The TEXT discusses various ways to improve customer service and suggests using pre-defined and personalized messages, email templates, and queue organization. The creation of a self-service portal and automation of workflow are also beneficial. The LiveAgent program is recommended for effective customer monitoring, while hMailServer is suitable for large institutions and companies. The article also provides information about the company and its services, including pricing, features, and integration options.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire. Portalul informatic de servicii pentru clienți permite clienților să își acceseze istoricul sau starea tichetelor și informații detaliate despre produse sau servicii. Un portal securizat ca LiveAgent permite clienților să verifice starea solicitărilor și să acceseze baza de cunoștințe interactive. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.
Agentii de asistenta pentru clienti pot folosi sabloane predefinite pentru a reduce timpul de raspuns si a oferi o experienta constanta de deservire a clientilor. Acestea pot ajuta la economisirea timpului si efortului echipelor, imbunatatirea eficientei si calitatii serviciilor si cresterea satisfactiei clientilor. Exemplul de mesaje predefinite include sabloane pentru confirmarea primirii unui ticket, actualizarea progresului ticket-ului si solicitarea de informatii aditionale de la client. Este important sa implicati intreaga organizatie in crearea si evaluarea sabloanelor si sa se personalizeze raspunsurile.
Software de asistență fără efort
Această pagină vă oferă soluții de asistență pe mai multe canale, inclusiv chat live și capabilități de call center. Puteți face un tur și compara diferitele opțiuni pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Software de asistență fără efort
Această pagină oferă informații despre soluțiile de asistență cu funcții robuste, chat live nativ și capabilități de call center. Se poate face un tur sau compara alternativele. Pagina include și o bază de cunoștințe.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date