Cel Mai Bun Chat Live Pentru Magazinele Shopify

Oferiți senzația unui mediu primitor și prietenos magazinului dvs. online cu software-ul de chat LiveAgent. Ghidați potențialii clienți printr-o pâlnie de vânzări și eliminați instantaneu toate întrebările sau preocupările lor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Trăiți clipa

Conectați-vă cu clienții dvs. în timp real, direct pe magazinul dvs. online Shopify. Cu o integrare super rapidă și ușoară , puteți începe să conversați instantaneu.

Beneficii de asistență pentru chat live

Chat-ul live a devenit o platformă de comunicare preferată pentru cumpărătorii online în timp ce navighează și cumpără online. Asistența prin chat LiveAgent oferă avantaje remarcabile pentru echipa dvs. pentru a oferi un serviciu clienți mai eficient și mai personalizat.

Volum redus de tichete și solicitări primite

Creșterea ratelor de angajare și vânzări

Efect îmbunătățit asupra experienței clienților

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Software-ul de asistență LiveAgent se integrează cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de funcții.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Caracteristici principale

Creați butonul de chat în orice stil doriți și plasați-l oriunde pe site-ul dvs. Alternativ, puteți alege un buton deja prefabricat din galeria noastră de butoane. Citiți mai multe …

Răspundeți la toate întrebările clienților dvs. sau oferiți-le sfaturi pentru a lua decizii mai informate în timp real. Fiți pregătit chiar înainte de a da click clienții pe trimitere cu o vizualizare de tastare în timp real. Citiți mai multe …

Contactați și oferiți ajutor vizitatorilor dvs. online, invitându-i să discute în direct cu un agent. Creați-vă propria invitație sau alegeți din galeria noastră de invitații de chat. Citiți mai multe …

Lăsați clienții să navigheze fără întrerupere oferind o opțiune pentru andocarea ferestrei de chat. Fereastra de chat poate fi andocată în partea stângă sau dreaptă a site-ului. Citiți mai multe …

Obțineți o înțelegere cuprinzătoare a numărului de vizitatori ai site-ului web, a locației geografice sau a tipului de adresă URL pe care o utilizează. Alocați manual agenții disponibili în funcție de numărul de clienți care așteaptă în coadă să converseze. Citiți mai multe …

Vizualizați toate chat-urile anterioare, întrebările clienților, datele și informațiile. Aplicați etichete la anumite chat-uri pentru o căutare mai rapidă. Folosiți datele colectate pentru a rezolva problemele. Citiți mai multe …

Concentrați-vă și monitorizați interacțiunile vizitatorilor online cu site-ul dvs. și timpul petrecut pentru navigare. Pregătiți-vă activ pentru o conversație prin obținerea de informații despre potențialul client. Citiți mai multe …

Setați distribuirea chat-ului pe un traseu predefinit pentru o utilizare maximă și o comunicare rapidă și precisă. Citiți mai multe …

Măsurați impactul chat-ului live și al agenților asupra conversiilor și veniturilor, urmărind sesiunile de chat live. Citiți mai multe …

Mesageria instantanee între echipe sau departamente permite o comunicare internă mai eficientă. Porniți conversația direct dintr-un tichet sau un chat în desfășurare. Citiți mai multe …

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre pentru a afla cum LiveAgent vă poate stimula asistența pentru clienți și crește fericirea partenerilor dvs. de afaceri.

O soluție de chat live foarte plină de caracteristici

„Chat-ul live funcționează bine și aștept cu nerăbdare să pot discuta în diferite limbi cu potențialii clienți”.

Cele mai bune rezultate pentru banii cheltuiți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți conectat cu clienții dvs. pe toate canalele de comunicare, cu funcții suplimentare.

Ticket

Tichet+Chat

Combinație de chat live și sistem de ticketing

$29 /lună
Ticket+Chat

All-inclusive

Toate caracteristicile incluse într-un singur pachet

$39 /lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deCel mai bun software de chat live pentru magazinele Shopify
Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Nevoia de autoservire

90% din traficul pe portalul pentru clienți provine din articolele din baza de cunoștințe. Persoanele folosesc portalurile de asistență de autoservire de 2-4 ori mai mult decât alte canale. 1% din tichete sunt trimise prin intermediul portalului pentru clienți. Mai mult de jumătate dintre consumatori spun că nu pot rezolva problemele pe cont propriu din cauza lipsei de informații. Aproximativ 10% dintre clienți utilizează portalul pentru clienți la întregul său potențial.

Depanarea este un proces în care trebuie să găsiți problema și apoi să o rezolvați. Succesul depanării depinde de cât de experimentat este instrumentul de depanare.

Depanare

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.

A ști cum se măsoară și se gestionează volumul apelurilor într-un centru de apel este o parte vitală a strategiei de servicii pentru clienți.

Volumul apelurilor

Indicatorii call center-ului includ viteza de răspuns, rezoluția apelului și satisfacția clienților. Creșterea volumului de apeluri poate afecta nivelul de serviciu. Solutii eficiente includ furnizarea de canale suplimentare, dezvoltarea resurselor de autoservire și optimizarea IVR-ului.

Pentru a crea un serviciu excelent pentru clienți, trebuie să puneți în practică teoria serviciului pentru clienți. Aflați mai multe despre principiile importante.

Teoria serviciului pentru clienți

Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții adaptate și asistență rapidă. Un bun serviciu pentru clienți necesită și abilități relevante ale agenților, precum și instrumente de lucru eficiente și o motivație adecvată a angajaților.

Tichetele pot fi nerezolvate din numeroase motive - poate exista un volum mare de tichete, o performanță scăzută a agenților sau pur și simplu un vârf neașteptat.

Tichete restante

LiveAgent este un serviciu software pentru furnizarea de soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație