Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

Căutați o altă soluție pentru departamentul dvs. de asistență? LiveAgent este un software excelent, plin de instrumente și funcții ce vă vor ajuta să oferiți clienților o asistență mai bună.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.

social notifications - illustration

Alternativă puternică pentru LeadDesk

Oferiți clienților dvs. mai mult decât asistență telefonică. Cu LiveAgent, puteți oferi asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare precum Instagram sau Twitter.

Oferiți clienților dvs. opțiuni și comoditate atunci când vine vorba de comunicare.

Cel mai rapid chat live

Chatul live este un instrument esențial atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Transformați cu ușurință vizitatorii site-ului dvs. în clienți care plătesc printr-un widget de chat live pe site-ul dvs.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Răspundeți cu viteză fulgerătoare și nu vă lăsați clienții să aștepte.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Asistență call center

Trecerea la LiveAgent nu înseamnă că trebuie să renunțați la oferirea de asistență prin telefon. Centrul de apeluri este ușor de configurat, durează literalmente câteva minute. Puteți efectua apeluri prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

LiveAgent se ocupă de tot ce trebuie pentru dvs., deci nu sunt necesari furnizori externi.

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Savings illustration

Obțineți mai mult cu mai puțin

Nu trebuie să plătiți mai mult pentru a obține mai mult. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite care sunt dotate cu cele mai bune instrumente și caracteristici pentru a oferi asistență clienților.

În cazul în care doriți, puteți cumpăra în orice moment funcții separate pentru a adăuga ceva suplimentar planului dvs. fără a plăti în exces. Dați click mai jos pentru a afla mai multe.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Alternativă pentru LeadDesk
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație