Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați plictisit de soluția actuală de asistență clienți?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Hesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Hesk?

Treceți astăzi la LiveAgent și vedeți de ce este o alternativă excelentă pentru Hesk. LiveAgent este un software de asistență prin tichete, care poate gestiona comunicarea multi-canal inclusiv tichete e-mail, chat live, call center, rețele sociale și portalul clienților.

Este susținut de o mare varietate de caracteristici și integrări cu alte soluții software pentru a vă ajuta să creați fluxuri de lucru fluide. Citiți mai multe despre LiveAgent sau începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Hesk vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent Hesk
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de tichete.
Hesk oferă sistem de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Hesk nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Hesk nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de Autoserviciu.
Hesk oferă portal de Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Hesk nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Hesk nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Hesk nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Hesk nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Hesk oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
Hesk nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Hesk nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Hesk nu oferă funcții API.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Hesk nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Hesk nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Hesk oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Hesk oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Hesk nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Hesk oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Hesk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Hesk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți un widget rapid de chat în timp real pe site-ul dvs. web

Rezolvați mai rapid solicitările de asistență pentru clienți datorită serviciului nostru de chat live. Doar creați un widget personalizat sau alegeți unul din galeria noastră de butoane de chat și plasați-l pe site-ul dvs. Clienții dvs. pot pur și simplu să facă clic pe acesta și să înceapă să discute cu agenții de asistență. Chatul live s-a clasat ca unul dintre cele mai rapide de pe piață.

Este susținut de caracteristici utile, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real sau invitații de chat proactive pentru a crește implicarea clienților. Încercați singur și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența pentru clienți

Experimentați software-ul nostru de chat în timp real

Managementul Tichetelor pe înțelesul tuturor

LiveAgent sortează tichetele și le atribuie automat agenților datorită regulilor de automatizare pe care le puteți configura. Acest lucru este important, deoarece LiveAgent poate gestiona toate canalele de comunicare importante pe care le utilizează clienții dvs. și poate transforma comunicarea primită în tichete.

Obțineți un sistem de tichete care se ocupă de tot ce este important – e-mailuri, chat live, apeluri, apeluri Viber și rețele socialeFacebook, Twitter și Instagram. Încercați-l astăzi și vedeți cât de lină este experiența. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Caracteristici de comunicare multi-canal într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Bază de cunoștințe cu branding personalizabil

Creați propriul portal util de autoserviciu, plin de notițe relevante, articole informaționale și instrucțiuni pentru gestionarea diferitelor probleme sau pentru a învăța lucruri noi. Caracteristicile portalului pentru clienți vă permit să profitați de un branding personalizabil pentru a se potrivi stilului companiei dvs.

Baza de cunoștințe include, de asemenea, forumuri, astfel încât clienții dvs. să poată oferi răspunsuri altor persoane care se confruntă cu probleme sau pur și simplu să vorbească despre diverse caracteristici. O puteți folosi și pentru a aduna feedback de la clienți și pentru a vedea cum să vă îmbunătățiți afacerea.

Oferim servicii excelente clienților cu baza noastră de cunoștințe

Serviciul nostru minunat pentru clienți vă acoperă

Rezolvăm problemele prin e-mail, chat live, apeluri sau portalul clienților 24/7, astfel încât clienții noștri să aibă timp să respire sau să se concentreze asupra treburilor importante – să-și ajute clienții. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ceva și vom face tot posibilul să vă informăm sau să vă ajutăm.

Aruncați o privire asupra realizărilor noastre sau a recenziilor de mai jos și vedeți de ce clienții noștri au trecut de la diferite alte soluții, la LiveAgent. Alăturați-vă azi și deveniți un client fericit. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sunteți gata să treceți la software-ul nostru de asistență?

Încercați-ne și începeți proba gratuită de 14 zile astăzi. Nu trebuie să furnizați informațiile cardului de credit, așa că nu există obligații. Asigurați-vă că vizionați mai întâi videoclipul nostru din Tur pentru a vedea ce altceva poate face LiveAgent sau citiți mai multe despre LiveAgent pe site-ul nostru

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este o alternativă bună ls Hesk?

LiveAgent este o alternativă excelentă la Hesk, deoarece oferă un sistem de tichete multi-canal, widget rapid de chat live și asistență pentru clienți uimitoare.

Care sunt avantajele trecerii de la Hesk la LiveAgent?

Un sistem de tichete multicanal care poate gestiona e-mailuri, chat live, apeluri, portalul clienților, Viber și rețele sociale - Facebook, Twitter și Instagram. LiveAgent are, de asemenea, prețuri corecte și asistență excelentă pentru clienți gata să vă ajute cu orice.

LiveAgent are un chat live mai rapid?

Vitezele widgetului de chat live LiveAgent s-au înregistrat la 2,5 secunde, făcându-l unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat disponibile într-un software de asistență.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație