Partener
Urmați ghidul de integrare de mai jos pentru a începe să utilizați GetResponse cu LiveAgent.
- În primul rând, trebuie să aveți un cont GetResponse activ.
- Dacă aveți, activați plugin-ul GetResponse în secțiunea Plugin-uri LiveAgent.
- Apăsați configurați și copiați API-ul dvs. GetResponse. Confirmați și începeți să abonați!
Ce este GetResponse?
GetResponse este un serviciu de marketing prin e-mail bazat pe web. Permite e-mailurile programate (numite răspunsuri automate secvențiale) și automatizează procesul de urmărire atunci când sunt adăugați noi clienți potențiali. Puteți livra buletine informative și puteți gestiona cu ușurință clienții într-o singură interfață ușor de utilizat. GetResponse a fost unul dintre cele mai populare servicii de răspuns automat de la lansarea de către Simon Grabowski în 1998.
Cum funcționeazã?
Începeți să adăugați persoanele de contact în campaniile de e-mail GetResponse direct în LiveAgent. Pentru a evita trimiterea de e-mailuri spam, se trimite un e-mail de participare la abonarea unui contact. (Abonamentul trebuie confirmat de contact).
Exemplu:
Domnul Marsellus Wallace este un client foarte activ și curios. Doriți să-l țineți la curent cu tot ceea ce privește LiveAgent. Activând plugin-ul GetResponse, îl puteți abona la oricare dintre campaniile dvs. curente de e-mail. Domnul Wallace va primi un e-mail de înscriere și își va confirma abonamentul. Acum puteți începe să îi trimiteți orice conținut de e-mail prin GetResponse.


Frequently Asked Questions
Ce este GetResponse?
GetResponse este un instrument de marketing cu funcții precum marketing prin e-mail, automatizarea în marketing, seminarii web și multe altele.
Cum puteți integra GetResponse în LiveAgent?
Integrarea este destul de ușoară. Dacă aveți deja un cont GetResponse, urmați ghidul de mai jos: 1. Conectați-vă la LiveAgent 2 Click pe Configurări > Sistem > Plugin 3. Activați GetResponse 4. Copiați cheia API 5. Introduceți cheia API în GetResponse
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.