L&L Europe
  • Scenarii de caz de utilizare
  • L&L Europe

L&L Europe

L&L Europe este o companie care creează și operează casino-uri online.

Buna ziua. Numele meu este Susan și sunt manager al serviciului clienți de la L&L Europe. L&L Europe este o companie care creează și operează casino-uri online. În prezent deținem 13 brand-uri în toată lumea și credem cu tărie că prin localizarea fiecărui casino ne diferențiem în industria jocurilor de noroc. De asemenea, suntem de părere că pentru a oferi un produs sau casino de excepție, trebuie să oferim servicii de suport de excepție.

Atunci când am început această afacere, am început să căutăm, cum e și firesc, o soluție help desk care să ne ajute să ne atingem scopul rapid. Așa am ajuns la LiveAgent, un program care reprezintă instrumentul perfect de suport, deoarece ne ajută cu adevărat să colectăm toate informațiile și solicitările clienților într-un singur sistem. În prezent, oferim clienților posibilitatea de a ne contacta prin intermediul a trei canale diferite de comunicare LiveAgent: formular de contact, email și live chat.

Întrucât suntem o companie multi-brand, am setat în LiveAgent câte un departament pentru fiecare brand, ceea ce ne ajută să gestionăm fiecare brand separat, dar care în același timp ne oferă un rezumat clar despre tichetele care necesită atenția noastră.

Departamentele ne permit de asemenea să alocăm anumiți agenți anumitor departamente. Cum unii agenți au aptitudini speciale și cunosc mai multe limbi străine, aceștia pot fi alocați mai multor brand-uri. Pentru a optimiza timpul nostru de răspuns, utilizăm câteva funcții diferite.

Prima ar fi vizualizarea în timp real a cuvintelor tastate, deoarece agenții noștri pot vedea ce intenționează să solicite clientul atunci când tastează, putând astfel să-și pregătească răspunsul din timp. Altă funcționalitate care ne ajută foarte mult este reprezentată de răspunsurile și mesajele predefinite, întrebările frecvente putând fi adresate cât ați clipi.

În cadrul LiveAgent, utilizăm câteva opțiuni pentru rapoarte. De câte ori agenții lucrează la tichete, vor putea utiliza sistemul de fixare (țintă) pentru a stabili ce tip de client ne contactează. Prin crearea rapoartelor țintă, putem urmări cu ușurință care sunt cele mai frecvente problemele pentru care aceștia ne contactează și observa imediat dacă o anumită zonă necesită îmbunătățiri.

Întocmim de asemenea raportul privind performanța agenților, precum si aprecierile la adresa lor pentru a vedea care sunt cei mai buni agenți și care necesită instruire suplimentară. În ultimii doi ani, am observat o creștere cu 800% a numărului de conversații prin live chat pe care agenții noștri le tratează într-o lună.

Flexibilitatea pe care o oferă LiveAgent ne-a ajutat cu adevărat de-a lungul dezvoltării și creșterii afacerii noastre, întrucât putem să adaptăm orice funcționalitate atunci când este necesar, ceea ce ne permite să utilizăm în continuare programul LiveAgent.

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x