Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cel Mai Bun Chat Live Pentru Magazinele Shopify

Oferiți senzația unui mediu primitor și prietenos magazinului dvs. online cu software-ul de chat LiveAgent. Ghidați potențialii clienți printr-o pâlnie de vânzări și eliminați instantaneu toate întrebările sau preocupările lor.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Trăiți clipa

Conectați-vă cu clienții dvs. în timp real, direct pe magazinul dvs. online Shopify. Cu o integrare super rapidă și ușoară , puteți începe să conversați instantaneu.

Beneficii de asistență pentru chat live

Chat-ul live a devenit o platformă de comunicare preferată pentru cumpărătorii online în timp ce navighează și cumpără online. Asistența prin chat LiveAgent oferă avantaje remarcabile pentru echipa dvs. pentru a oferi un serviciu clienți mai eficient și mai personalizat.

Sport icon

Volum redus de tichete și solicitări primite

Increase icon

Creșterea ratelor de angajare și vânzări

Tachometer icon

Efect îmbunătățit asupra experienței clienților

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Software-ul de asistență LiveAgent se integrează cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de funcții.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Caracteristici principale

Creați butonul de chat în orice stil doriți și plasați-l oriunde pe site-ul dvs. Alternativ, puteți alege un buton deja prefabricat din galeria noastră de butoane. Citiți mai multe …

Răspundeți la toate întrebările clienților dvs. sau oferiți-le sfaturi pentru a lua decizii mai informate în timp real. Fiți pregătit chiar înainte de a da click clienții pe trimitere cu o vizualizare de tastare în timp real. Citiți mai multe …

Contactați și oferiți ajutor vizitatorilor dvs. online, invitându-i să discute în direct cu un agent. Creați-vă propria invitație sau alegeți din galeria noastră de invitații de chat. Citiți mai multe …

Lăsați clienții să navigheze fără întrerupere oferind o opțiune pentru andocarea ferestrei de chat. Fereastra de chat poate fi andocată în partea stângă sau dreaptă a site-ului. Citiți mai multe …

Obțineți o înțelegere cuprinzătoare a numărului de vizitatori ai site-ului web, a locației geografice sau a tipului de adresă URL pe care o utilizează. Alocați manual agenții disponibili în funcție de numărul de clienți care așteaptă în coadă să converseze. Citiți mai multe …

Vizualizați toate chat-urile anterioare, întrebările clienților, datele și informațiile. Aplicați etichete la anumite chat-uri pentru o căutare mai rapidă. Folosiți datele colectate pentru a rezolva problemele. Citiți mai multe …

Concentrați-vă și monitorizați interacțiunile vizitatorilor online cu site-ul dvs. și timpul petrecut pentru navigare. Pregătiți-vă activ pentru o conversație prin obținerea de informații despre potențialul client. Citiți mai multe …

Setați distribuirea chat-ului pe un traseu predefinit pentru o utilizare maximă și o comunicare rapidă și precisă. Citiți mai multe …

Măsurați impactul chat-ului live și al agenților asupra conversiilor și veniturilor, urmărind sesiunile de chat live. Citiți mai multe …

Mesageria instantanee între echipe sau departamente permite o comunicare internă mai eficientă. Porniți conversația direct dintr-un tichet sau un chat în desfășurare. Citiți mai multe …

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre pentru a afla cum LiveAgent vă poate stimula asistența pentru clienți și crește fericirea partenerilor dvs. de afaceri.

O soluție de chat live foarte plină de caracteristici

„Chat-ul live funcționează bine și aștept cu nerăbdare să pot discuta în diferite limbi cu potențialii clienți”.

GetApp Livechat Review

Cele mai bune rezultate pentru banii cheltuiți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți conectat cu clienții dvs. pe toate canalele de comunicare, cu funcții suplimentare.

Ticket

Tichet+Chat

Combinație de chat live și sistem de ticketing

$29 /lună
Ticket+Chat

All-inclusive

Toate caracteristicile incluse într-un singur pachet

$39 /lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație