Partener
Hallo, (fost Fieber) ajută antreprenorii cu servicii de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. LiveAgent și hallo, sunt parteneri VoIP, ceea ce înseamnă că acum vă puteți conecta cu ușurință numărul hallo, prin LiveAgent.
Cât costă integrarea hallo?
Hallo, este deja încorporat în LiveAgent. Astfel, este gratuit pentru clienții LiveAgent. Dar, rețineți că hallo, taxează pentru serviciile sale VoIP individual.
Cum vă adăugați numărul VoIP de hallo, în LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas:
1. Obțineți un număr VoIP hallo,
2. Navigați în LiveAgent pe baza capturii de ecran
3. Completați acreditările
4. și UTILIZARE
Beneficii:
- experiență îmbunătățită a clienților
- soluție rentabilă
- capacitatea de a utiliza o mare varietate de dispozitive
Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul de software de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently asked questions
Ce este hallo,?
Hallo, este o companie de servicii de telecomunicații cu sediul în Olanda.
Cum vă puteți conecta prin VoIP hallo, cu LiveAgent?
Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și navigați la Apel - Numere, în secțiunea Configurare. Căutați hallo (sau anterior Fieber) și adăugați numărul VoIP.
Cât costă integrarea hallo, cu LiveAgent?
LiveAgent oferă integrare gratuită cu hallo, pentru clienții LiveAgent.
Treceți datele de pe HappyFox?
Tichet și Tichet+Chat sunt ideale pentru întreprinderile mici și mijlocii, cu costuri lunare de 15 și 29 de dolari. LiveAgent este un software de comunicare recomandat de companii precum Huawei, BMW și O2, iar utilizarea sa este gratuită și nu necesită card de credit. Acesta poate fi integrat cu o serie de alte soluții software pentru gestionarea relației cu clienții. De asemenea, oferă posibilitatea de migrare a datelor din alte soluții software.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.