Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Pure Chat.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?

Doriți să obțineți mai multe pentru afacerea dvs. decât un serviciu de live chat? LiveAgent este alegerea perfectă pentru afacerea dvs.

Oferiți-le clienților dvs. mai multe opțiuni în ce privește modalitățile de contact. LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. În acest fel, acoperiți toate canalele de comunicație. Un sistem eficient al tichetelor organizează în mod logic toate comunicațiile astfel încât dvs. să vă puteți concentra pe ce este mai important – oferirea de suport clienților.

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Money Bag

Mai accesibil

Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.

Statistic icon

Numeroase funcționalități

Cu cele peste 175 de funcționalități ale centrului de asistență, oferirea suportului va fi floare la ureche.

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.

Pure Chat vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent Pure Chat
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
Pure Chat nu oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
Pure Chat oferă Live Chat în planul tarifar de $49/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
Pure Chat nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
Pure Chat nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Pure Chat nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
Pure Chat nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Pure Chat nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Pure Chat nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Pure Chat nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Pure Chat nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
Pure Chat nu oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă funcții API cu planul tarifar de $49/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
Pure Chat nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Pure Chat nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $49/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $99/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Pure Chat nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $49/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Pure Chat nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $49/lună.
undraw app installation mbdv

O alternativă impresionantă la Pure Chat

Live chat este doar începutul unui program de suport de succes precum LiveAgent. Acoperiți o varietate de canale de comunicare prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor. Un sistem al tichetelor urmărește tot ce se întâmplă și transformă toate comunicările în tichete astfel încât să nu pierdeți nimic.

În afară de toate instrumentele utile precum email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, LiveAgent oferă mai mult de 175 de funcționalități și peste 40 de integrări.

Cel mai rapid live chat

Live chat este un instrument grozav în oferirea unei asistențe rapide și eficiente. Prin urmare, instrumentul dvs. de live chat ar trebui să fie cât mai rapid.

LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Ajungeți la clienții dvs. cu o viteză uimitoare!

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Obțineți mai mult cu mai puțin

Într-adevăr puteți obține tot ce am menționat pentru mai puțin decât credeți. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ instrumente utile, funcționalități și integrări pentru a veni în sprijinul centrului dvs. de asistență. Pentru un serviciu grozav de suport clienți nu trebuie să alocați un buget impresionant.

Descoperiți planurile noastre tarifare pentru mai multe informații!

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

undraw winners ao2o

Căutați un program de suport mai bun?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce presupune o alternativa la Pure Chat?

LiveAgent este un program de suport clienți care poate fi considerat o alternativă la Pure Chat. Nu este doar un program de live chat, ci o soluție ce conține numeroase funcționalități, printre care se numără: sistem de ticketing, live chat, bază de informații, forum, portal pentru clienți, call center, integrări rețele de socializare și multe altele.

De ce ar trebui să alegeți LiveAgent?

Soluția help desk de la LiveAgent reprezintă un program performant, flexibil și care poate fi personalizat. Include toate funcțiile de care un centru help desk de success are nevoie cum ar fi: baza de informații, sistemul de ticketing, live chat, IVR, mesaje predeterminate, distribuire automata a tichetelor etc.

Care sunt beneficiile pe care LiveAgent le aduce unei afaceri?

Deoarece LiveAgent este o soluție help desk completă, agenții au posibilitatea de a oferi servicii de suport de primă clasă, ceea ce rezultă într-o creștere a retenției clienților, a loialității acestora și a profitului.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație