extern?
Un domeniu de e-mail extern este o adresă de e-mail care este asociată cu compania pentru care lucrați. De exemplu, o persoană care lucrează pentru Shell Global Solutions ar avea o adresă de e-mail de tipul „thename@shell.com”. Acest lucru arată că persoana căreia îi trimiteți un e-mail este un angajat al Shell Global Solutions.
Acest lucru îi ajută pe oameni să recunoască autorizarea persoanei, deoarece nu puteți avea un domeniu de e-mail extern decât dacă a fost autorizat de compania pentru care lucrați. Acest lucru vă face automat o persoană de încredere dacă lucrați pentru o organizație multinațională bună, deoarece multinaționalele nu angajează persoane care nu sunt demne de criteriile lor.
Frequently Asked Questions
Ce este un domeniu de e-mail extern?
De obicei, atunci când lucrați pentru o anumită companie, adresa de e-mail este asociată cu compania dvs. De exemplu, dacă lucrați la XYZ, adresa dvs. de e-mail ar fi abcde@XYZ.com. Atunci știți că persoana respectivă este angajată a companiei XYZ. Un domeniu extern este unul care, de obicei, nu este autorizat de compania dvs. (se pot întâmpla excepții).
Puteți seta un domeniu de e-mail extern în LiveAgent?
Nu puteți configura direct un domeniu de e-mail extern în LiveAgent. Cu toate acestea, puteți configura o regulă care să permită trimiterea mesajelor la o adresă de e-mail externă. Pentru a face acest lucru, mergeți la „Configurare”, apoi faceți click pe „Automatizare” și „Reguli” și creați o nouă regulă.
Domeniile externe de e-mail sunt sigure?
Un domeniu extern poate fi sigur, dar totul depinde de modul în care este securizat. Cu toate acestea, fiți atent dacă un anumit domeniu este de încredere și evaluați nivelul său de securitate.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Șabloane de e-mail care trebuie citite
E-mailurile personalizate și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Redirecționarea e-mailurilor este eficientă în comunicare.
Securitatea biroului de asistență
LiveAgent oferă software de gestionare a e-mailurilor, servicii de-email și soluții CRM pentru clienții din industria de găzduire web. Cu caracteristici precum rapoarte de etichete, gamificare și integrări cu alte aplicații, LiveAgent poate îmbunătăți experiența clienților.