Cel Mai Bun Chat Live Pentru Magazinele Shopify

Oferiți senzația unui mediu primitor și prietenos magazinului dvs. online cu software-ul de chat LiveAgent. Ghidați potențialii clienți printr-o pâlnie de vânzări și eliminați instantaneu toate întrebările sau preocupările lor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Trăiți clipa

Conectați-vă cu clienții dvs. în timp real, direct pe magazinul dvs. online Shopify. Cu o integrare super rapidă și ușoară , puteți începe să conversați instantaneu.

Beneficii de asistență pentru chat live

Chat-ul live a devenit o platformă de comunicare preferată pentru cumpărătorii online în timp ce navighează și cumpără online. Asistența prin chat LiveAgent oferă avantaje remarcabile pentru echipa dvs. pentru a oferi un serviciu clienți mai eficient și mai personalizat.

Volum redus de tichete și solicitări primite

Creșterea ratelor de angajare și vânzări

Efect îmbunătățit asupra experienței clienților

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Software-ul de asistență LiveAgent se integrează cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de funcții.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Caracteristici principale

Creați butonul de chat în orice stil doriți și plasați-l oriunde pe site-ul dvs. Alternativ, puteți alege un buton deja prefabricat din galeria noastră de butoane. Citiți mai multe …

Răspundeți la toate întrebările clienților dvs. sau oferiți-le sfaturi pentru a lua decizii mai informate în timp real. Fiți pregătit chiar înainte de a da click clienții pe trimitere cu o vizualizare de tastare în timp real. Citiți mai multe …

Contactați și oferiți ajutor vizitatorilor dvs. online, invitându-i să discute în direct cu un agent. Creați-vă propria invitație sau alegeți din galeria noastră de invitații de chat. Citiți mai multe …

Lăsați clienții să navigheze fără întrerupere oferind o opțiune pentru andocarea ferestrei de chat. Fereastra de chat poate fi andocată în partea stângă sau dreaptă a site-ului. Citiți mai multe …

Obțineți o înțelegere cuprinzătoare a numărului de vizitatori ai site-ului web, a locației geografice sau a tipului de adresă URL pe care o utilizează. Alocați manual agenții disponibili în funcție de numărul de clienți care așteaptă în coadă să converseze. Citiți mai multe …

Vizualizați toate chat-urile anterioare, întrebările clienților, datele și informațiile. Aplicați etichete la anumite chat-uri pentru o căutare mai rapidă. Folosiți datele colectate pentru a rezolva problemele. Citiți mai multe …

Concentrați-vă și monitorizați interacțiunile vizitatorilor online cu site-ul dvs. și timpul petrecut pentru navigare. Pregătiți-vă activ pentru o conversație prin obținerea de informații despre potențialul client. Citiți mai multe …

Setați distribuirea chat-ului pe un traseu predefinit pentru o utilizare maximă și o comunicare rapidă și precisă. Citiți mai multe …

Măsurați impactul chat-ului live și al agenților asupra conversiilor și veniturilor, urmărind sesiunile de chat live. Citiți mai multe …

Mesageria instantanee între echipe sau departamente permite o comunicare internă mai eficientă. Porniți conversația direct dintr-un tichet sau un chat în desfășurare. Citiți mai multe …

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre pentru a afla cum LiveAgent vă poate stimula asistența pentru clienți și crește fericirea partenerilor dvs. de afaceri.

O soluție de chat live foarte plină de caracteristici

Chat-ul live funcționează bine și aștept cu nerăbdare să pot discuta în diferite limbi cu potențialii clienți”.

Cele mai bune rezultate pentru banii cheltuiți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți conectat cu clienții dvs. pe toate canalele de comunicare, cu funcții suplimentare.

Ticket

Tichet+Chat

Combinație de chat live și sistem de ticketing

$29 /lună
Ticket+Chat

All-inclusive

Toate caracteristicile incluse într-un singur pachet

$39 /lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Cel mai bun software de chat live pentru magazinele Shopify
LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație