Partener
Hallo, (fost Fieber) ajută antreprenorii cu servicii de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. LiveAgent și hallo, sunt parteneri VoIP, ceea ce înseamnă că acum vă puteți conecta cu ușurință numărul hallo, prin LiveAgent.
Cât costă integrarea hallo?
Hallo, este deja încorporat în LiveAgent. Astfel, este gratuit pentru clienții LiveAgent. Dar, rețineți că hallo, taxează pentru serviciile sale VoIP individual.
Cum vă adăugați numărul VoIP de hallo, în LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas:
1. Obțineți un număr VoIP hallo,
2. Navigați în LiveAgent pe baza capturii de ecran
3. Completați acreditările
4. și UTILIZARE
Beneficii:
- experiență îmbunătățită a clienților
- soluție rentabilă
- capacitatea de a utiliza o mare varietate de dispozitive
Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul de software de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently Asked Questions
Ce este hallo,?
Hallo, este o companie de servicii de telecomunicații cu sediul în Olanda.
Cum vă puteți conecta prin VoIP hallo, cu LiveAgent?
Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și navigați la Apel - Numere, în secțiunea Configurare. Căutați hallo (sau anterior Fieber) și adăugați numărul VoIP.
Cât costă integrarea hallo, cu LiveAgent?
LiveAgent oferă integrare gratuită cu hallo, pentru clienții LiveAgent.
LiveAgent oferă chat live pentru comerț electronic și servicii, facilitând comunicarea cu clienții și creșterea satisfacției lor. Camerele de conversații web sunt locuri pe internet unde utilizatorii cu un subiect comun pot comunica și pot fi încorporate în pagini de internet. Există mai multe metode de a crea o cameră de conversații web, de la instrumente special pregătite la definirea obiectivelor și utilizarea instrumentelor pregătite.