Sunteți în căutarea unei alternative performante la Qonvo care să vă ofere mai multe opțiuni în ce privește comunicarea cu clienții? LiveAgent este cea mai bună alegere pentru afacerea dvs.
Un sistem grozav de gestionare al tichetelor, acoperirea celor mai importante canale de comunicare și ușurința în utilizare fac din LiveAgent un centru optimizat de asistență pentru clienții dvs.
Pe lângă multe alte funcționalități, LiveAgent oferă și integrarea opțiunii de call center. Setarea acesteia este simplă și ușoară!
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie astfel încât să puteți furniza un suport mai bun și să vă axați pe ceea ce contează.
Asigurați suport cu ajutorul unor instrumente performante, printre care se numără email, live chat, rețele de socializare (Facebook, Instagram și Twitter), call center și bază de informații. Totul este gestionat prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor, astfel încât să nu vă preocupe comunicarea dezordonată.
Live chat este un instrument esențial și unul dintre cele mai utile instrumente pentru a comunica cu clienții. Totul se rezumă la comunicare instant, ca atare trebuie să fie rapid.
LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Cu LiveAgent veți putea oferi într-adevăr suport imediat.
Nu plătiți un program care nu le face pe toate. Alegeți un program care oferă o varietate de instrumente la un preț convenabil.
LiveAgent are trei planuri tarifare care includ cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări pentru a vă ușura munca. Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Descoperiți planurile noastre tarifare și aflați mai multe informații.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
LiveAgent oferă o gamă largă de servicii de asistență pentru clienți, inclusiv suport 24/7, instrumente utile și integrări multiple, cu opțiuni de planuri plătite și gratuite. Comparativ cu Gist, LiveAgent oferă mai multe funcții și servicii la prețuri mai accesibile.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team