Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
Un sistem CRM este util pentru o afacere mică deoarece permite segmentarea clienților și vizualizarea informațiilor anterioare, ceea ce facilitează comunicarea cu clienții și oferă un avantaj față de concurenți. Un software gratuit excelent de gestionare a clienților unifică mai multe funcții, inclusiv e-mailul, apelurile, portalul clienților și chat-ul live, și permite fuzionarea și împărțirea tichetelor, precum și oferă rapoarte privind performanța serviciului și istoric tichetelor.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.
Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?
LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, oferind servicii internaționale și mai multe planuri de abonament pentru a satisface nevoile tuturor afacerilor. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias. Există planuri gratuite disponibile timp de 7 zile. LiveAgent ajută la îmbunătățirea comunicării prin utilizarea tichetelor de asistență și contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live. Webinariile oferite de platformă sunt utile pentru această îmbunătățire, concentrându-se pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului. LiveAgent este o alternativă populară la alte soluții de asistență pentru clienți precum Lucep, Vocalcom, Vision și LiveHelpNow.
LiveAgent offers free online chat services for customers, allowing real-time communication and improving relationships. Additionally, LiveAgent provides email and complaint management, VoIP support, and customizable chat widgets. The use of online chat is popular and can lead to increased sales, with LiveAgent offering a free software solution for customer service. It can be configured to meet the needs of users.
Raport de referință privind serviciul clienți
Un serviciu bun pentru clienți și experiențele memorabile sunt cele mai importante factori pentru păstrarea clienților în această piață hipersaturată. Abordarea centrată pe client poate include măsurarea indicatorilor serviciilor pentru clienți, instruirea agenților și implementarea tehnologiilor noi cum ar fi sistemele de gestionare a serviciilor pentru clienți și a relațiilor cu clienții. O echipă bine informată și organizată poate avea un impact semnificativ asupra reputației unei afaceri, fidelității clienților și fluxului de venituri.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date