Nu sunteți mulțumit de soluția actuală de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Qonvo.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la Qonvo?

Sunteți în căutarea unei alternative performante la Qonvo care să vă ofere mai multe opțiuni în ce privește comunicarea cu clienții? LiveAgent este cea mai bună alegere pentru afacerea dvs.

Un sistem grozav de gestionare al tichetelor, acoperirea celor mai importante canale de comunicare și ușurința în utilizare fac din LiveAgent un centru optimizat de asistență pentru clienții dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Suport prin call center

Pe lângă multe alte funcționalități, LiveAgent oferă și integrarea opțiunii de call center. Setarea acesteia este simplă și ușoară!

Numeroase funcționalități

Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.

Prețuri accesibile

LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.

app installation - illustration

O alternativă puternică la Qonvo

LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie astfel încât să puteți furniza un suport mai bun și să vă axați pe ceea ce contează.

Asigurați suport cu ajutorul unor instrumente performante, printre care se numără email, live chat, rețele de socializare (Facebook, Instagram și Twitter), call center și bază de informații. Totul este gestionat prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor, astfel încât să nu vă preocupe comunicarea dezordonată.

Cel mai rapid live chat

Live chat este un instrument esențial și unul dintre cele mai utile instrumente pentru a comunica cu clienții. Totul se rezumă la comunicare instant, ca atare trebuie să fie rapid.

LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Cu LiveAgent veți putea oferi într-adevăr suport imediat.

Watch the website loading time
Savings illustration

Obțineți mai mult, plătiți mai puțin

Nu plătiți un program care nu le face pe toate. Alegeți un program care oferă o varietate de instrumente la un preț convenabil.

LiveAgent are trei planuri tarifare care includ cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări pentru a vă ușura munca. Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Descoperiți planurile noastre tarifare și aflați mai multe informații.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

man and woman winners-illustration

Sunteți pregătit să obțineți mai mult și să realizați mai multe?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce alternativă există la Qonvo?

LiveAgent este o alternativă la Qonvo, adresată clienților care sunt în căutarea unui program de suport de primă clasă. Acesta permite echipei dvs. să ofere în mod eficient suport clienților indiferent de canalul de comunicare utilizat de aceștia.

Ce funcționalități oferă LiveAgent?

LiveAgent include peste 180 de funcționalități, cum ar fi IVR, distribuirea automată a tichetelor, redirecționarea apelurilor, live chat, baza de informații, rapoarte privind canalele de comunicare și multe altele.

De ce ar trebui să alegeți LiveAgent?

LiveAgent este un program help desk care permite companiilor să își gestioneze clienții și echipa de suport, să monitorizeze activitățile și să analizeze rezultatele obținute.

Related Articles to Alternativă la Qonvo
Căutați o alternativă pentru Dixa? Aflați mai multe despre sistemul și funcțiile de bilete de tip multi-canal la prețuri accesibile, ale LiveAgent.

În căutarea unei alternative pentru Dixa?

LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind soluții rapide și eficiente. Echipa de asistență este foarte promptă și oferă soluții de implementat imediat. Mulți utilizatori sunt mulțumiți de modul în care LiveAgent îi ajută să își îmbunătățească serviciile către clienți și să crească satisfacția lor. Prețurile sunt rezonabile, iar instrumentul este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea.

LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților și crește productivitatea agenților. Companiile aleg să migreze la LiveAgent pentru prețuri accesibile, iar platforma vine cu trei pachete tarifare și posibilitatea de personalizare a centrului de asistență.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!

Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

LiveAgent este o solutie dematerializata pentru asistenta prin conversatii directe, care ajuta afacerile sa clasifice natura tichetelor si sa urmareasca statisticile privind nevoile clientilor. Este un instrument excelent pentru comunicarea cu clientii si ne-a accelerat comunicarea cu acestia. LiveAgent poate fi utilizat gratuit, fara a fi necesar un card de credit, si ofera o multitudine de caracteristici pentru conversatiile directe, precum istoricul de conversatii si prezentarea generala a conversatiilor.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație