Căutați o alternativă pentru Hesk?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Hesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Treceți la LiveAgent astăzi și vedeți ce îl face o alternativă excelentă la Hesk. LiveAgent este un software de helpdesk de ticketing care poate gestiona comunicarea pe mai multe canale, inclusiv ticketing prin e-mail, chat live, call center, social media și portalul clienților.

Este susținut de o mare varietate de caracteristici și integrări cu alte soluții software pentru a vă ajuta să creați fluxuri de lucru fără probleme. Citiți mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Hesk vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent Hesk
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de tichete.
Hesk oferă sistem de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Hesk nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Hesk nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de Autoserviciu.
Hesk oferă portal de Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Hesk nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Hesk nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Hesk nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Hesk nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Hesk oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
Hesk nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Hesk nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Hesk nu oferă funcții API.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Hesk nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Hesk nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Hesk oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Hesk oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Hesk nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Hesk oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Hesk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Hesk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți un widget rapid de chat în timp real pe site-ul dvs. web

Rezolvați mai rapid întrebările de asistență pentru clienți datorită chat-ului nostru live. Pur și simplu creați un widget personalizat sau alegeți unul din galeria noastră de butoane de chat și plasați-l pe site-ul dvs. web. Clienții dvs. pot face pur și simplu clic pe el și pot începe să discute cu agenții de asistență. Chat-ul live s-a clasat ca fiind unul dintre cele mai rapide de pe piață.

Este susținut de funcții utile, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real sau invitații proactive la chat pentru a crește implicarea clienților. Încercați-l și dvs. și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența pentru clienți. 

Experimentați software-ul nostru de chat în timp real

Managementul Tichetelor pe înțelesul tuturor

LiveAgent sortează tichetele și le atribuie agenților în mod automat, datorită regulilor de automatizare pe care le puteți configura. Acest lucru este important, deoarece LiveAgent poate gestiona toate canalele de comunicare importante pe care le folosesc clienții dvs. și poate transforma comunicațiile primite în tichete.

Obțineți un sistem de ticketing care gestionează tot ce este important – e-mailuri, chat live, apeluri, apeluri Viber și rețele de socializareFacebook, Twitter și Instagram. Încercați-l astăzi și vedeți cât de transparentă este experiența. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Caracteristici de comunicare multi-canal într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Bază de cunoștințe cu branding personalizabil

Creați-vă propriul portal de autoservire util, plin de note relevante, articole informative și instrucțiuni pentru a rezolva diverse probleme sau pentru a învăța ceva nou. Caracteristicile portalului nostru pentru clienți vă permit să beneficiați de o marcă personalizabilă pentru a se potrivi cu stilul companiei dvs.

Baza de cunoștințe include, de asemenea, forumuri, astfel încât clienții dvs. să poată oferi răspunsuri altor persoane care se luptă cu probleme sau pur și simplu să vorbească despre diverse caracteristici. De asemenea, o puteți utiliza pentru a colecta feedback-ul clienților și a vedea cum să vă îmbunătățiți afacerea.

Oferim servicii excelente clienților cu baza noastră de cunoștințe

Serviciul nostru minunat pentru clienți vă acoperă

Rezolvăm problemele prin e-mail, chat live, apeluri sau prin portalul clienților 24/7, astfel încât clienții noștri să poată respira sau să se concentreze pe ceea ce este important – să-și ajute clienții. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ceva și vom face tot posibilul să vă informăm sau să vă ajutăm.

Aruncați o privire la realizările noastre sau la recenziile de mai jos și vedeți de ce clienții noștri au trecut de la diferite soluții la LiveAgent. Alăturați-vă nouă astăzi și deveniți și dvs. un client fericit.  

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Economisiți mai mult cu LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să treceți la software-ul nostru de asistență?

Încercați-ne și începeți proba gratuită de 14 zile astăzi. Nu trebuie să furnizați informațiile cardului de credit, așa că nu există obligații. Asigurați-vă că vizionați mai întâi videoclipul nostru din Tur pentru a vedea ce altceva poate face LiveAgent sau citiți mai multe despre LiveAgent pe site-ul nostru

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la Hesk
Căutați o alternativă pentru Dixa? Aflați mai multe despre sistemul și funcțiile de bilete de tip multi-canal la prețuri accesibile, ale LiveAgent.

În căutarea unei alternative pentru Dixa?

LiveAgent este o platformă de asistență pentru clienți recomandată de mai mulți utilizatori mulțumiți. Aceasta a ajutat la creșterea satisfacției clienților și la îmbunătățirea serviciului. LiveAgent este considerată o soluție excelentă de chat live, ușor de utilizat și cu funcționalități excelente. Utilizatorii au raportat o creștere semnificativă a ratei de conversie de la începutul utilizării LiveAgent.

Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, ajutând afacerile să își îmbunătățească serviciul pentru clienți și să își crească satisfacția și veniturile. Utilizatorii au lăudat echipa de asistență pentru soluții rapide și eficiente și ușurința de utilizare a instrumentului. De asemenea, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, cum ar fi chat live, integrare socială și telefonică, și funcții utile de raportare.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

LiveAgent oferă cele mai rapide și eficiente servicii de asistență pentru clienți, cu interfață de conversație directă rapidă și planuri de prețuri excelente pentru a ajuta la transformarea vizitatorilor în clienți plătitori. Prioritatea companiei este să ofere suport de calitate pe toată durata procesului.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca fiind o soluție mult mai bună decât Kayako de către clienți din diverse domenii comerciale. Echipa oferă asistență promptă și soluții rapide de implementat, ceea ce face instrumentul excelent pentru comunicarea eficientă cu clienții. De la creșterea satisfacției clienților la îmbunătățirea productivității, LiveAgent este considerat una dintre cele mai bune soluții de chat live cu un bun raport preț-calitate.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă excelentă la alte programe de asistență pentru rețele sociale, oferind caracteristici avansate, un sistem rapid de conversații directe și o interfață ușor de utilizat. Compania se concentrează pe îmbunătățirea eficienței serviciului pentru clienți prin automatizare și clasificarea tichetelor și urmărirea nevoilor clienților. LiveAgent poate fi utilizat gratuit și are multe caracteristici utile, inclusiv istoricul de conversații și prezentarea generală a conversațiilor.

Descoperiți de ce LiveAgent este o alternativă minunată la SpiceWorks. Începeți perioada gratuită de probă și descoperiți toate avantajele sistemului de ticketing.

Căutați o alternativă la SpiceWorks?

LiveAgent este un instrument excelent pentru gestionarea interacțiunilor cu clienții. Diferite companii susțin că tool-ul le-a îmbunătățit serviciul cu clienții, conducând la creșterea satisfacției acestora și a vânzărilor. Funcționalitățile sale includ avertizări nelimitate, poștă electronică, rețele sociale, integrare telefonică și și chat live, cu un preț mai mic decât furnizorii anteriori. LiveAgent este de încredere, rentabil și simplu de utilizat.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație