Partener
Cine sunt cei de la Sendy?
Sendy este o aplicație de buletine informative (newsletter) pe email. Este utilizat pentru a trimite email-uri și pentru a le monitoriza.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea Sendy cu LiveAgent vă oferă în permanență informații despre abonați, clienți noi și campanii de trimitere email-uri. Puteți crea șabloane, gestiona clienții și abonații sau crea noi conversații.
Avantaje
- Un management mai bun al campaniilor email
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Frequently asked questions
Cine sunt cei de la Sendy?
Sendy este o platformă de email marketing care vă permite să creați campanii rentabile și analiza rezultatele în cadrul unor rapoarte. Mai mult decât atât, puteți clasifica și gestiona abonații.
Care sunt avantajele utilizării Sendy?
- flux eficient de lucru cu ajutorul unui singur program software
- informații despre abonați accesibile din LiveAgent
- derularea cu ușurință a campaniilor de email din LiveAgent
Integrarea GoDaddy pentru LiveAgent ajută instituțiile și companiile mari să își sporească fluxul de lucru prin plasarea unui buton de chat live pe site-urile web. Filtrele de spam sunt importante pentru a proteja împotriva phishing-ului, virușilor și escrocheriilor, iar LiveAgent este un program care colaborează cu serverele de poștă electronică pentru a marca mesajele ca fiind nesolicitate. Dovecot este un server de e-mail cu capabilități de auto-reparare, administrare ușoară și opțiuni de migrare pentru întreprinderi.
SendMyCall este o companie ce oferă numere de telefon virtuale, sisteme PBX și numere gratuite. Funcționează cu LiveAgent și poate fi integrat ușor, pașii fiind obținerea numărului de telefon și crearea unui cont. Utilizarea unor formulare de contact personalizabile și diverse opțiuni de design sunt caracteristici disponibile în LiveAgent pentru crearea unor butoane de contact. LiveAgent este văzut ca cel mai bun software pentru Call Center din 2022.
LiveAgent este o platformă de servicii pentru clienți care oferă software pentru autoservire, telefonie VoIP, centre de apeluri primite și managementul reclamațiilor. Compania oferă și un portal de asistență, un blog, seminarii web, un calculator de costuri și un program de afiliere. LiveAgent este dezvoltat de Quality Unit LLC și oferă asistență prin intermediul site-ului, numărului de telefon și rețelelor sociale. Compania lucrează la întâmpinarea clienților prin construirea de conturi și trimiterea lor prin poștă electronică cu datele de autentificare.
LiveAgent este recomandat de mulți utilizatori din diferite industrii pentru că ajută la clasificarea naturii tichetelor și permite urmărirea statistic a nevoilor clienților. Utilizatorii au remarcat că acest instrument îmbunătățește comunicarea și crește satisfacția clienților, precum și eficiența angajaților. LiveAgent este apreciat pentru ușurința în utilizare și pentru că are un preț accesibil.