Căutați un software de chat live mai bun pentru afacerea dvs.? LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil.
Indiferent dacă este vorba de e-mail, rețele sociale, call center, bază de cunoștințe sau chat live, LiveAgent are grijă de dvs. în fiecare zi 24/7.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
Zopim
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă sistemul de tichete în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă Chat Live în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă Call Center în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă Autoserviciu în plan pentru 121 USD / agent / lună.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Zopim oferă o integrare Facebook în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Zopim oferă o integrare Twitter în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Zopim oferă o integrare Instagram în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Zopim oferă o integrare Viber în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 121 USD / agent / lună.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă forumul clienților în plan pentru 152 USD / agent / lună.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă automatizare și reguli în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă funcții API în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă caracteristici IVR în plan pentru 152 USD / agent / lună.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Zopim nu oferă apeluri video.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă istorie nelimitată în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 72 USD / agent / lună.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zopim oferă asistență nelimitată 24/7 ca Ad-on.
|
Obțineți o soluție puternică pentru biroul dvs. de asistență LiveAgent.
Pe lângă un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente excelente, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți. Toate acestea la un preț care nu vă va depăși bugetul.
Chat-ul live este unul dintre cele mai utile instrumente pentru agenții de asistență pentru clienți. Oferă o conexiune rapidă cu clienții, direct de pe site-ul dvs. web. Chat-ul live se referă la comunicarea instantanee și, prin urmare, trebuie să fie cât mai rapid posibil.
LiveAgent este mândru că are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.
Un software excelent de asistență pentru clienți nu are de ce să vă coste o avere. LiveAgent are trei planuri plătite excelente, care nu vă vor depăși bugetul. Acestea sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă oferi tot ce aveți nevoie pentru a vă sprijini clienții.
Vedeți planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare? Consultați paginile noastre de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
LiveAgent este o alternativă excelentă la Zopim dacă afacerea dvs. dorește să ofere asistență adecvată pentru clienți pe mai multe platforme. De exemplu e-mail, apeluri, portalul clienților, chat live, rețele sociale, forum și multe altele. Drept urmare, toate întrebările clienților sunt adunate și transformate în tichete în tabloul de bord LiveAgent.
LiveAgent este o soluție de asistență. Prin urmare, oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. În consecință, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției.
LiveAgent este un software bogat în funcții care oferă un plugin de migrare. Pluginul vă permite să transferați rapid datele esențiale către LiveAgent, cum ar fi tichete, etichete, contacte și multe altele.
Căutați o alternativă Helpshift?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru a oferi suport clienților online, potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile și industrie. Mulți clienți au observat o creștere semnificativă a ratei lor de conversie și satisfacției clienților după implementarea acestui instrument. LiveAgent este ușor de utilizat și are funcții excelente, cum ar fi caracteristici utile de raportare și integrare de rețele sociale. Echipa de asistență a clientului a fost promptă și capabilă să ofere soluții rapide de implementat. Prețurile sunt competitive și mulți clienți consideră că este o alternativă mult mai bună decât alte soluții similare pe piață.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Aveți nevoie de o alternativă Zendesk?
LiveAgent a primit recenzii pozitive de la mulți utilizatori care au trecut de la alte platforme, cum ar fi ZenDesk, datorită prețurilor accesibile, funcționalităților avansate de automatizare, integrărilor bune și suportului excelent oferit de echipa de asistență. Caracteristicile includ chat live, formulare de contact, baze de date și integrare cu rețelele sociale, toate disponibile într-un singur serviciu, stabil și funcțional și pe platformele mobile. Utilizatorii apreciază, de asemenea, posibilitatea de a trimite e-mail-uri și de a atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date