Aveți nevoie de un software gratuit pentru call center?

Conform CCW, 62% dintre organizații consideră că cea mai mare provocare în realizarea investițiilor viitoare va fi integrarea cu un software actual de call center.

Cu LiveAgent, nu trebuie să fie o provocare. Adăugați numărul dvs. de telefon la LiveAgent și începeți să efectuați și să primiți apeluri prin browser, telefon hardware sau aplicații mobile. Stocați înregistrări nelimitate ale apelurilor în LiveAgent, și utilizați-le în scopuri de instruire sau legale. 

Începeți astăzi se creșteți nivelul de satisfacție a clienților și a productivității agentului cu software-ul nostru gratuit pentru call center.

Avantajele unei soluții gratuite pentru call center

Implementați un software gratuit pentru call center pentru afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:

Timpi de Răspuns Mai Rapizi

Software-ul nostru include funcții gratuite de ticketing pentru a vă ajuta să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea întrebărilor clienților.

Punct Unic de Contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Productivitate Îmbunătățită a Agenților dvs.

Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp monitorizând mai multe dispozitive.

Caracteristicile software-ului gratuit pentru call center

Software-ul gratuit pentru call center LiveAgent vă economisește foarte mult timp și crește productivitatea agentului. Eliberați-vă agenții de monitorizarea mai multor dispozitive și aplicații telefonice. Cu software-ul gratuit pentru call center LiveAgent, toate apelurile dvs. pot fi formate și preluate în tabloul de bord LiveAgent sau în aplicația noastră LiveAgent. Software-ul nostru gratuit de call center acceptă, de asemenea, apeluri interne între agenții dvs.

Un alt avantaj esențial este funcția noastră de înregistrare a apelurilor. Această funcție vă permite să stocați și să redați înregistrările de apeluri în scopuri de instruire și legale.

features overview - integration

Funcții suplimentare gratuite

Software-ul nostru gratuit de call center este gratuit pentru totdeauna, dar are limitări precum un istoric de căutare a tichetelor de 7 zile, 1 adresă de e-mail, 1 număr de telefon și 1 buton de chat live. Dacă sunteți interesat de funcții mai avansate sau fără limite privind numărul de butoane de chat, e-mailuri sau numere pe care le puteți integra cu LiveAgent, consultați planurile noastre plătite.

Software-ul gratuit pentru call center elimină neajunsurile serviciului pentru clienți

Timpi de Răspuns Lenți

12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”..” Statista

Lipsa de Claritate între Medii

72% of consumers see having to explain their problem to multiple people as poor customer service. Dimensional Research

Lipsa Transparenței

72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Încercați astăzi LiveAgent

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită pentru call center și actualizați la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite pentru numărul de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.

Articole legate deSoftware gratuit pentru call center
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit de gestionare a clienților care vă ajută să oferiți un suport excelent. Beneficiați de un cont gratuit pentru totdeauna cu acces la funcții esențiale pentru IMM-uri. Simplificați comunicarea cu clienții și creșteți productivitatea cu LiveAgent. Încercați chat-ul live rapid, sistemul de ticketing și call center-ul gratuit pentru o experiență completă de gestionare a clienților. Vizitați pagina noastră și aflați cum puteți îmbunătăți relația cu clienții fără costuri suplimentare!

Telefoanele reprezintă încă 68% din toate interacțiunile de asistență. Consultați șabloanele noastre pentru call center pentru a îmbunătăți comunicarea zilnică cu clienții.

Șabloane pentru call center

Descoperiți șabloane utile pentru call center de la LiveAgent, incluzând fraze de început și încheiere, gestionarea apelanților furioși și transferuri de apel. Îmbunătățiți interacțiunile cu clienții și asigurați comunicări eficiente prin sfaturi și exemple de etichetă. Vizitați pagina pentru resurse gratuite și creați un cont fără obligații.

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Software de centru de apeluri de intrare

Îmbunătățiți satisfacția clienților și eficiența echipei cu software-ul de call center LiveAgent. Funcții avansate, fără costuri ascunse!"

Software-ul gratuit de chat live LiveAgent vă permite să interacționați și să convertiți efectiv vizitatorii site-ului în clienți. Utilizați cel mai rapid widget de chat.

Aveți nevoie de un software de chat live ?

Descoperiți LiveAgent, software gratuit de chat live cu cel mai rapid widget de pe piață. Creșteți satisfacția clienților și productivitatea!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x