V-ați săturat de software-ul dvs. de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Freshcaller de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Freshcaller?

Obțineți software-ul potrivit și oferiți clienților dvs. cea mai bună asistență posibilă. LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Caracteristici Liveagent Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.5
A primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușurință în utilizare
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.5
Evaluat 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări ale asistenței pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat cu 4,6 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.4
Evaluat 4,4 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$15/lună/agent Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$19/lună/agent Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
Alerte / escalade
Alerte și escalade pentru tichete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escaladări.
Oferă alerte și escaladări.
Direcționare automatizată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă direcționare automată.
Oferă direcționare automată.
Managementul call center-ului
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul call center-ului.
Oferă managementul call center-ului.
Queue management
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă valori de performanță.
Oferă valori de performanță.
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Comunicare multi-canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, call center sau rețele de socializare) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă rapoarte / analize.
Nu oferă rapoarte / analize.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a accesa tichetele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Integrare cu rețelele de socializare
Integrări cu rețele de socializare populare precum Facebook.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Gestionarea tichetelor
Gestionați tichete cu transferuri de tichete, îmbinarea tichetelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea tichetelor.
Oferă gestionarea tichetelor.
Gestionarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Freshcaller

Freshcaller este un software excelent pentru call center. Dar asistența pentru clienți nu mai înseamnă doar să sunăm. Atunci când vine vorba de comunicare, oferiți opțiuni clienților. Includeți email, cel mai rapid chat live, rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pentru a le oferi modalități convenabile de a vă contacta.

Cel mai rapid chat live

Configurarea unui chat live pe site-ul dvs. web este o modalitate excelentă de a spori implicarea vizitatorilor site-ului. Vă pot contacta direct de pe site-ul dvs. web. În acest fel, creșteți șansa de a-i transforma în clienți care plătesc.

LiveAgent vă oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.

Professional built-in call center software

Suport call center? Bifat!

Dacă treceți la LiveAgent nu trebuie să renunțați la call center. De fapt, LiveAgent vă permite să îl configurați rapid și ușor, fără niciun ajutor extern. Vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nici nu este nevoie de terți furnizori , LiveAgent se ocupă de acest lucru pentru dvs. Vă puteți concentra asupra a ceea ce este important fără alte bătăi de cap.

Căutați un software de asistență mai bun?

Treceți la un software care le face pe toate și aduceți mai multă valoare echipei dvs. de asistență. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite, care sunt dotate cu funcții. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți planul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Pentru un preț rezonabil, primiți un pachet de funcții pentru a vă ajuta compania. Și dacă nu este suficient, puteți întotdeauna să cumpărați funcții separate fără a plăti în exces pentru un plan mai scump.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Alternativă pentru Freshcaller
Doriți să vă creați un cont gratuit LiveAgent? Vă rugăm să vă înregistrați. Este foarte simplu și setarea durează doar câteva minute.

Creați un cont gratuit

LiveAgent este un software destinat serviciului clienți. Acestea includ sisteme de telefonie VoIP, autoservire și portalul clienților. Există, de asemenea, o echipă de vânzări disponibilă pentru utilizatori. Quality Unit, LLC este deținătorul acestui software și se asigură că sunt respectate termenii și condițiile, politica de securitate și cea de confidențialitate GDPR. Înregistrarea va fi urmată de un mesaj cu datele de autentificare pentru contul LiveAgent.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.

Începeți mutarea datelor Zendesk, făcând clic pe un simplu cursor de activare. Toate biletele și agențiile dumneavoastră vor fi transferate, în siguranță, în LiveAgent.

Vă mutați de la Zendesk?

LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este un sistem complet de birou de asistență care poate gestiona fiecare canal important de comunicare cu clienții. Beneficiați de acces la funcțiile noastre de productivitate, numărul mare de integrări și de asistență pentru clienți 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit. Creați un cont gratuit și primiți actualizări despre produse și oferte promoționale. Vă mutați de la Samanage la LiveAgent? Migrați chiar acum!

Doriți să vă migrați datele de la Extindeți la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți încercarea gratuită astăzi.

Treceți de la Extend la LiveAgent?

LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți cu asistență 24/7 și o soluție de asistență de ultimă generație, împreună cu instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Alegerea LiveAgent vă poate crește economiile și rentabilitatea investiției. LiveAgent oferă 43 de traduceri diferite și widget-uri adaptabile la limbă pentru a satisface nevoile clienților din întreaga lume.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație