Software gratuit de ticketing

Un software gratuit de ticketing vă permite să vă optimizați comunicarea clienților pe mai multe canale. Toate cererile clienților sunt primite într-o singură căsuță de e-mail universală și au același aspect uniform. 

Software-ul gratuit de ticketing este incredibil de util pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Acesta aduce claritate agenților, îmbunătățește timpul de răspuns și mărește satisfacția clienților.

Îmbunătățirea ratelor de satisfacție a clienților este cea mai bună inițiativă gratuită pe care o începeți pentru afacerea dvs. Conform Forbes, 84% dintre companiile care lucrează pentru a-și îmbunătăți experiența clienților raportează o creștere a veniturilor lor.

Avantajele unei soluții gratuite de ticketing

Implementați un software gratuit de ticketing în afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:

Timpi de Răspuns Mai Rapizi

Funcțiile de ticketing gratuite vă ajută să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea unei probleme a clienților.

Punct Unic de Contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Productivitate Îmbunătățită a Agenților dvs.

Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp pentru rezolvarea problemelor.

emails on tablet - illustration

Caracteristicile software-ului gratuit de ticketing

Software-ul nostru gratuit de ticketing primește tichete de la patru canale – chat live, e-mail, call center și bază de cunoștințe.

Chat live: Interacționați cu vizitatorii site-ului dvs. înainte de a părăsi site-ul dvs. Ajutați-i cu procesul de cumpărare și descoperiți punctele lor dureroase.

Call center: Adăugați numărul dvs. de telefon în LiveAgent și începeți să efectuați și să primiți apeluri telefonice prin browserul dvs., telefonul hardware sau aplicațiile mobile. Stocați înregistrări nelimitate ale apelurilor în LiveAgent.

E-mail: Primiți toate cererile dvs. de asistență de la diferite canale și gestionați-le dintr-o căsuță de e-mail partajată.

Baza de Cunoștințe: Primiți notificări când primiți comentarii pe forumurile portalului clienților. Colectați feedback-urile importante și ideile noi de la clienții dvs.

Limitări ale software-ului nostru gratuit de ticketing

Vrem să profitați de sistemul nostru gratuit de ticketing, cu toate acestea trebuie impuse limite pentru a reduce utilizarea abuzivă. Următoarele limitări sunt în vigoare:

Istoric al tichetelor de 7 zile: Nu veți putea vedea toate mesajele mai vechi de 7 zile.

O Integrare: Nu mai mult de o adresă de e-mail, buton de chat live, număr de telefon, formular de contact.

Conturi de Socializare: Fără integrare cu Facebook, Instagram, Twitter.

Funcții Lipsă: Funcțiile multiple, automatizările, regulile sunt restricționate în acest plan.

developer support illustration

Software-ul gratuit de ticketing elimină neajunsurile serviciului pentru clienți

Timpi de Răspuns Lenți

12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”. Statista

Lipsa de Claritate între Medii

72% dintre consumatori consideră că atunci când trebuie să-și explice problema mai multor persoane este un serviciu pentru clienți slab. Dimensional Research

Lipsa Transparenței

72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Încercați LiveAgent astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită de ticketing și actualizați la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite pentru numărul de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente

Cum vă poate ajuta echipa o versiune de încercare gratuită a software-ului de ticketing?

Testarea gratuită a software-ului de ticketing permite agenților dvs. să se familiarizeze cu sistemul și oferă, de asemenea, un ajutor mai bun pentru clienți imediat. Cu sarcini automate într-un singur sistem unificat, agenții pot gestiona mai multe cereri cu mai puțin timp și efort. Mai mult, agenții pot reduce volumul de tichete prin crearea unor articole perspicace pentru baza de cunoștințe, cum ar fi ghiduri de instruire.

Care sunt avantajele ticketing-ului?

Avantajele ticketing-ului includ păstrarea clienților, satisfacția clienților, venituri crescute, flux de lucru îmbunătățit al angajaților, volumul de muncă și avantajul competitiv.

Care este cea mai bună platformă de asistență pentru clienți online gratuită sau la preț redus pentru o pornire conștientă de buget?

LiveAgent oferă un cont gratuit și un abonament prietenos cu bugetul pentru orice companie care ar dori să-și îmbunătățească imediat serviciile de asistență. Obțineți o încercare pentru abonament sau creați un cont pentru totdeauna gratuit.

Related Articles to Software gratuit de ticketing
Software-ul de Helpdesk îmbină asistența de înaltă calitate pentru clienții săi și informații despre produsele companiei. Vedeți mai multe pe site-ul LiveAgent.

Software gratuit de helpdesk

The TEXT discusses various ways to improve customer service and suggests using pre-defined and personalized messages, email templates, and queue organization. The creation of a self-service portal and automation of workflow are also beneficial. The LiveAgent program is recommended for effective customer monitoring, while hMailServer is suitable for large institutions and companies. The article also provides information about the company and its services, including pricing, features, and integration options.

Dacă doriți să oferiți clienților dvs. servicii excepționale de suport, utilizarea unui program de call center virtual este un bun început.

Program Gratuit de Call Center

LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.

Programul informatic de portal pentru clienți va crește fidelitatea clienților și vânzările. Încercați perioada de încercare gratuită de 14 zile pentru LiveAgent și oferiți clienților servicii de calitate excelentă.

Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți

Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire. Portalul informatic de servicii pentru clienți permite clienților să își acceseze istoricul sau starea tichetelor și informații detaliate despre produse sau servicii. Un portal securizat ca LiveAgent permite clienților să verifice starea solicitărilor și să acceseze baza de cunoștințe interactive. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.

Șabloane de ticketing gata făcute pentru a reduce timpii de răspuns și pentru a oferi imediat o experiență coerentă de servicii pentru clienți!

Șabloane de ticketing

Agentii de asistenta pentru clienti pot folosi sabloane predefinite pentru a reduce timpul de raspuns si a oferi o experienta constanta de deservire a clientilor. Acestea pot ajuta la economisirea timpului si efortului echipelor, imbunatatirea eficientei si calitatii serviciilor si cresterea satisfactiei clientilor. Exemplul de mesaje predefinite include sabloane pentru confirmarea primirii unui ticket, actualizarea progresului ticket-ului si solicitarea de informatii aditionale de la client. Este important sa implicati intreaga organizatie in crearea si evaluarea sabloanelor si sa se personalizeze raspunsurile.

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Software de asistență fără efort

Această pagină vă oferă soluții de asistență pe mai multe canale, inclusiv chat live și capabilități de call center. Puteți face un tur și compara diferitele opțiuni pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Software de asistență fără efort

Această pagină oferă informații despre soluțiile de asistență cu funcții robuste, chat live nativ și capabilități de call center. Se poate face un tur sau compara alternativele. Pagina include și o bază de cunoștințe.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație