Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?
Perioadă gratuită de probă | 14 zile
Vedeți cum funcționează în realitate
Sunteți în căutarea unei soluții mai eficiente pentru centrul dvs. de suport? LiveAgent vă oferă un sistem eficient de gestiune a tichetelor, a integrărilor pe multiple canale și încorporează peste 175 de funcționalități.
Mergeți la următorul nivel cu centrul de asistență de la LiveAgent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.
Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
Funcționalități | Liveagent Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar. | SolarWinds |
---|---|---|
Ticketing Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților. | LiveAgent oferă servicii de ticketing. | SolarWinds nu oferă servicii de ticketing. |
Live Chat Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website. | LiveAgent oferă soluția Live Chat. | SolarWinds nu oferă soluția Live Chat. |
Call Center Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora. | LiveAgent oferă soluția Call Center. | SolarWinds nu oferă soluția Call Center. |
Auto-asistență O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $23/agent/lună. |
Facebook O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. | SolarWinds nu oferă integrare pentru Facebook. |
Twitter O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program. | LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter. | SolarWinds nu oferă integrarea pentru Twitter. |
Instagram O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. | SolarWinds nu oferă integrare pentru Instagram. |
Viber O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Viber. | SolarWinds nu oferă integrare pentru Viber. |
Baza de informații O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul “cum să”. | LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $23/agent/lună. |
Forum pentru clienți Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații. | LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $23/agent/lună. |
Automatizare și Reguli Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive. | LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $48/agent/lună. |
API Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună. | LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă funcții API cu planul tarifar de $84/agent/lună. |
Interactive Voice Response (IVR) O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent. | LiveAgent oferă soluția IVR. | SolarWinds nu oferă soluția IVR. |
Apeluri video Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video. | SolarWinds nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video. |
Istoric nelimitat Tichetele nu expiră și nu sunt șterse – le puteți vizualiza oricând. | LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $23/agent/lună. |
Număr nelimitat de website-uri Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri. | LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri. | SolarWinds nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri. |
Număr nelimitat de butoane de chat Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs. | LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat. | SolarWinds nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat. |
Tichete/Email-uri nelimitate Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete. | LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | SolarWinds oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $23/agent/lună. |
Număr nelimitat de apeluri înregistrate Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți. | LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună. | SolarWinds oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri cu planul tarifar de $23/agent/lună. |
Suport permanent 24/7 Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate. | LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7. | SolarWinds oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $23/agent/lună. |
Dacă sunteți în căutarea unei soluții optime pentru programul dvs. de suport clienți, atunci căutarea dvs. e posibil să fi luat sfârșit. LiveAgent are tot ce vă este necesar pentru a furniza cel mai bun serviciu de suport clienți.
Un sistem eficient al tichetelor acoperă cele mai importante canale – email, live chat, rețele de socializare (inclusiv Instagram), call center și o bază de informații. Cu LiveAgent, veți fi cu adevărat pregătit pentru orice.
Live chat este un instrument grozav atunci când este vorba de a oferi asistență clienților. Permite clienților să se conecteze cu dvs. aproape instant prin intermediul widget-ului prezent pe website. Acesta reprezintă un mare plus al serviciului dvs. de asistență.
Obținerea unor instrumente mai utile nu trebuie să vă coste o avere. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări. Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care corespunde cel mai bine nevoilor companiei dvs.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.
Implementarea ușoară a șabloanelor de recomandare prin e-mail pentru marketingul e-commerce este crucială pentru angajarea și achiziționarea clienților. Utilizarea LiveAgent poate îmbunătăți serviciul clienților, economisind timp și crescând satisfacția și vânzările. Este disponibil pe iOS și Android, oferind opțiuni eficiente și rentabile pentru gestionarea clienților.
Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.
Treceți de la Zopim la LiveAgent?
Migrați de la diferite platforme la LiveAgent pentru a îmbunătăți imaginea de marketing și interacțiunile cu clienții. LiveAgent oferă soluții complete pentru asistența clienților, răspunsuri rapide și caracteristici mobile. Alegeți planul potrivit pentru afacerea dvs. și migrați datele astăzi.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.