Cu verificarea în 2 pași (cunoscută și sub numele de autentificare cu 2 factori), vă veți proteja contul LiveAgent atât cu parola cât și cu un cod suplimentar din aplicația mobilă Google Authenticator.
Activați verificarea în 2 pași pentru a vă securiza contul LiveAgent.

Aveți nevoie de ea?
Verificarea în 2 pași este o funcție opțională recomandată a fi utilizată. Aceasta adaugă mai multă securitate contului dvs. LiveAgent. Când aveți activată verificarea în 2 pași, orice încercare de conectare la contul dvs. trebuie să fie însoțită de codul pe care l-ați generat în aplicația Google Authenticator. Verificarea în 2 pași vă poate ajuta să păstrați persoanele necunoscute departe, chiar dacă acestea au parola dvs.
Ce se schimbă când activați verificarea în 2 pași în profilul dvs.?
- când vă conectați la contul dvs., cu excepția numelui de utilizator și a parolei, vi se va cere să introduceți un cod de securitate din 6 cifre din aplicația Google Authenticator
- Google Authenticator generează codul de securitate la fiecare 30 de secunde.
- rescrieți codul din aplicație în câmpul „Cod de verificare” din ecranul de conectare


More secure than ever
Turn on 2-factor authentication to ensure your customer’s data is always secure. Try it today for free. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Validator de parole și jurnal de audit
Descoperiți cum validatorul de parole LiveAgent asigură securitatea conturilor dvs. prin evaluarea tăriei parolelor și identificarea celor compromise. Aflați cum să creați parole puternice și să le gestionați eficient cu ajutorul managerilor de parole. Protejați-vă datele și securizați-vă biroul de asistență cu soluțiile noastre avansate de securitate.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Ce este o confirmare a comenzii? (Obțineți șablonul perfect)
Folosiți șabloanele noastre de e-mail de confirmare pentru a vă asigura utilizatorii că au îndeplinit toți pașii necesari într-un proces (plată, înscriere etc.).





