Încercare gratuită

DirectCall

Ce este DirectCall?

Fondat în 1994, DirectCall oferă numere locale, 0800 sau 30xx în toate codurile de zonă din Brazilia, cu opțiune de portabilitate.
Numere care vă permit să răspundeți la apelurile locale în orașe în care afacerea dvs. nu are nici măcar infrastructură fizică, direct la operator. Autorizat de Anatel pentru telefonie fixă și IP, Directcall se remarcă prin dezvoltare proprie și infrastructură robustă.

DirectCall oferă de asemenea:

  • Înregistrare la operator, care poate facilita căutarea și reproducerea apelurilor înregistrate timp de până la 5 ani pentru manageri, direct pe extrasele web Directcall.
  • IVR la operator, care poate automatiza protocolul de serviciu, poate ajuta apelanții să găsească singuri departamentul potrivit sau informații online.
  • Recunoaștere inteligentă care crește cu până la 25% răspunsul la apeluri, identificând întotdeauna un număr local în codul de zonă.
  • API-urile și aplicațiile de telefonie pentru CRM, Help Desk sau Magazinul Virtual gestionează numărul portat la Directcall direct la operator.

Utilizatorii LiveAgent pot solicita o perioadă de încercare gratuită a unei linii DirectCall aici.

Cum îl puteți utiliza?

LiveAgent și DirectCall sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea DirectCall VoIP să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr VoIP DirectCall cu call center-ul.

Dacă sunteți interesat să conectați DirectCall cu centrul de apeluri LiveAgent, conectați-vă pur și simplu la contul dvs. LiveAgent și urmați instrucțiunile.

1. Conectați-vă la contul LiveAgent

2. Navigați la numere

DirectCall

3. Căutați DirectCall

DirectCall

4. Dați click pe adăugare

5. Introduceți datele de autentificare necesare

DirectCall

Costul integrării DirectCall:

DirectCall și LiveAgent sunt parteneri. Astfel, dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, DirectCall percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.

Avantajele DirectCall

  • Eficient din punct de vedere al costurilor
  • Experiență a clienților îmbunătățită 
  • funcționalități avansate
  • acces în toată Brazilia
  • disponibilitate ridicată

Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Try it right now

Întrebări frecvente

Ce este DirectCall?

DirectCall este un operator brazilian specializat în VoIP și telefonie fixă în toate codurile de zonă din Brazilia, autorizat de Anatel.

Cât costă integrarea DirectCall cu LiveAgent?

LiveAgent a integrat deja DirectCall în cadrul său. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că DirectCall percepe taxe pentru serviciile sale.

Cum puteți implementa un număr DirectCall VoIP în LiveAgent?

După cum am menționat anterior, DirectCall face deja parte din LiveAgent. Nu trebuie decât să vă conectați și să urmați ghidul de mai jos:

1. Navigați la Configurări > Apel > Numere > DirectCall

2. Adăugați numărul VoIP și utilizați imediat

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație