SolidTrust Pay
  • Scenarii de caz de utilizare
  • SolidTrust Pay

SolidTrust Pay

SolidTrust Pay este un sistem de plată cu portofel electronic care sprijină companiile care au nevoie atât să primească, cât și să efectueze plăți. SolidTrust a crescut pentru a cuprinde fiecare țară din lume. SolidTrust oferă comercianților și membrilor săi flexibilitatea necesară, incluzând tranzacții cu cardul, transferuri bancare, transferuri bank wire, servicii bancare online în timp real și cecuri.

„Trecerea la LiveAgent a fost un mare pas înainte.”

SolidTrust Pay + LiveAgent

SolidTrust Pay căuta un software mai modern, care să poată satisface cererea volumului de tichete și să ofere toate caracteristicile pe care le căutau – chat, tichete și o bază de cunoștințe cuprinzătoare. În cercetarea opțiunilor, au găsit că LiveAgent oferă toate caracteristicile pe care le căutau, împreună cu câteva caracteristici noi și interesante la un preț excelent. De asemenea, au fost mulțumiți că au putut contacta asistența LiveAgent 24 de ore pe zi.

Ce s-a schimbat după implementarea LiveAgent?

“Avem acum un centru de asistență complet integrat site-ului nostru. De asemenea, putem primi apeluri vocale direct de la centrul nostru de asistență. Clienții pot acum să își creeze propriul cont de asistență pentru a vizualiza / gestiona propriile tichete rapid și ușor.”

Cele mai preferate caracteristici

Ne bucurăm de rapoartele detaliate și actuale ale agenților. Personalului de supraveghere îi place să vadă în permanență productivitatea fiecărui agent. Clienții își pot crea propriul profil de asistență, inclusiv cu o fotografie a lor – acest lucru ne-a permis să creăm un contact mai personal cu clienții noștri.

De asemenea, ne face plăcere să avem opțiunea de a traduce tichete în sistem, mai degrabă decât să copiem și să lipim textul tichetului la un alt traducător online.

Feedback-ul clienților

Personalul nostru de asistență se bucură de funcția Recompensă / Mustrare. A fi recompensat de clienți a fost un factor definitoriu prin care angajații se simt apreciați de clienți și posibilitatea de a vedea comentarii negative a permis, de asemenea, personalului să vadă cum pot să se îmbunătățească.

Scopurile SolidTrust Pay

Scopurile STP sunt să ofere asistență rapidă, eficientă și cuprinzătoare clienților lor și, de asemenea, să asigure o experiență pozitivă a utilizatorului în timp ce navighează în articolele din baza de cunoștințe sau solicită asistență de la agent.

„Primirea feedback-ului clienților este crucială, dacă vrem să reușim.”

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x