hallo, integration
Partner website
Partner Privacy Policy
hallo, Politică de confidențialitate
Hallo, (fost Fieber) ajută antreprenorii cu servicii de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. LiveAgent și hallo, sunt parteneri VoIP, ceea ce înseamnă că acum vă puteți conecta cu ușurință numărul hallo, prin LiveAgent.
Cât costă integrarea hallo?
Hallo, este deja încorporat în LiveAgent. Astfel, este gratuit pentru clienții LiveAgent. Dar, rețineți că hallo, taxează pentru serviciile sale VoIP individual.
Cum vă adăugați numărul VoIP de hallo, în LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas:
1. Obțineți un număr VoIP hallo,
2. Navigați în LiveAgent pe baza capturii de ecran
3. Completați acreditările
4. și UTILIZARE
Beneficii:
- experiență îmbunătățită a clienților
- soluție rentabilă
- capacitatea de a utiliza o mare varietate de dispozitive
Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul de software de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently Asked Questions
Ce este hallo,?
Hallo, este o companie de servicii de telecomunicații cu sediul în Olanda.
Cum vă puteți conecta prin VoIP hallo, cu LiveAgent?
Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și navigați la Apel - Numere, în secțiunea Configurare. Căutați hallo (sau anterior Fieber) și adăugați numărul VoIP.
Cât costă integrarea hallo, cu LiveAgent?
LiveAgent oferă integrare gratuită cu hallo, pentru clienții LiveAgent.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live este o soluție esențială pentru afacerile de comerț electronic, oferind asistență rapidă și personalizată pentru clienți. Este un instrument puternic de marketing, contribuind la conversii și păstrarea clienților. Agenții de chat trebuie să aibă abilități tehnice și de comunicare excelente pentru a gestiona sesiunile de chat eficient.
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
LiveAgent este prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de bază de cunoștințe și asistență pentru clienți, având peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Compania oferă și migrarea gratuită a datelor de la alte servicii de asistență, precum și alternative la alte platforme similare. În plus, este important să aveți un plan de comunicare în situații de criză și să folosiți un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților, cum ar fi LiveAgent, care permite angajaților să gestioneze eficient situațiile provocatoare ale clienților.