Căutați o alternativă pentru Hesk?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Hesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Treceți la LiveAgent astăzi și vedeți ce îl face o alternativă excelentă la Hesk. LiveAgent este un software de helpdesk de ticketing care poate gestiona comunicarea pe mai multe canale, inclusiv ticketing prin e-mail, chat live, call center, social media și portalul clienților.

Este susținut de o mare varietate de caracteristici și integrări cu alte soluții software pentru a vă ajuta să creați fluxuri de lucru fără probleme. Citiți mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Hesk vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
Hesk
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de tichete.
Hesk oferă sistem de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Hesk nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Hesk nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de Autoserviciu.
Hesk oferă portal de Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Hesk nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Hesk nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Hesk nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Hesk nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Hesk oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
Hesk nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Hesk nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Hesk nu oferă funcții API.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Hesk nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Hesk nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Hesk oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Hesk oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Hesk nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Hesk oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Hesk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Hesk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți un widget rapid de chat în timp real pe site-ul dvs. web

Rezolvați mai rapid întrebările de asistență pentru clienți datorită chat-ului nostru live. Pur și simplu creați un widget personalizat sau alegeți unul din galeria noastră de butoane de chat și plasați-l pe site-ul dvs. web. Clienții dvs. pot face pur și simplu clic pe el și pot începe să discute cu agenții de asistență. Chat-ul live s-a clasat ca fiind unul dintre cele mai rapide de pe piață.

Este susținut de funcții utile, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real sau invitații proactive la chat pentru a crește implicarea clienților. Încercați-l și dvs. și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența pentru clienți. 

Experimentați software-ul nostru de chat în timp real

Managementul Tichetelor pe înțelesul tuturor

LiveAgent sortează tichetele și le atribuie agenților în mod automat, datorită regulilor de automatizare pe care le puteți configura. Acest lucru este important, deoarece LiveAgent poate gestiona toate canalele de comunicare importante pe care le folosesc clienții dvs. și poate transforma comunicațiile primite în tichete.

Obțineți un sistem de ticketing care gestionează tot ce este important – e-mailuri, chat live, apeluri, apeluri Viber și rețele de socializare – Facebook, Twitter și Instagram. Încercați-l astăzi și vedeți cât de transparentă este experiența. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Caracteristici de comunicare multi-canal într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Bază de cunoștințe cu branding personalizabil

Creați-vă propriul portal de autoservire util, plin de note relevante, articole informative și instrucțiuni pentru a rezolva diverse probleme sau pentru a învăța ceva nou. Caracteristicile portalului nostru pentru clienți vă permit să beneficiați de o marcă personalizabilă pentru a se potrivi cu stilul companiei dvs.

Baza de cunoștințe include, de asemenea, forumuri, astfel încât clienții dvs. să poată oferi răspunsuri altor persoane care se luptă cu probleme sau pur și simplu să vorbească despre diverse caracteristici. De asemenea, o puteți utiliza pentru a colecta feedback-ul clienților și a vedea cum să vă îmbunătățiți afacerea.

Oferim servicii excelente clienților cu baza noastră de cunoștințe

Serviciul nostru minunat pentru clienți vă acoperă

Rezolvăm problemele prin e-mail, chat live, apeluri sau prin portalul clienților 24/7, astfel încât clienții noștri să poată respira sau să se concentreze pe ceea ce este important – să-și ajute clienții. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ceva și vom face tot posibilul să vă informăm sau să vă ajutăm.

Aruncați o privire la realizările noastre sau la recenziile de mai jos și vedeți de ce clienții noștri au trecut de la diferite soluții la LiveAgent. Alăturați-vă nouă astăzi și deveniți și dvs. un client fericit.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să treceți la software-ul nostru de asistență?

Încercați-ne și începeți proba gratuită de 14 zile astăzi. Nu trebuie să furnizați informațiile cardului de credit, așa că nu există obligații. Asigurați-vă că vizionați mai întâi videoclipul nostru din Tur pentru a vedea ce altceva poate face LiveAgent sau citiți mai multe despre LiveAgent pe site-ul nostru

Comparați-ne cu alte soluții de asistență

    Articole legate deAlternativă la Hesk
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x