Software gratuit de ticketing

Un software gratuit de ticketing vă permite să vă optimizați comunicarea clienților pe mai multe canale. Toate cererile clienților sunt primite într-o singură căsuță de e-mail universală și au același aspect uniform. 

Software-ul gratuit de ticketing este incredibil de util pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Acesta aduce claritate agenților, îmbunătățește timpul de răspuns și mărește satisfacția clienților.

Îmbunătățirea ratelor de satisfacție a clienților este cea mai bună inițiativă gratuită pe care o începeți pentru afacerea dvs. Conform Forbes, 84% dintre companiile care lucrează pentru a-și îmbunătăți experiența clienților raportează o creștere a veniturilor lor.

Avantajele unei soluții gratuite de ticketing

Implementați un software gratuit de ticketing în afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:

Timpi de Răspuns Mai Rapizi

Funcțiile de ticketing gratuite vă ajută să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea unei probleme a clienților.

Punct Unic de Contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Productivitate Îmbunătățită a Agenților dvs.

Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp pentru rezolvarea problemelor.

emails on tablet - illustration

Caracteristicile software-ului gratuit de ticketing

Software-ul nostru gratuit de ticketing primește tichete de la patru canale – chat live, e-mail, call center și bază de cunoștințe.

Chat live: Interacționați cu vizitatorii site-ului dvs. înainte de a părăsi site-ul dvs. Ajutați-i cu procesul de cumpărare și descoperiți punctele lor dureroase.

Call center: Adăugați numărul dvs. de telefon în LiveAgent și începeți să efectuați și să primiți apeluri telefonice prin browserul dvs., telefonul hardware sau aplicațiile mobile. Stocați înregistrări nelimitate ale apelurilor în LiveAgent.

E-mail: Primiți toate cererile dvs. de asistență de la diferite canale și gestionați-le dintr-o căsuță de e-mail partajată.

Baza de Cunoștințe: Primiți notificări când primiți comentarii pe forumurile portalului clienților. Colectați feedback-urile importante și ideile noi de la clienții dvs.

Limitări ale software-ului nostru gratuit de ticketing

Vrem să profitați de sistemul nostru gratuit de ticketing, cu toate acestea trebuie impuse limite pentru a reduce utilizarea abuzivă. Următoarele limitări sunt în vigoare:

Istoric al tichetelor de 7 zile: Nu veți putea vedea toate mesajele mai vechi de 7 zile.

O Integrare: Nu mai mult de o adresă de e-mail, buton de chat live, număr de telefon, formular de contact.

Conturi de Socializare: Fără integrare cu Facebook, Instagram, Twitter.

Funcții Lipsă: Funcțiile multiple, automatizările, regulile sunt restricționate în acest plan.

developer support illustration

Software-ul gratuit de ticketing elimină neajunsurile serviciului pentru clienți

Timpi de Răspuns Lenți

12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”. Statista

Lipsa de Claritate între Medii

72% dintre consumatori consideră că atunci când trebuie să-și explice problema mai multor persoane este un serviciu pentru clienți slab. Dimensional Research

Lipsa Transparenței

72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Încercați LiveAgent astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită de ticketing și actualizați la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite pentru numărul de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deSoftware gratuit de ticketing
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

Un sistem CRM este util pentru o afacere mică deoarece permite segmentarea clienților și vizualizarea informațiilor anterioare, ceea ce facilitează comunicarea cu clienții și oferă un avantaj față de concurenți. Un software gratuit excelent de gestionare a clienților unifică mai multe funcții, inclusiv e-mailul, apelurile, portalul clienților și chat-ul live, și permite fuzionarea și împărțirea tichetelor, precum și oferă rapoarte privind performanța serviciului și istoric tichetelor.

Doriți să vă creați un cont gratuit LiveAgent? Vă rugăm să vă înregistrați. Este foarte simplu și setarea durează doar câteva minute.

Creați un cont gratuit

LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, oferind servicii internaționale și mai multe planuri de abonament pentru a satisface nevoile tuturor afacerilor. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias. Există planuri gratuite disponibile timp de 7 zile. LiveAgent ajută la îmbunătățirea comunicării prin utilizarea tichetelor de asistență și contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live. Webinariile oferite de platformă sunt utile pentru această îmbunătățire, concentrându-se pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului. LiveAgent este o alternativă populară la alte soluții de asistență pentru clienți precum Lucep, Vocalcom, Vision și LiveHelpNow.

Chat-ul online gratuit este un tip de comunicare între două sau mai multe persoane prin intermediul internetului. Este un chat în timp real care utilizează o aplicație bazată pe web.

Chat online gratuit

LiveAgent offers free online chat services for customers, allowing real-time communication and improving relationships. Additionally, LiveAgent provides email and complaint management, VoIP support, and customizable chat widgets. The use of online chat is popular and can lead to increased sales, with LiveAgent offering a free software solution for customer service. It can be configured to meet the needs of users.

The Customer Service Benchmark Report summarizes the LiveAgent Demo, pricing, features, integrations, and alternatives. The company also provides support, a migration portal, and a customer portal. LiveAgent offers software for customer service, VoIP, self-service, call centers, complaint management, and email management. The company also offers affiliate and partnership programs, as well as a blog, academy, and webinars for learning and testing. LiveAgent can be contacted through sales contacts, social media, and a newsletter. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and maintains their privacy and security policies.

Raport de referință privind serviciul clienți

Un serviciu bun pentru clienți și experiențele memorabile sunt cele mai importante factori pentru păstrarea clienților în această piață hipersaturată. Abordarea centrată pe client poate include măsurarea indicatorilor serviciilor pentru clienți, instruirea agenților și implementarea tehnologiilor noi cum ar fi sistemele de gestionare a serviciilor pentru clienți și a relațiilor cu clienții. O echipă bine informată și organizată poate avea un impact semnificativ asupra reputației unei afaceri, fidelității clienților și fluxului de venituri.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație