Spuneți adio unui software lent și neperformant

Treceți la LiveAgent & vă vom migra datele de la TeamSupport gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Treceți de la Teamsupport la LiveAgent?

Luați în calcul să vă migrați datele de la Teamsupport la noul dvs. LiveAgent? Agenții noștri de asistență vă vor ajuta cu plăcere să vă migrați datele în siguranță și fără efort. Sunați-ne și începeți să vă migrați datele astăzi!

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Comparație TeamSupport vs LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
TeamSupport
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă sistemul de tichete în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă Chat Live în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
TeamSupport nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
TeamSupport oferă o integrare Facebook în plan pentru 50 USD / lună / cont.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
TeamSupport oferă o integrare Twitter în plan pentru 50 USD / lună / cont.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
TeamSupport nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
TeamSupport nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă forumul clienților în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă automatizare și reguli în plan pentru 50 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă funcții API în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
TeamSupport nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă apeluri video în plan pentru 69 USD / agent / lună.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă istorie nelimitată în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
TeamSupport nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
TeamSupport nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 50 USD / agent / lună.
server - illustration

Transferați datele dvs. la LiveAgent

Contactați-ne și lăsați-ne să vă ajutăm. Agenții noștri de asistență vă vor răspunde la orice întrebare cu privire la migrarea datelor și vă vor ajuta să mutați tot ce aveți nevoie în noul dvs. cont LiveAgent. Între timp, vă puteți relaxa cât noi ne ocupăm de toate. 

Doriți să migrați pe cont propriu?

Personalul nostru lucrează în prezent la un plugin de migrare pentru Teamsupport. Rămâneți la curent pentru mai multe informații!

monitor plug in - illustration

Ce fel de date pot migra din Teamsupport?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.

Tichete

Migrați tichete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de tichete.

Etichete

Migrați toate etichetele de departamente și tichete.

Sunteți gata să migrați de la Teamsupport la LiveAgent?

Aruncați o privire la câteva avantaje pe care le obțineți atunci când treceți la LiveAgent

Servicii excelente pentru clienți

Asistență 24/7 din partea agenților noștri. Suntem aici ori de câte ori aveți nevoie de noi.

Cea mai bună soluție de asistență

Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie.

Alegeți limba

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent acceptă și widget-uri adaptabile la limbă.

Migrați-vă datele de la Teamsupport astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. 

14 zile gratuite
Nu este necesar cardul bancar
si multe altele
$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați din altă parte?

Migrați-vă datele de la oricare dintre furnizorii de soluții software enumerați mai jos, în mod gratuit. Faceți schimbarea astăzi. Ne ocupăm noi de tot.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare Teamsupport
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x