Îmbunătățiți interacțiunile cu clienții cu un plan LiveAgent gratuit pentru totdeauna. Cu agenți gratuiți nelimitați, e-mailuri, chat-uri live, apeluri & formulare de contact veți fi gata să vă păstrați clienții mereu fericiți și loiali.
Tichetele dvs. nu se mai pierd sau se uită în timp ce aveți toate comunicările de pe mai multe canale de asistență ordonate într-o singură căsuță de e-mail universală.
Ce este inclus în planul gratuit LiveAgent:
Software gratuit de tichete
Chat live gratuit
Call Center gratuit
Bază de cunoștințe gratuită
Agenți nelimitați gratuiți
Bucurați-vă de un cont întotdeauna gratuit
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Înțelegem că, dacă începeți o nouă afacere, uneori este greu să faceți o investiție financiară în software-ul de asistență în faza incipientă. De aceea oferim un plan gratuit de asistență care acoperă principalele canale de asistență și funcțiile de tichete.
LiveAgent vă va ajuta echipa să lucreze mai eficient, astfel încât să puteți economisi timp și să atrageți clienți noi oferind asistență clienților pe toate canalele de comunicare.
Implementați un software de asistență gratuit în afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje
Funcțiile Biroului de Asistență vă ajută să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea unei probleme a clienților.
Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.
Administrând toate canalele de asistență într-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp pentru rezolvarea problemelor.
Planul LiveAgent gratuit este limitat și nu include toate funcțiile de tichete și birou de asistență, cum ar fi automatizări, reguli, SLA-uri, conturi sociale și rapoarte avansate … Verificați & comparați ce caracteristici sunt incluse sau lipsesc în planul gratuit.
Istoricul tichetelor pe 7 zile
Integrări limitate
Fără conturi sociale
Funcții lipsă
Începe la $15 /mo
Istoricul tichetelor nu este limitat
Mai multe caracteristici disponibile
Vrem ca companiile să se înscrie la planul nostru LiveAgent gratuit, să utilizeze funcțiile de bază ale biroului de asistență, dar în același timp avem nevoie de limite pentru a reduce utilizarea abuzivă. Prin urmare, putem ajuta companiile mai mici să crească și să facă upgrade la planurile noastre nelimitate, cu un pachet complet de caracteristici.
Pentru a vă menține activ planul LiveAgent gratuit, conectați-vă la contul dvs. cel puțin o dată la 21 de zile, în caz contrar contul dvs. va fi suspendat automat. Puteți upgrade abonamentul gratuit oricând pentru a primi istoric nelimitat de tichete, mai multe funcții și fără limite la numărul de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.
Dorim să ne asigurăm că toți clienții noștri se pot bucura și utiliza cu succes serviciul nostru, indiferent de orice condiții.
Dacă unii clienți folosesc multe date sau încalcă regulile în așa fel încât ar putea afecta alți utilizatori, îi putem contacta
pentru a discuta despre schimbarea utilizării și limitelor lor, sau anularea conturilor.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica limitele contului fără notificare prealabilă.
Nu mai mult de o adresă de e-mail, buton de chat live, număr de telefon, formular de contact.
Fără integrare cu Facebook, Instagram, Twitter.
În acest plan sunt restricționate mai multe funcții, automatizări, reguli.
Oferim servicii de migrare de concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Interacționați cu vizitatorii site-ului dvs. web înainte să părăsească site-ul dvs. Ajutați-i în procesul de cumpărare și descoperiți-le dificultățile.
Sunteți gata să utilizați chat-ul live pentru a vă crește veniturile și a reduce procentul rezilierilor?
O interfață pentru gestionarea tuturor canalelor de comunicare. Primiți toate cererile de asistență pentru clienți prin diferite canale și gestionați-le dintr-o singură căsuță de e-mail comună. Fiecare solicitare a clientului este transferată într-un tichet, ceea ce face să fie mai ușor pentru agenți să rezolve problemele mai rapid și mai eficient.
Oferim servicii de migrare de concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Adăugați numărul dvs. de telefon la LiveAgent și începeți să apelați și să primiți apeluri telefonice prin browser, telefon hardware sau aplicații mobile. Înmagazinați înregistrări nelimitate de apeluri în LiveAgent, vă poate ajuta cu probleme legale și astfel vă puteți securiza reputația companiei.
Când configurați o bază de cunoștințe, clienții dvs. își pot găsi propriile soluții fără a contacta echipa de asistență. De aceea, agenții dvs. pot profita de aceste situații și pot petrece mai mult timp concentrându-se pe probleme urgente și cruciale.
Prin crearea unui forum vă puteți construi o comunitate cu clienții care să se ajute reciproc.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Software-ul de birou de asistență este o soluție unificată pentru orice afacere care ar putea avea dificultăți cu gestionarea unor cantități imense de solicitări din partea clienților. Mai mult, permite asistenței dvs. pentru clienți să trateze eficient problemele clienților dintr-o singură interfață.
Cel mai bun birou de asistență gratuit este diferit pentru fiecare afacere. Pentru a-l alege pe cel mai bun pentru compania dvs., vă sugerăm să căutați platforme de revizuire a software-ului pentru a compara caracteristicile, prețurile și opțiunile de personalizare. Prin efectuarea acestei cercetări, puteți alege rapid și eficient cel mai bun birou de asistență gratuit în funcție de nevoile și preferințele companiei dvs.
Dacă căutați o modalitate de a îmbunătăți experiența clientului și de a obține un avantaj competitiv, atunci software-ul de birou de asistență este alegerea potrivită pentru dvs. Software-ul de birou de asistență vă poate transforma imediat micile afaceri. Loialitatea clienților începe prin furnizarea de asistență excelentă pentru clienți.
LiveAgent este o soluție de asistență pentru toate tipurile de afaceri. Deoarece fiecare companie are nevoi diferite, oferim 3 abonamente diferite cu seturi de funcții diferite. În plus, oferim și un cont gratuit pentru totdeauna, care este o opțiune deosebit de bună pentru orice solopreneur sau startup.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date