Fontumi integration
Partner website
Ce este Fontumi?
Fontumi este un furnizor columbian de telefonie prin internet | VoIP | SIP trunk, creând servicii avansate de telecomunicații pentru Columbia și alte țări din America Latină, precum Peru, Chile sau Mexic.
Fontumi proiectează aplicații și servicii de telecomunicații pentru companii și call center-uri de orice dimensiune.
Ofertele Fontumi:
- Fără permanență sau clauză lunară.
- Identificare personalizată a apelantului
- Apeluri automate
- PBX virtual, DID și înregistrare.
- Buton de apelare
- Sondaje telefonice automate.
Cum îl puteți utiliza?
LiveAgent și Fontumi sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea Fontumi să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr VoIP Fontumi cu centrul dvs. de apeluri.
Dacă sunteți interesat să conectați Fontumi cu centrul de apeluri LiveAgent, conectați-vă pur și simplu la contul dvs. LiveAgent și urmați instrucțiunile.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați Fontumi
4. Dați click pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării Fontumi:
Fontumi și LiveAgent sunt parteneri. Astfel, dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, Fontumi percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.
Avantajele Fontumi
- Eficient din punct de vedere al costurilor
- Experiență a clienților îmbunătățită
- acces pe întreg teritoriul Columbiei
- fiabilitate ridicată
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Ce este Fontumi?
Fontumi este un furnizor columbian de telefonie prin internet | VoIP | SIP trunk, creând servicii avansate de telecomunicații pentru Columbia și alte țări din America Latină, precum Peru, Chile sau Mexic.
Cât costă integrarea Fontumi cu LiveAgent?
LiveAgent a integrat deja Fontumi în cadrul său. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că Fontumi percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr VoIP Fontumi în cadrul LiveAgent?
După cum am menționat anterior, Fontumi face deja parte din LiveAgent. Pur și simplu conectați-vă și urmați ghidul de mai jos: 1. Navigați la Configurări > Apeluri > Numere > Fontumi 2. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.