Treceți la LiveAgent astăzi și vedeți ce îl face o alternativă excelentă la Hesk. LiveAgent este un software de helpdesk de ticketing care poate gestiona comunicarea pe mai multe canale, inclusiv ticketing prin e-mail, chat live, call center, social media și portalul clienților.
Este susținut de o mare varietate de caracteristici și integrări cu alte soluții software pentru a vă ajuta să creați fluxuri de lucru fără probleme. Citiți mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
Hesk
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de tichete.
|
Hesk oferă sistem de tichete.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
Hesk nu oferă Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Hesk nu oferă Call Center.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de Autoserviciu.
|
Hesk oferă portal de Autoserviciu.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
Hesk nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
Hesk nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Hesk nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Hesk nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
Hesk oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților.
|
Hesk nu oferă forumul clienților.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
Hesk nu oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Hesk nu oferă funcții API.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Hesk nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Hesk nu oferă apeluri video.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
|
Hesk oferă istorie nelimitată.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
Hesk oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
Hesk nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
|
Hesk oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Hesk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Hesk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Rezolvați mai rapid întrebările de asistență pentru clienți datorită chat-ului nostru live. Pur și simplu creați un widget personalizat sau alegeți unul din galeria noastră de butoane de chat și plasați-l pe site-ul dvs. web. Clienții dvs. pot face pur și simplu clic pe el și pot începe să discute cu agenții de asistență. Chat-ul live s-a clasat ca fiind unul dintre cele mai rapide de pe piață.
Este susținut de funcții utile, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real sau invitații proactive la chat pentru a crește implicarea clienților. Încercați-l și dvs. și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența pentru clienți.
LiveAgent sortează tichetele și le atribuie agenților în mod automat, datorită regulilor de automatizare pe care le puteți configura. Acest lucru este important, deoarece LiveAgent poate gestiona toate canalele de comunicare importante pe care le folosesc clienții dvs. și poate transforma comunicațiile primite în tichete.
Obțineți un sistem de ticketing care gestionează tot ce este important – e-mailuri, chat live, apeluri, apeluri Viber și rețele de socializare – Facebook, Twitter și Instagram. Încercați-l astăzi și vedeți cât de transparentă este experiența.
Creați-vă propriul portal de autoservire util, plin de note relevante, articole informative și instrucțiuni pentru a rezolva diverse probleme sau pentru a învăța ceva nou. Caracteristicile portalului nostru pentru clienți vă permit să beneficiați de o marcă personalizabilă pentru a se potrivi cu stilul companiei dvs.
Baza de cunoștințe include, de asemenea, forumuri, astfel încât clienții dvs. să poată oferi răspunsuri altor persoane care se luptă cu probleme sau pur și simplu să vorbească despre diverse caracteristici. De asemenea, o puteți utiliza pentru a colecta feedback-ul clienților și a vedea cum să vă îmbunătățiți afacerea.
Rezolvăm problemele prin e-mail, chat live, apeluri sau prin portalul clienților 24/7, astfel încât clienții noștri să poată respira sau să se concentreze pe ceea ce este important – să-și ajute clienții. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ceva și vom face tot posibilul să vă informăm sau să vă ajutăm.
Aruncați o privire la realizările noastre sau la recenziile de mai jos și vedeți de ce clienții noștri au trecut de la diferite soluții la LiveAgent. Alăturați-vă nouă astăzi și deveniți și dvs. un client fericit.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Încercați-ne și începeți proba gratuită de 14 zile astăzi. Nu trebuie să furnizați informațiile cardului de credit, așa că nu există obligații. Asigurați-vă că vizionați mai întâi videoclipul nostru din Tur pentru a vedea ce altceva poate face LiveAgent sau citiți mai multe despre LiveAgent pe site-ul nostru.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date