Partener
Cine sunt cei de la Sendy?
Sendy este o aplicație de buletine informative (newsletter) pe email. Este utilizat pentru a trimite email-uri și pentru a le monitoriza.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea Sendy cu LiveAgent vă oferă în permanență informații despre abonați, clienți noi și campanii de trimitere email-uri. Puteți crea șabloane, gestiona clienții și abonații sau crea noi conversații.
Avantaje
- Un management mai bun al campaniilor email
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Frequently asked questions
Cine sunt cei de la Sendy?
Sendy este o platformă de email marketing care vă permite să creați campanii rentabile și analiza rezultatele în cadrul unor rapoarte. Mai mult decât atât, puteți clasifica și gestiona abonații.
Care sunt avantajele utilizării Sendy?
- flux eficient de lucru cu ajutorul unui singur program software - informații despre abonați accesibile din LiveAgent - derularea cu ușurință a campaniilor de email din LiveAgent
Șabloane de e-mail de marketing
Marketingul prin email este esențial pentru afaceri, deoarece numărul de utilizatori de e-mail a crescut la 3,9 miliarde în 2019 și se așteaptă să crească la 4,48 miliarde în 2024. E-mailurile de marketing trebuie să fie scurte și la obiect, având între 4 și 6 propoziții, în general sub 200 de cuvinte. Programul de fidelizare poate fi un instrument puternic pentru a menține clienții existenți și a crește vânzările, costând mai puțin decât achiziționarea de noi clienți. E-mailurile post-cumpărare bine compuse și personalizate pot încuraja clienții să revină, transformându-i în clienți repetabili, și pot ajuta la obținerea de feedback de la clienți și la construirea relațiilor cu aceștia. E-mailul rămâne cel mai eficient instrument de vânzări și marketing, depășind rețelele de socializare.
LiveAgent offers call monitoring software for businesses at an average price of $50 per user per month. This software is designed to improve customer experience and business performance. Only administrators and privileged users can access the call monitoring tools. LiveAgent also offers customer support and various integrations with other software. Interested businesses can schedule a demo to see if LiveAgent is right for them.
Program informatic de servicii pentru clienți
LiveAgent este un software de asistență pentru afaceri valutare care permite organizarea mesajelor primite prin diferite canale de comunicare. Soluția omnicanală concentră eforturile pe furnizarea de asistență completă și atentă pentru fiecare client, iar rapoartele pot fi generate pentru anumite etichete. Un centru de servicii pentru clienți este vital pentru orice afacere și alegerea unei soluții CRM integrate este esențială pentru succes, iar agenții ar trebui să fie flexibili și să aibă abilități de comunicare.