Aveți nevoie de un software de înregistrare a apelurilor cât mai curând posibil?

Aveți nevoie să vă monitorizați calitatea serviciului? Doriți să vă îmbunătățiți abilitățile agenților?

Folosiți software-ul de înregistrare a apelurilor! Este instrumentul perfect pentru asigurarea calității, instruirea agenților, menținerea transparenței și stocarea apelurilor în scopuri legale.

Oferim o perioadă de testare gratuită de 14 zile, nefiind necesar cardul de credit. Puneți astăzi software-ul nostru la încercare!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Ce este un software de înregistrare a apelurilor?

Un software de înregistrare a apelurilor este un instrument care înregistrează apelurile telefonice și stochează înregistrările ca fișiere digitale. Software-ul de înregistrare call center funcționează, în general, prin VoIP sau prin PSTN.

În afară de înregistrarea apelurilor, software-ul avansat de înregistrare a apelurilor are și capacitatea de a urmări și înregistra detalii despre apel și apelant.

De ce folosesc întreprinderile software-ul de înregistrare a apelurilor?

Instruirea agentului

Înregistrările din call center pot fi utilizate pentru instruirea agenților și pentru integrare. Alegeți cele mai bune exemple de apeluri și solicitați agenților noștri să studieze și să învețe din cele mai bune practici pe care le aud în înregistrările apelurilor.

Înregistrările apelurilor vă pot proteja afacerea atunci când este vorba de probleme juridice. Dovediți diligența necesară prin stocarea tuturor apelurilor pe care le efectuați și le primiți. LiveAgent oferă stocare nelimitată pentru înregistrările din call center .

Transparența afacerii

Aduceți transparență asistenței dvs. pentru clienți. Având înregistrări ale fiecărui apel efectuat, agenții pot preda fără probleme tichetele. Se poate continua cu ușurință de unde a rămas alt agent. Contextul este acolo!

Mai mult decât un simplu software de înregistrare a apelurilor

LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți. Este cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii, care oferă tichete, chat live, call center și bază de cunoștințe.

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară.

Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de a apela înapoi.

Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Începeți astăzi să conversați!

Testare gratuită
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

Deveniți personal astăzi!

Testare gratuită

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

percentage graph

De ce software-ul de înregistrare a apelurilor LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, mesaje de pe rețelele de socializare.

Spațiu de stocare nelimitat pentru înregistrări

Înregistrați și stocați o cantitate nelimitată de înregistrări din call center. Fiecare apel pe care îl efectuați în LiveAgent va fi înregistrat, stocat într-un tichet și va fi disponibil odată ce aveți nevoie de el.

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Ce au de spus clienții noștri?

Am adunat mai mult de 3.000 de recenzii ale utilizatorilor pe site-uri de recenzii precum Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, și Software Advice.

Articole legate deSoftware de înregistrare a apelurilor
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit de gestionare a clienților care vă ajută să oferiți un suport excelent. Beneficiați de un cont gratuit pentru totdeauna cu acces la funcții esențiale pentru IMM-uri. Simplificați comunicarea cu clienții și creșteți productivitatea cu LiveAgent. Încercați chat-ul live rapid, sistemul de ticketing și call center-ul gratuit pentru o experiență completă de gestionare a clienților. Vizitați pagina noastră și aflați cum puteți îmbunătăți relația cu clienții fără costuri suplimentare!

Înregistrarea apelurilor VoIP reprezintă o practică standard de afaceri pentru a sprijini formarea și calitatea serviciilor pentru clienți. Continuați să citiți pentru a descoperi cum înregistrarea apelurilor VoIP vă poate îmbunătăți afacerea.

Înregistrarea apelurilor VoIP

Descoperiți avantajele înregistrării apelurilor VoIP cu LiveAgent! Îmbunătățiți formarea angajaților, calitatea serviciilor și campaniile de marketing prin înregistrări manuale sau automate. Aflați cum să configurați procesul și să utilizați eficient aceste date pentru afacerea dvs. Vizitați pagina pentru a transforma comunicarea cu clienții!

Transferurile de apeluri au grijă de apelurile dvs. Transferurile participante așteaptă terminarea unui apel până când acesta este preluat, respins sau pur și simplu nu este răspuns de un alt agent.

Transferuri de apeluri

Îmbunătățiți satisfacția clienților și reduceți timpii de așteptare cu transferurile de apeluri LiveAgent! Experimentați gratuit timp de 14 zile funcția de transferuri participante, care asigură o preluare politicoasă a apelurilor. Nu este necesar card de credit!

LiveAgent deține un număr nelimitat de apeluri ce pot fi înregistrate, ceea ce înseamnă că fiecare apel este înregistrat și stocat de LiveAgent în scopuri ce țin de legislație și instruire.

Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri

Înregistrați apeluri nelimitate cu LiveAgent pentru suport, instruire sau scopuri juridice. Simplu, sigur și esențial pentru afacerea dvs.!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x