Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de software-ul dvs. de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Freshcaller de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Freshcaller?

Obțineți software-ul potrivit și oferiți clienților dvs. cea mai bună asistență posibilă. LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Caracteristici Liveagent Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.5
A primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușurință în utilizare
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.5
Evaluat 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări ale asistenței pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat cu 4,6 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.4
Evaluat 4,4 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$15/lună/agent Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$19/lună/agent Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
Alerte / escalade
Alerte și escalade pentru tichete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escaladări.
Oferă alerte și escaladări.
Direcționare automatizată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă direcționare automată.
Oferă direcționare automată.
Managementul call center-ului
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul call center-ului.
Oferă managementul call center-ului.
Queue management
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă valori de performanță.
Oferă valori de performanță.
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Comunicare multi-canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, call center sau rețele de socializare) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă rapoarte / analize.
Nu oferă rapoarte / analize.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a accesa tichetele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Integrare cu rețelele de socializare
Integrări cu rețele de socializare populare precum Facebook.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Gestionarea tichetelor
Gestionați tichete cu transferuri de tichete, îmbinarea tichetelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea tichetelor.
Oferă gestionarea tichetelor.
Gestionarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Freshcaller

Freshcaller este un software excelent pentru call center. Dar asistența pentru clienți nu mai înseamnă doar să sunăm. Atunci când vine vorba de comunicare, oferiți opțiuni clienților. Includeți email, cel mai rapid chat live, rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pentru a le oferi modalități convenabile de a vă contacta.

Cel mai rapid chat live

Configurarea unui chat live pe site-ul dvs. web este o modalitate excelentă de a spori implicarea vizitatorilor site-ului. Vă pot contacta direct de pe site-ul dvs. web. În acest fel, creșteți șansa de a-i transforma în clienți care plătesc.

LiveAgent vă oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Phone icon

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Money Bag

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.

Professional built-in call center software

Suport call center? Bifat!

Dacă treceți la LiveAgent nu trebuie să renunțați la call center. De fapt, LiveAgent vă permite să îl configurați rapid și ușor, fără niciun ajutor extern. Vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nici nu este nevoie de terți furnizori , LiveAgent se ocupă de acest lucru pentru dvs. Vă puteți concentra asupra a ceea ce este important fără alte bătăi de cap.

Căutați un software de asistență mai bun?

Treceți la un software care le face pe toate și aduceți mai multă valoare echipei dvs. de asistență. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite, care sunt dotate cu funcții. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți planul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Pentru un preț rezonabil, primiți un pachet de funcții pentru a vă ajuta compania. Și dacă nu este suficient, puteți întotdeauna să cumpărați funcții separate fără a plăti în exces pentru un plan mai scump.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație