Învățați cu webinariile LiveAgent

Bine ați venit la webinarul de asistență pentru clienți LiveAgent! Specialiștii noștri vă vor ghida prin soluția noastră de asistență bazată pe canale multiple, care include software de tichete, chat live, call center încorporat și multe altele. Vă vom ajuta să faceți instalarea corectă & configurarea contului dvs. și, de asemenea, vă vom răspunde la cele mai solicitate întrebări. Faceți cunoștință cu LiveAgent alături de noi și îmbunătățiți-vă serviciul clienți, ca multe companii din întreaga lume.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

În acest webinar, parcurgem elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, care sunt cele mai importante caracteristici și setări la care ar trebui să vă uitați mai întâi.

Comunicarea simplificată transformată în tichete este caracteristica cheie a LiveAgent. Creșteți productivitatea trecând la LiveAgent.

Folosirea software-ului de chat live sau a invitațiilor de chat proactive este o modalitate excelentă de a intra direct în contact cu clienții, potențialii clienți sau publicul general, astfel încât aceștia să nu se piardă pe site-ul dvs.

Multi KB este cea mai recentă completare a ecosistemului portalului pentru clienți. Cu mai multe baze de cunoștințe, puteți separa cunoștințele în funcție de limbă, produs sau marcă.

Articole legate deWebinarii
Reduceți costurile de achiziție ale clienților și creșteți valoarea de pornire sau de viață a clienților întreprinderilor mici cu software-ul de chat live

Chat live pentru startup-uri și întreprinderi mici

Descoperă cum chatul live poate transforma experiența de client pentru startup-uri și IMM-uri. Îmbunătățește satisfacția clienților și obține un avantaj competitiv cu un software de chat live eficient și ușor de utilizat. Află mai multe despre integrarea și beneficiile acestei soluții digitale convenabile!

Chat-ul live este încă cel mai popular canal de comunicare digitală cu clienții. Consultați șabloanele noastre gratuite de chat live și utilizați-le imediat.

Șabloane pentru chat-ul live

Chat-ul live este încă cel mai popular canal de comunicare digitală cu clienții. Consultați șabloanele noastre gratuite de chat live și utilizați-le imediat.

Conferințele de servicii pentru clienți sunt evenimente în care participă experții din serviciul pentru clienți. Citiți mai multe pentru a afla cum sunt legate de educație.

Conferințe de servicii pentru clienți și impactul acestora asupra educației

Descoperă impactul conferințelor de servicii pentru clienți asupra educației și dezvoltării profesionale. Află cum aceste evenimente oferă oportunități unice de învățare, socializare și inspirație pentru profesioniștii din domeniu. Vezi lista celor mai bune conferințe din 2019 și motivele pentru care participarea la acestea este esențială. Intră acum pe pagina noastră pentru detalii!

Evidențiem aici câteva dintre cele mai frecvente întrebări de interviu pentru serviciul clienți pentru a ajuta angajatorii să aleagă cei mai buni aplicanți.

Interviu pentru serviciul clienți

Explorați întrebările esențiale pentru interviurile de serviciu clienți, de la întrebări comportamentale la cele situaționale, pentru a selecta cei mai buni candidați. Descoperiți cum să evaluați abilitățile și angajamentul candidaților pentru a asigura o experiență remarcabilă a clienților. Vizitați acum pentru a îmbunătăți procesul de recrutare!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x